Fantastische kwaliteit en zeer goed te verwerken.

Snel geleverd! Afdruk scherp en goed van kleur. Dik stevig materiaal dat zich goedvindt verwerken. Het aanbrengen en uitsnijden was binnen 20 minuten gedaan. Met twee personen.

Supermooi en goede kwaliteit wandbekledinging

In de keuken een wand met getekend bos beplakt.. was wat lastig opplakken omdat er een hoek uit viel. Maar resultaat is super!

Goede service, mooie kwaliteit en snelle levering. Helaas had ik zelf de maat niet goed opgenomen en ruilen kan niet dus (begrijpelijk) moest ik opnieuw bestellen.

Supermooi behang

Supermooi behang. Het aanbrengen was even spannend, maar het zit er uiteindelijk heel mooi op. Al heel veel positieve reacties gekregen erop. We genieten nu dagelijks van een prachtige herinnering aan onze tijd in Zuid-Afrika op de muur ❤️

goede kwaliteit

Kwaliteit is goed, de kleuren komen wat feller over dan op de foto Fijn dat er een instructiefilmpje bij is

Goede kwaliteit behang

Goede kwaliteit behang. Enkel contact krijgen met de klantenservice over de levering bleek onmogelijk.

Goede kwaliteit, montage goed te doen

Kwaliteit van het behang is erg goed, het montagefilmpje gaf de doorslag dat we het aandurfden om het zelf te plakken. Met twee personen is dit goed te doen. Een vlijmscherp mesje voor het afsnijden van de naden zorgt voor een strak resultaat.

Afdruk anders dan verwacht, wacht nog reactie van customerservice

De foto's zijn op een andere maat afgedrukt dan ik besteld had. Buitenmaten overeenkomstig met mijn bestelling, maar het plaatje daar binnenin is groter gemaakt. Hierover mail gestuurd naar de customerservice. Kijkend naar het materiaal en de kleur ben ik wel geïnteresseerd in nieuwe afdrukken. Voor nu een slechte beoordeling ivm afwijkende afmetingen, maar dit zou alsnog een goede beoordeling kunnen worden als ik geholpen kan worden aan afdrukken met afmetingen die overeenkomstig zijn aan mijn jpeg-bestanden.- ik wacht rustig reactie af-

Een super mooi resultaat

We hebben een enorme foto van Florence (4m x 1,40m) uit één stuk gebruikt om een wand mooi te maken. Het behang is goed van kwaliteit; eenvoudig te plakken met zijn twee-en en onze ruimte is nu fantastisch!

Mooie kwaliteit ,snelle levering en keurig verpakte foto. Foto voor een redelijke prijs tot volle tevredenheid op de muur aangebracht we zijn heel tevreden .

Goede kwaliteit

Mooi behang, fijne kwaliteit. De rol was wel iets langer dan onze afstand van grond tot plafond waardoor het stuk mogelijk af te rollen was. Op advies van de website iets meer cm genomen maar daardoor paste de rol dus niet meer tegen onze muur. Zelf stuk karton afgezaagd en toen ging het iets beter. Mooie en stevige kwaliteit behang en lijm!

Goed geholpen, goede kwaliteit foto

Zie hierboven

Goede persoonlijke begeleiding

Naadloos behang is het mooiste en de begeleiding bij aankoop was zeer fijn

Prima service, snelle levering, prachtig resultaat

Wellicht benadrukken dat de muur misschien 2x moet worden ingesmeerd aangezien de lijm flink was opgenomen en we halverwege snel wat bij moesten smeren. Ook de randen zijn hier en daar niet helemaal vastgeplakt. Ik hoop maar dat dit op de lange duur blijft zitten.

Goed geregeld

Zelf print geupload en is erg mooi geworden

Fantastisch resultaat, en goede prijs-kwaliteit

Fantastisch resultaat, en goede prijs-kwaliteit Het was ook eenvoudig aan te brengen.

Topproduct en super service

In de voorbereiding geweldig geholpen om de foto van juiste grootte te gebruiken en daarna super product afgeleverd door stipte bezorgingsdienst.

De service, de kwaliteit van het behang; heel heel goed!

Heel fijn om een bedrijf te treffen waar ze met je mee denken en afspraken na komen. Het behang is van hele goede kwaliteit, zowel de print als het materiaal. Stop met zoeken en bestel hier je fotobehang :)

Prachtig kwaliteit doek!

Gewoon super! Foto kwaliteit is prima. En het doek is ook super.

Enorm blij

Dit is het resultaat (foto), enorm blij mee!

Perfecte service en kwaliteit al 3e keer!

Wij hebben inmiddels onze 3e fotobehang van customfotowand en zijn zeer tevreden. Ook hebben wij 2x de montage laten uitvoeren door Gerben en we zijn zeer tevreden!! Veel complimenten ook van naasten gekregen.

Levering volgens afspraak

Van mijn eigen foto’s 2 x een prachtige behang ontvangen van goede kwaliteit aan 1 stuk. Fantastisch mooi behang om te plakken.

Een hele blije zoon hier!

Bedankt voor de goede service en de duidelijke instructie filmpjes! Groeten Fam. vd Broek uit Rucphen

Goed geholpen per mail bij bestellen.

Goede service!

Goede service, denken mee en geven goed advies. Ook het fotobehang in bepaalde afmetingen is geen probleem.

Over Customfotowand.nl

Ontwerp jouw unieke Custom Fotowand op naadloos fotobehang of een foto frame.