Uitstekend kwaliteit

Foto ziet er erg goed uit

Heel tevreden

Snelle reactie op vragen, denken heel erg mee. Gevraagde afbeelding zat niet in assortiment maar werd meteen toegevoegd zonder verplichtingen. Mooie kwaliteit van fotobehang. Moeten hem alleen nog lijmen. Ga er vanuit dat dit soepel verloopt.

Hele fijne, goede service voor een mooie prijs

Wij zijn zeer goed geholpen bij het bestellen en plaatsen van het fotobehang. Zeer goede kwaliteit, snelle service en vriendelijke mensen. Zeker een aanrader.

Mooi resultaat

Bestelling van de foto ging probleemloos. Het bezorgen liet toch iets langer op zich wachten dan vooraf werd aangegeven. Toen ik belde, kreeg ik niemand aan de lijn. Er zou contact met me opgenomen worden. Dat is niet gebeurd. Maar een dag later ontving ik mijn fotobehang.

Superkwaliteit!

Ik heb een eigen foto laten afdrukken op behang. Ik dacht dat dit op gewoon papier zou zijn maar het is op een mooi stevig soort doek geprint. Heel makkelijk tegen de muur te lijmen en scheurt niet. Superkwaliteit en snel geleverd!

Super sterk behang, goed te verwerken met een prachtig eindresultaat

Mijn verwachtingen overtroffen

Het bestellen ging heel gemakkelijk. Foto downloaden, maten invullen en je zag meteen wat het ging kosten. Ik heb meteen lijm erbij besteld, wat prima spul is. Binnen een week is het behang geleverd via Post NL. Het behang is heel stevig en uit een stuk. Geen naden. Het is goed gelukt om het zelf tegen de muur te krijgen zonder vouwen of luchtbellen! Super blij ermee.

Prima kwaliteit!

Wij vinden het prachtig!

Hierbij een foto van het resultaat wij vinden het prachtig.

Een fantastisch resultaat in een handomdraai

Prachtige print, het behangen was heel simpel. Doordat de print uit 1 stuk bestaat is er probleem met naden. Echt aan te raden. Goede service van custom fotowand. Direct contact en goede adviezen.

Mooie achtergrond

Het voordeel van deze site is het feit dat de foto zelf uitgesneden kan worden met behulp van een editor. Ik heb dan een eigen foto laten afdrukken en ziet et gewoon top uit.

Ik ben superblij met de afbeelding die door Customfotowand is afgedrukt en geplakt in onze nieuwe keuken. Perfecte communicatie en snelle service. Enorm bedankt Gerben.

Makkelijke manier van bestellen. Geleverd volgens verwachting. Prima kwaliteit.

Dik in orde. Alleen geen antwoord op whatsapp gehad over vraag m.b.t. Lijm.

Correct en snelle service

Prachtig product, een foto op groot formaat in één deel. Makkelijk in verwerking en duidelijke uitleg. Menselijke benadering, zeer klantvriendelijk.

Ze maken ech waar wat ze beloven, zeer tevreden.

Naast webshob ook in het persoonlijke contact, begeleiding en advisering super service en nazorg. Een aanrader voor maatwerk met eigenbeeldmateriaal, mooie kwaliteit en goed te plakken, ook voor een handige doe het zelver.

Zeer goede kwaliteit en service

Snelle levering van custom fotobehang. Kwaliteit van de foto is goed. Ben goed op de hoogte gehouden van de levering. Levering van de grote afdruk was keurig ingepakt. Had ook een behangset besteld. Daarvan was de zak met behangsellijm helaas lek, maar we hadden toch nog genoeg om het behang te kunnen bevestigen.

Super kwaliteit

Het fotobehang heeft een super kwaliteit en is zelf goed aan te brengen met de bijgeleverde materialen.

Supermooie kwaliteit!

We hebben een prachtige fotowand gekregen. Heel scherp, mooie kleuren en geweldige kwaliteit.

Ondanks het haperende mailcontact ben ik toch erg tevreden met het geleverde resultaat.

3.10 x 2.40 en dat zonder problemen

Zag er tegenop om zo'n enorme lap behang uit 1 geheel te plakken, maar het is zeer sterk en vormvast behang wat eigenlijk niet verkeerd kan gaan.

Fijne service, goede kwaliteit, snelle levering!

Het behang is van super mooie kwaliteit en was makkelijk te bevestigen. Helemaal tevreden over de levering en service!

Prachtig

Alleen was de koker 40 langer als het behang!!! Moest dus eerst deze afzagen om de rol rechtop te kunnen houden zodat ik kon behangen !!!!

Wauw!

Heel eenvoudig op de website je eigen foto uploaden en aanpassen. Vragen via Whatsapp gesteld en daarop snel antwoord. Ook het filmpje over hoe het naadloos behang aan te brengen was duidelijk dus zit het uiteindelijk super mooi op onze muur, heel blij mee, sterker nog, steeds als ik ernaar kijk word ik er weer blij van!

Fantastisch!

Super kwaliteit

Goede communicatie. Snelle correcte levering.

Mooi resultaat.

Over Customfotowand.nl

Ontwerp jouw unieke Custom Fotowand op naadloos fotobehang of een foto frame.