Klantvriendelijk en snelle levering

Goedemorgen Liza, Bedankt voor de positieve feedback! Klantenservice Smartbright.nl

Gewoon goed geregeld

Alles goed en snel gegaan en de lampen werken perfect.

Goedemorgen Patrick, Bedankt voor de positieve feedback en goed te horen dat de lampen goed bevallen! Klantenservice Smartbright.nl

In alle opzichten gewoon goed.

Zoals beloofd en hoort.

Goedemorgen John, Bedankt voor de positieve feedback! Klantenservice Smartbright.nl

Geleverd volgens afspraak.

De onlinebestelling was eenvoudig en de levering zoals gepland.

Goedemorgen Peter, Bedankt voor de positieve feedback! Klantenservice Smartbright.nl

Nvt

Goede service, snelle installatie

Bedankt voor de positieve feedback. Hopelijk tot ziens!

Product is top en werkt makkelijk

Smartplug werkt perfect en kan ook bediend worden met bv de Hema app voor andere smart plugs en smart lampen in huis. De smartplug zorgt ervoor dat kerstversiering op vaste tijden aan en uit gaat, ideeal. Bezorging duuurde even (maar kan met kerstperiode te maken hebben); donderdagavond besteld en maandag ontvangen

Netjes en snel geleverd.

Prima geregeld

Ze werken naar wensen ,alleen jammer de ervaring van DHL .

snel!

Eene dag besteld en de volgende dag binnen. Top !

Super geregeld

Prima ervaring

prima service

Snelle levering en een attente klantenservice

Mijn bestelling snel geleverd voor een goede prijs.

blijkbaar verkeerd besteld

Ik heb een Nedis weerstation met 3 kanalen voor de buitenvoeler waarvan de buitenvoeler defect is. Ik heb blijkbaar een verkeerd type bij u besteld want deze werkt niet en heeft ook geen keuzemogelijkheid voor het overdrachtssignaal.

Precies zoals ik het graag wilde.

Snelle service!

Makkelijk aan te sluiten en prima verlichting!

De bestelde producten zijn snel verstuurd en de bezorgproblemen die door PostNL ontstonden werden snel opgelost. Aanrader!

Niet tevreden

Weinig informatie op de site over bezorgtermijn, vervolgens na mijn bestelling drie weken niets gehoord. De lamp die ik vervolgens heb werkt niet op het WiFi netwerk.

Goedemorgen Sanne, Allereerst bedankt voor de waardevolle feedback! Ik ben gelijk in uw bestelling gedoken en zie inderdaad dat deze bestelling er bijna twee weken over heeft gedaan alvorens deze werd geleverd. Onze excuses hiervoor, door huidige drukte kan dit soms voorkomen. Uiteraard doen wij ons uiterste best om dit te voorkomen. Wat betreft de lamp die niet werkt op WiFi. Dit zou de lamp wel moeten doen. Wellicht kunt u onze klantenservice hierover een berichtje sturen? Zij kijken graag met u mee! Nogmaals onze excuses en wij nemen uw waardevolle feedback mee om onze diensten te verbeteren. Een fijne dag!

Blij gevoel

Toen ik de verpakkingen zag dacht al wat professioneel ziet dat er uit. En dat geldt ook voor de producten van Nedis die er uitkwamen. Ik ben er heel blij mee en alles werkt perfect.

Snelle levering goede informatie over levering

Goede ervaring zeker aan te bevelen

was snel geleverd

Had niet verwacht dat het zo snel geleverd zou worden

Prodcuten waren prima maar geen bevestiging van de bestelling

It was een beetje vreemd om geen bevestiging te ontvangen van het geen je besteld hebt. en wel betaald. Na ruim een week pas een reactie en geluid. producten prima en volgens opgaaf.

Goed geregeld

Niet snel, wel accuraat

Niet snel, wel accuraat.

Snelheid van levering

Netjes verpakt en snel geleverd

Bezembinder 9

2401HV Alphen aan den rijn

Over Smartbright.nl

Een slimme woning is eenvoudig te realiseren met de producten die jij bij ons op onze webshop aantreft. Ben jij opzoek naar specifieke producten, heb je vragen of lees je graag meer over de vele mogelijkheden? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. Smartbright.nl is dé smart home webshop van Nederland!