Product defect, geen reactie op email, tel nr bestaat niet

Geen reactie op meerdere emails mbt defect product. Telefoonnummer dat op factuur staat is niet correct/bestaat niet. Wettelijk hoort een webshop telefonisch bereikbaar te zijn. Zeer slechte klantenservice en komt afspraken niet na (bijv. op hun website staat "Binnen 24 uur antwoord op je vraag!". Na 1 week en meerdere emails geen reactie).

Goed product en betaalbaar

Een toetsenbord stofvanger was bijna nergens te vinden. Deze webshop had ‘m en voor redelijke prijs. Verzenden duurde wat langer dan wat bij de meeste webshops gebruikelijk is maar ik had geen haast

Levering snel, afhandeling slecht

Nadat mij bestelling geleverd werd bleek dat 1 slimme stekker het niet deed. Hierover een mail bestuurd en tot op heden nog geen enkele reactie ontvangen.

Super tevreden

Snel en netjes

Bestelling geplaatst en binnen twee dagen in huis. artikelen naar wens echter schrok Ik even van de beschadigde verpakking maar er lijkt niets loos met de apparatuur gelukkig

Slechte Responsable op vragen via mail

Als je ze wat vraagt via de mail, dan krijg je geen antwoord. 2x geprobeerd.

Goedemorgen, Wat vreemd, wij kunnen namelijk geen mailtjes vinden vanaf uw e-mailadres. Naar welk adres heeft u deze mailtjes gestuurd en waar ging het over? Wij reageren in principe altijd binnen 48 uur op vragen, berichten etc. Graag komen wij hierover met u in contact. Wij horen het graag! Groet, Team Smartbright.nl

Snelle en prima levering

Snelle en prima levering. Producten werkten snel en super simpel. Binnen een paar minuten alles aan kunnen sluiten

Gewoon goed

Snel gevonden snel besteld en geleverd

Prima en snelle levering

een goede ervaring rijker

Snel & goed

Snel & goed geleverd. Wil ook graag een reinigingsmiddel

Ik heb er een toetsenbordcover besteld en ik ben tevreden. Het toetsenbord typt nog steeds fijn met de cover erop en het was niet zo duur. Alleen de verzendkosten waren hoger dan ze daadwerkelijk via DHL zijn en de verpakking was al opengemaakt, al zat de cover er gelukkig nog in.

Goede prijs snelle levering ga zo door

Ik had zes specifieke smart plugs nodig die het energieverbruik meet. Smartbright had die in voorraad.

prima prijs en supersnelle levering

Smartplug besteld voor een mooie prijs en die was er de volgende middag al. Helemaal top!

late levering

Artikel volgens site op voorraad en vervolgens week wachten op levering ?

Super snelle service en levering

Dik tevreden met de service en product

vlot en voldoende geholpen

Website overzichtelijk; snelle verzending

Nette site en snelle levering

Nette site en snelle levering

Nedis Schakelaren en de APP werken gewoon goed

Nedis Schakelaren en de APP werken gewoon goed

Snelle levering, goede prijs.

Goede prijs, goede kwaliteit en snelle levering.

Koppelen slim stopcontact :(

Of ik ben niet zo slim als het stopcontact maar zowel binnen als buiten. Met app erbij het lukt me niet het stopcontact te koppelen aan mijn WiFi….wat nu?? Graag contact

Supersnelle levering en goede prijzen!

Helemaal tevreden

Teleurgesteld in Post NL, tevreden van Smartbright.

Het product is nog steeds niet in mijn bezit. Mijn teleurstelling gaat dus niet over het product want dat heb ik nog niet ontvangen. Volgens post NL was het gisteren niet mogelijk om de bestelling te leveren wat heel vreemd is aangezien er de ganse dag meerdere mensen thuis waren. Onze garagepoort heeft de ganse dag open gestaan en B-post is zelfs een pakje komen afleveren. Op de camerabeelden is er ook niemand van post NL te zien, dus die hebben zich niet gemeld. Afhalen kan in het voorziene afhaalpunt dat om 7u zou open zijn maar daar stond ik om 7u45 voor een gesloten hek. Dus ook vandaag zal ik mijn pakje niet kunnen afhalen tenzij ik er iemand anders om stuur. Kortom, wat is het nut van thuislevering als de transporteur geen moeite doet om tot aan uw deur te komen? Uiteraard slaat dit dus niet op Smartbright die het product aan goede prijs aanbiedt en de verzending snel in gang zet, alsook heel snel reageert op mijn recensie en deze snel behandeld heeft, waarvoor dank. Smartbright zijnde zou ik in hun plaats toch ook Post NL informeren zodat deze hun diensten kunnen optimaliseren. Mvg, Patrick.

Goedmorgen Patrick, Wat jammer om te horen over uw ervaringen met verzendpartij PostNL. Dit is uiteraard niet hoe dit zou moeten gaan. Helaas is dit niet iets waar wij invloed op hebben en wij zouden u dan ook willen vragen deze recensie te schrijven op het platform van PostNL en niet die van ons... Wij hopen dat, wanneer u het bestelde product in bezit heeft, deze naar verwachting zal zijn. Een fijne dag, Team Smartbright.nl

Snel en goed zoals het hoort

Alles snel en goed, zoals je graag wilt

Over Smartbright.nl

Een slimme woning is eenvoudig te realiseren met de producten die jij bij ons op onze webshop aantreft. Ben jij opzoek naar specifieke producten, heb je vragen of lees je graag meer over de vele mogelijkheden? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Smartbright.nl is dé smart home webshop van Nederland!