Uitstekende webwinkel

Goede prijs, snelle service

Top geregeld

Binnen 1 dag geleverd.

Prima product maar niet op tijd geleverd.

Product werkt top, maar ik had het ruim voor 23:59 besteld en het was niet de volgende dag binnen. De dag erna overigens wel.

Snelle levering, top product

Makkelijk en snel besteld. Snel geleverd. Producten ben ik heel blij mee.

Bedankt voor de positieve feedback. Veel plezier met uw smart home!

teleurstellend

Mijn bestelling is zoek. Er is melding gemaakt via de klantenservice, maar nog geen antwoord of bevestiging van de melding gekregen.

Goedemiddag, Wat jammer van uw ervaring en wat vreemd dat uw bestelling kwijt is geraakt. Wij zijn hier uiteraard direct ingedoken. Volgens ons systeem is hiervan slechts enkele dagen geleden voor het eerst melding gemaakt en is hier tevens al op gereageerd door onze klantenservice. Wij zijn hier dus weldegelijk mee bezig en een eerdere respons was gezien het weekend dat hiertussen zat niet mogelijk. Een fijne dag, Klantenservice Smartbright.nl

Snelle en correcte levering voor producten met een goede prijs.

Snelle en correcte levering voor producten met een goede prijs.

Bedankt voor de positieve feedback. Veel plezier met uw smart home!

Niet geschikt voor alle stekkers.

Helaas past de stekker van mijn (sfeer) buitenverlichting past niet. Qua levering: Deze was snel en keurig verpakt.

Snel en goed geleverd

zie titel

Correcte snelle service

Ik had eerst een vraag over een product. Dezelfde dag reeds antwoord. Na bestelling zeer snelle levering zoals opgegeven. Top service.

Goede service ze hebben het snel geleverd super

Product werkt goed

Installeren makkelijk

Zorgvuldige informatie

Na mijn vraag omtrent het product werd er serieus geïnformeerd en teruggekoppeld.

Bestellen en website uitstekend

Hetgeen ik nodig had snel gevonden, de te volgen procedure eenvoudig en glashelder. Nadien prima op de hoogte gehouden over de voortgang van de bestelling, verwachting is dat de bestelling vandaag binnen komt, de bestelling is dan snel geleverd.

Producten voldoen aan de verwachting

Levering kan en mag sneller. Producten moeten binnen 2 dagen geleverd kunnen worden.

Goed en snel.

Goed en snel.

vlot en vlug

Snel afgehandeld.

Goed!

De verzendingstijd was prima, 2 werkdagen. En het product doet het zoals hij het zou moeten doen. (2 slimme stekkers gekocht)

Goede product omschrijving en prijs /kwaliteit verhouding

Door een goede website snel gevonden en ook snel geleverde tv top

Levertijd te lang

Vrijdag besteld, 1 tot 2 werkdagen levertijd, toch woensdag pas geleverd.

Goedemiddag Martijn, Bedankt voor de waardevolle feedback. Wij zien inderdaad dat uw pakket officieel op de dinsdag geleverd had moeten worden, maar dat dit is uitgelopen naar een dag later op de woensdag. Onze excuses hiervoor. Wij zullen dit meenemen voor de toekomst. Een fijne dag en veel plezier met uw slimme producten! Klantenservice Smartbright.nl

Werkt uitstekend

Dit was voor mij de eerste keer dat ik bij jullie heb besteld is zeer goed bevallen heb gelijk weer een nieuwe bestelling geplaatst

Prima, alleen zou ik de bezorging door post.nl laten verzorgen.

Lange levertijd!!!

Artikel nog niet ontvangen en nu al een beoordeling geven? Zoals ik al eerder schreef, de levertijd vind ik lang!! Over de kwaliteit kan ik nog niets zeggen omdat ik het artikel nog niet binnen heb.

Goedemorgen, Allereerst vervelend om te horen dat u een dergelijke ervaring heeft. Wij zijn hier gelijk ingedoken en zien dat op het moment van schrijven van de review het pakket ieder moment bij u geleverd kan worden. Dit is, volgens ons systeem, zowel gisteren als eergisteren met u gecommuniceerd. Tevens stond de levertijd vermeld bij het bestelde artikel. Onze excuses als dit voor u niet duidelijk genoeg is geweest. Wij zullen dit meenemen voor de toekomst en hopen dat u wel plezier zult hebben van het door u bestelde product! Nogmaals onze excuses en hopelijk tot ziens! Klantenservice Smartbright.nl

Levering ging snel

Product was, vanwege beknopte informatie, moeilijk te installeren. Na contact met de servicedesk van SmartBright werden mijn vragen meteen serieus genomen en snel afgehandeld (eigenlijk per omgaande mail). Maakt dus een betrouwbare indruk met behulpzame medewerkers.

Goedemorgen, Wat vervelend om te horen dat u een dergelijke ervaring heeft met het gekochte product. Wij hebben gelijk even in ons systeem gekeken en zien dat hierover nog geen melding is bij onze klantenservice. Wellicht dat u ons hierover een mail wilt sturen op [email protected] met de vragen die u heeft? Wij beantwoorden ze namelijk graag en gaan graag voor u op onderzoek uit om eventuele problemen op te lossen. Daarnaast zouden wij u willen vragen om hier enkel reviews over ons bedrijf te schrijven en eventuele reviews over het product op de productpagina te zetten. Zo kunnen we ook toekomstige kopers helpen om meer uit het product te halen. Wij horen het graag! Klantenservice Smartbright.nl

Snel en goed geleverd, goeie prijs

Bij een andere leverancier was de levertijd 4 weken, hier 1 dag! Prima.

Prima bedrijf

Ik moest mijn gekocht product retourneren maar op de mail hoe en wat werd snel gereageerd. Dus prima!

Goedemorgen Jose, Bedankt voor de positieve feedback! Klantenservice Smartbright.nl

Bezembinder 9 2401HV Alphen aan den rijn

Over Smartbright.nl

Een slimme woning is eenvoudig te realiseren met de producten die jij bij ons op onze webshop aantreft. Ben jij opzoek naar specifieke producten, heb je vragen of lees je graag meer over de vele mogelijkheden? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Smartbright.nl is dé smart home webshop van Nederland!