Correct en snelle service

Prachtig product, een foto op groot formaat in één deel. Makkelijk in verwerking en duidelijke uitleg. Menselijke benadering, zeer klantvriendelijk.

Ze maken ech waar wat ze beloven, zeer tevreden.

Naast webshob ook in het persoonlijke contact, begeleiding en advisering super service en nazorg. Een aanrader voor maatwerk met eigenbeeldmateriaal, mooie kwaliteit en goed te plakken, ook voor een handige doe het zelver.

Zeer goede kwaliteit en service

Snelle levering van custom fotobehang. Kwaliteit van de foto is goed. Ben goed op de hoogte gehouden van de levering. Levering van de grote afdruk was keurig ingepakt. Had ook een behangset besteld. Daarvan was de zak met behangsellijm helaas lek, maar we hadden toch nog genoeg om het behang te kunnen bevestigen.

Super kwaliteit

Het fotobehang heeft een super kwaliteit en is zelf goed aan te brengen met de bijgeleverde materialen.

Supermooie kwaliteit!

We hebben een prachtige fotowand gekregen. Heel scherp, mooie kleuren en geweldige kwaliteit.

Ondanks het haperende mailcontact ben ik toch erg tevreden met het geleverde resultaat.

3.10 x 2.40 en dat zonder problemen

Zag er tegenop om zo'n enorme lap behang uit 1 geheel te plakken, maar het is zeer sterk en vormvast behang wat eigenlijk niet verkeerd kan gaan.

Fijne service, goede kwaliteit, snelle levering!

Het behang is van super mooie kwaliteit en was makkelijk te bevestigen. Helemaal tevreden over de levering en service!

Prachtig

Alleen was de koker 40 langer als het behang!!! Moest dus eerst deze afzagen om de rol rechtop te kunnen houden zodat ik kon behangen !!!!

Wauw!

Heel eenvoudig op de website je eigen foto uploaden en aanpassen. Vragen via Whatsapp gesteld en daarop snel antwoord. Ook het filmpje over hoe het naadloos behang aan te brengen was duidelijk dus zit het uiteindelijk super mooi op onze muur, heel blij mee, sterker nog, steeds als ik ernaar kijk word ik er weer blij van!

Fantastisch!

Super kwaliteit

Goede communicatie. Snelle correcte levering.

Mooi resultaat.

Snelle service en zeer goede kwaliteit

Wij hebben inmiddels 3 fotoposters besteld en de foto’s op behangpapier zijn fantastisch, superblij mee!

Topkwaliteit en superservice.

Fijn dat jullie met ons meedachten! we zijn super blij met het resultaat.

Goede kwaliteit, makkelijk aan te brengen.

Ik had verwacht dat het aanbrengen van naadloos behang best een klus zou worden, maar door de goede kwaliteit van het materiaal was het zo gepiept. De afbeelding is prachtig, het behang mooi dik waardoor het zonder kreukels aan de muur zit.

goed advies, goede kwaliteit en snelle levering.

Mijn fotobehang heb ik besteld na het ontvangen van een staaltje als voorbeeld. Het eindresultaat ziet er prachtig uit. Het zwart is mooi zwart. Aanrader!!

Geweldige kwaliteit

Goede comunicatie en kwaliteit

superkwaliteit, snel geleverd, goede instructie

Mijn foto op de Iphone gemaakt heb ik laten afdrukken op een formaat van 3x2,5 meter, ben zeer tevreden, De foto is van zware kwaliteit, scheurt niet, en is superscherp, en ook nog betaalbaar,

Netjes en mooi afgewerkt . Foto weergave is top!

Komen afspraken na en werken vakkundig .

Super gaaf!

Wij hebben voor in onze nieuwe keuken een fotobehang van 420x125 laten printen. Mede dankzij een geweldige fotograaf is het echt super mooi geworden. Het instructiefilmpje bekeken en toen gaan lijmen en plakken. Eigenlijk was het best eenvoudig. Een uurtje later waren we klaar. Zeker een aanrader!

heeeel mooi

geweldige poster en makkelijk aan te brengen wij zijn er helemaal blij mee

Heel mooi stevig fotobehang

Voor het eerst hier fotobehang besteld. Gemaakt van een eigen foto, en ik was erg benieuwd hoe het resultaat zou zijn, maar het ziet er prachtig uit, makkelijk aan te brengen en sterk. Groot voordeel, je kunt het eenvoudig en goed schoonmaken omdat het een soort van stof is. Heel blij mee.

Goede kwaliteit

Goede kwalitatieve behang/ canvas. Zeer goede kwaliteit en snelle levering.

Uitstekend en eenvoudig!

Duidelijke uitleg, goede kwaliteit! Het aanbrengen is echt eenvoudig, zorg wel dat je met tweeën bent.

Geweldig mooi!

De site was goed te hanteren en het ook het bestellen ging gemakkelijk. Bestelling was zeer snel binnen en goed verpakt zodat het niet zal beschadigen. Behang is super mooi en van goede kwaliteit. We zijn er erg blij mee!

Over Customfotowand.nl

Ontwerp jouw unieke Custom Fotowand op naadloos fotobehang of een foto frame.