Kwaliteits produkt

Bestellen van produkt verliep soepel, levering ook, jammer dat het deellevering betreft dus even wachten tot alles compleet is, maar kwaliteit van het product is top, aanbrengen is prima zelf te doen.

Wat een foto op de muur voor impact kan hebben voor de gehele kamer!

goed advies, mooie kwaliteit en heel leuk resultaat!

Op tijd geleverd en prima kwaliteit

Snelle levering en super kwaliteit

Zelf een foto aangeleverd. Kwaliteit was uitstekend. Mural tex is een echte aanrader. Het was even eenvoudig als in de video beschreven met een prachtig resultaat!

Wat een enthousiasme en betrokkenheid bij dit bedrijf ( eigenaar Gerbert Vos) hij denkt met je mee vanaf bestelling tot het plaatsen van het werk. Wij zijn zeer tevreden.

goed professioneel werk

Prachtig resultaat

Goede kwaliteit, snel geleverd

Wij hadden maar een klein stukje (240x120cm) nodig en kozen een eigen foto. De foto is scherp afgedrukt op mooi stevig papier, het was binnen een week in huis en dat alles ook nog eens voor een nette prijs. Kortom: we zijn erg tevreden!

Helemaal blij met onze nieuwe wand!

Helemaal blij met onze nieuwe wand! Top kwaliteit en zeer scherp! Dank voor het meedenken en het aanpassen naar smaak van de foto. Onze zoon is er helemaal blij mee

vlot geleverd en prachtig geprint

Prachtige print en zeer makkelijk (ondanks het warme weer) makkelijk te plakken op de muur.

Goede kwaliteit

Eigen foto voor afdruk op fotobehang op vinyl. 1e week ruikt het vinyl maar geur gaat langzaam weg.

Waar moet ik foto opladen?

/Users/ben/Desktop/53eac33a-643c-4b10-9edb-7aab12b4ba95.jpg

Super bedrijf, denkt goed mee

Weer een hele mooie afdruk laten maken van250cmx80cm , super resultaat.

Belachelijk om 12,50 verzendkosten te vragen

Na een korte vraag van dat het bij post nl voor particulieren 7,50 kost kreeg ik het antwoord moest ik maar iets meer bestellen . Dat vind ik een zeer slechte service.

Goedemiddag Bert, We vinden het erg vervelend dat dit zo bij je is binnen gekomen, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling geweest. Zoals overal op onze website te lezen verzenden wij gratis bij bestellingen vanaf €100,-. Dit betekent dat bestellingen die onder dit bedrag vallen, wél verzendkosten betalen. Nadat we je dit diezelfde avond via whatsapp hadden uitgelegd dachten we dat dit duidelijk was maar helaas bleek dat dus niet zo te zijn, waarvoor excuses.

Mooie fotowand

Het aanbrengen van de wand was een klus. Volgens de beschrijving moesten we de foto van de kartonrol in stukjes afrollen op de ingelijmde wand. Wij hadden een wandhoge foto besteld en de kartonrol was een stuk groter, die kon niet rechtop staan in ons huis. Het plakken was daardoor lastiger dan in het instructiefilmpje gesuggereerd werd. We hebben het behang dus volledig van de rol gehaald voor het plakken. Een lastige klus om het zo op de muur te krijgen. Het resultaat is echter geweldig en we zijn er erg blij mee.

Opnieuw een fraaie fotowand geleverd

Na de eerste ervaring ook in de tweede kamer een fotowand laten plaatsen. Wederom met een fraai resultaat. Heel fijn is ook de plakservice. Tegen een redelijke prijs wordt het fotobehang op de wand geplakt. Dit voorkomt dat je met een grote plakkerige bal behang blijft zitten (in mijn geval ;-)).

Gewoonweg uitstekend

Alles prima verlopen en makkelijk te plaatsen

Prima Kwaliteit

Mooie kwaliteit alleen de foto valt iets donkerder uit dan het origineel.

We zijn helemaal tevreden!

Als u overweegt om een wand in uw huis op te vrolijken met een eigen foto in groot formaat, dan kan ik u Custom Fotowand zeer aanbevelen. Ze leveren precies wat je besteld en ook nog zeer snel. Het doek wat zij gebruiken is makkelijk te verwerken en laat de kleuren van de foto prima uitkomen. Overwogen kan worden om de foto op mdf-plaat aan te brengen. Dan is het makkelijk te verhuizen. Bij voorbeeld naar een andere kamer of een ander huis. Dat er geen naden in het doek zitten maakt het zeer eenvoudig. Lijmen na voorstrijken kan, maar schroeven met kleine boutjes kan ook. Wij kijken met veel plezier naar onze strand/zee foto !

Kwaliteit en goede service!

Wij zijn heel blij met ons fotobehang! Service is snel en top! Aanrader!

Goed stevig behang.

Lijm droogde snel op, bij het opnieuw lijmen kwam er een dunne coating van de stuclaag mee. Misschien moest er eerst een primer op maar dat stond niet bij de instructie.

Mooi product en goede communicatie

Het behang uit één stuk is echt een meerwaarde voor onze woonkamer. Daarnaast erg fijn dat je het zo goed kunt schoonmaken en bijhouden. Via de mail netjes antwoord gekregen op mijn vragen.

Mooi resultaat, zeer tevreden, perfecte weergave, op stevig doek!

Ik bestelde het fotobehang, zonder een account. Kreeg geen bevestiging of i.d. Daarom een 9 i.p.v. een 10. Twijfelde namelijk even of ik geld had over gemaakt zonder ooit wat te ontvangen… Pas volgende morgen kwam de bevestiging binnen. Na een week kwam ons behang (3,6m x 1.9m) binnen. Nog even de video op YouTube bekeken en daarna zelf aangebracht. Het zit er perfect op. Wij zijn dik tevreden over Customfotowand!

Meedenkend om een mooie afbeelding te creëren

Twee afbeeldingen uit hun bestaand laten printen, schitterend eind resultaat Kwaliteit materiaal is erg goed, ook voor boven een keukenwand

Super handig, scheurt of kreukt niet

Het blijft een stressvol klusje, maar als het de eerste keer niet helemaal lukte kun je her gewoon weer loshalen en opnieuw opplakken. Tip: als de kartonnen rol te lang is bij een kamerhoge fotowand, zaag dan een stuk van het karton af dan is het iets gemakkelijker afrollen, al blijft dat wel wat onhandig.

Supermooi geprint op prachtig en sterk weefsel.

Eenvoudige foto's uploaden en laten printen. Binnen een week geleverd op rol in een enorme koker. Zonder vouwen of naden. In één woord geweldig!

Over Customfotowand.nl

Ontwerp jouw unieke Custom Fotowand op naadloos fotobehang of een foto frame.