Goede kwaliteit materiaal

Mooi materiaal wat niet kreukt of beschadigd tijdens het verwerken.

Goede keus

Kwam er zelf niet helemaal uit vanwege de maten van de foto. Werd perfect geholpen.

Erg tevreden over mijn fotobehang

Ik ben nog steeds erg tevreden over mijn fotobehang, die houdt zich ook in -voor behang- redelijk extreme omstandigheden (vorst) in een houten huis (in Zweden) heel erg goed.

teleurstellend

Na een zeer succesvolle operatie met fotobehang een fotoframe geprobeerd. Helaas minder positief. De afdruk viel tegen. Lang niet zo sprankelend als het origineel. Te somber, te hard en wat te blauw. Fotoframesysteem werkte wel goed op dit 50x70 formaat, maar in de hoeken staat er erg veel spanning op, best lastig om fotodoek in het frame te drukken. Op klein formaat zal dat probleem nog groter zijn, als dat al lukt. Erg jammer en ook onnodig is dat de gaten voor muurbevestiging op volstrekt willekeurige plekken in de lijsten zitten. Ik heb nieuwe gaten geboord. Gezien de prijs is het dus helaas wel een gokje. Misschien probeer ik het nog een keer met een andere foto.

Boven verwachting!

Overzichtelijke en makkelijke tool op de website mbt het gebruiken van eigen foto’s. Mooie kwaliteit materiaal.

Mooi product

Prachtig behang en erg gemakkelijk aan te brengen op de muur

Een feestje op de deur

Prachtige foto op een deur. We zijn er heel blij mee.

Gewoon goed.

Twee keer een print besteld en beide keren een hele scherpe print. Komen na wat ze beloven en ook bij telefonisch contact ben je geen nummer maar een klant.

Kwaliteit fotobehang goed maar met beschadigingen

Ik wil graag iedereen via deze weg informeren dat er voorbereidingen zijn welke essentieel zijn voor een goed resultaat. Een belangrijk aspect welke naar mijn mening onvoldoende aandacht krijgt op de website van Customfotowand.nl. De aanbevolen en aangekochte behanglijm kan namelijk een negatieve reactie geven op de ondergrond met als gevolg dat de muurverf loslaat waardoor er geen hechting meer is tussen de ondergrond en het behang. Resultaat is een fotobehang vol met muurverf resten en een ondergrond waar de restante muurverf nog op zit. Om dit probleem te verhelpen, ofwel om te zorgen voor een goede hechting was het noodzakelijk om de restante muurverf op zowel de ondergrond als het behang compleet te verwijderen, een vervelende en tijdrovende klus. Na contact te hebben gehad met de klantenservice een deal gesloten om tegen korting het behang te laten plaatsen, dit gezien ik zelf geen vertrouwen meer had in een goed resultaat. De muurverf resten op het behang is door deze organisatie zelf verwijdert en het behang is geplaatst. Het eindresultaat is een goed geplaatste customfotowand maar wel 1 met beschadigingen. De beschadigingen zijn het resultaat van het veelvoudig behandelen van het behang. Gekeken naar de uiteindelijk kosten, de extra werkzaamheden en de doorlooptijd van de oplossing ben ik een niet tevreden klant. Gelukkig lees ik ook veel positieve verhalen, de reden waarom ik in eerste instantie had gekozen voor deze organisatie. Mijn advies, neem altijd van tevoren contact op, om ervoor te zorgen dat u ondergrond geschikt is. Heel veel succes.

Precies waar je op hoopt!

Ik ben als fotograaf erg kritisch op kwaliteit en kleur en zeer tevreden met het resultaat! Het materiaal is makkelijk in gebruik. Niet te zwaar, het kreukt of scheurt niet en is goed te snijden, te knippen en te plakken. En natuurlijk ook prettig dat het afwasbaar is. Ik zou het absoluut aanraden!

Prachtige fotowand geleverd door customfotowand

Mooie eigen foto afgedrukt op fotobehang. Ik zag een beetje op tegen het behang in een deel maar het viel mee er het resultaat mag er zijn.

Heel mooi

Super mooi resultaat en duidelijke uitleg hoe te plaatsen op de muur. Echt een aanraden.

We zijn er blij mee.

De levering was snel. De print was prima, de kleuren waren goed. Aanlevering op rol is heel handig en plakken was goed te doen, maar .... zie hieronder. In de tips voor aspirant kopers zouden nog een paar dingen moeten staan: - de kartonnen koker is doorgaans te lang (waardoor die bijvoorbeeld niet tussen vloer en plafond past), zo nodig afzagen, beste met een ijzerzaag - 'bobbelvrij' opplakken is best behoorlijk moeilijk. Vrees je problemen daarmee, kies dan geen afbeelding met effen egale vlakken (blauwe lucht of zo) want dan zie je de bobbels wel erg. Bij een afbeelding van gebladerte of iets dergelijks zie je er niets van. - plak boven een plint, dan heb je aan de onderzijde manoevreerruimte voor de rol - tevoren ook aan bovenzijde en zijkanten aanbrengen van plintjes plakt en snijdt heel prettig, en staat bovendien erg netjes.

Hoge kwaliteit en super scherp

Ik had de album cover van mijn band AnonemiA besteld om in mijn studio te hangen en het is precies geworden zoals ik wou. Heel scherp.

Behulpzaam en persoonlijke service. Prachtige print en maakt belofte waar.

Ik heb gekozen voor een foto van de James Webb Telescoop die niet zomaar geupload kon worden. Customfotowand heeft daarom zelf de foto van de webside van NASA gedownload met een perfect resultaat.

Super mooi behang en zeer snelle levering

Zeer tevreden, mijn behang zit netjes tegen de muur Mooie kleuren en afwasbaar Super!

Boven verwachting prachtig!!

Vanmiddag heb ik mijn bestelling binnen gekregen. Ben heel erg blij met het resultaat….. boven verwachting prachtig :-) Was benieuwd hoe het uit zou pakken aangezien het een foto was van een oude foto van mijn man. Ben dus zeer aangenaam verrast; ook het materiaal waarop het gedrukt is, bevalt me! Hartelijk dank voor dit mooie resultaat!!

Supermooi resultaat

Het resultaat is erg mooi geworden! Op de proefvideo zag het er heel gemakkelijk uit, maar dan doet het er niet toe, als het bloemenpatroon ietsje links, schuin of naar boven zit. Ik had een foto, die symmetrisch is en dan is het veel 'plak en trek weg' om het fotobehang precies recht op de wand te krijgen. Alhoewel ik veel ervaring heb met behangen, maar het is gelukt. Het is Supermooi geworden! (Het fotobehang werd geleverd, maar de lijm ontbrak. Bleek na een telefoontje, dat dit vanuit een andere leverancier geleverd wordt).

Heel behulpzaam en mooie kwaliteit geleverd

Fotobehang wordt tijdig geleverd. Goed om te weten de behanglijm wordt nagestuurd via PostNL. Communicatie met beide heren verloopt goed.

Super resultaat

Snelle klantservice heel erg vriendelijk met een super resultaat. Dank!

Vakwerk voor mooie prijs

Gerben heeft in korte tijd onze muur vakkundig voorzien van mooie kwaliteit fotobehang en daarna alles netjes achter gelaten. Erg blij met de keuze dit te laten doen door Customfotowand. Maximaal ontzorgen met deze service. Reageren op de app kan sneller, maar dat krijg je als je direct contact hebt met de klusser. Jammer dat 6 sterren niet kan, dan gaan we voor 5.

Mooie kwaliteit

Goede kwaliteit. Komt uiteindelijk afspraken na, Polak heeft het even geduurd

Goed bedrijf, streeft steeds naar verbetering

Zeker aan te bevelen

Fantastische kwaliteit en zeer goed te verwerken.

Snel geleverd! Afdruk scherp en goed van kleur. Dik stevig materiaal dat zich goedvindt verwerken. Het aanbrengen en uitsnijden was binnen 20 minuten gedaan. Met twee personen.

Over Customfotowand.nl

Ontwerp jouw unieke Custom Fotowand op naadloos fotobehang of een foto frame.