Supermooi geprint op prachtig en sterk weefsel.

Eenvoudige foto's uploaden en laten printen. Binnen een week geleverd op rol in een enorme koker. Zonder vouwen of naden. In één woord geweldig!

Prima kwaliteit. Goed beschermend ingepakte bezorging.

Prima kwaliteit. Goed beschermend ingepakt. Binnen een week bezorgd. Goede communicatie.

Topkwaliteit!

Prima kwaliteit ook qua kleur en stevigheid en daardoor makkelijk te verwerken .

Super gaaf fotobehang

Wij hebben in de speelkamer gekozen voor een jungle print. Het is erg fijn dat je het behang goed kan reinigen en de kwaliteit is erg mooi.

Vakmensen

Fijn bedrijf, vakmensen en heel veel mogelijkheden.

Echt een meerwaarde naadloos

Het is ontzettend gaaf dat er geen naden meer zichtbaar zijn. Dit naadloos behang is niet te vergelijken met het ouderwetse vliesbehang. Zeker een fijn bedrijf,.

Uniek design wat gemakkelijk zelf aan te brengen is

Wij hebben de kinderkamer behangen met een eigen fotoprint. De kwaliteit van de afgedrukte foto is ver boven verwachting. Het aanbrengen van het behang was zeer eenvoudig en er zijn nergens naden. Aanrader voor als je iets unieks in je kamer of huis wil wat niemand anders heeft.

Mooie kwaliteit goede service

De fotoprint is uit een stuk wat heel sterk is en netjes geprint. Ook vriendelijk te woord gestaan via de mail. Top

Super kwaliteit, goede service

Netjes te woord gestaan via de email en het behang is van hele mooie kwaliteit. Je kunt het makkelijk schoonmaken en kreukt niet.

Mooie en van goede kwalitief naadloosfotobehang

Bij ontvangst was ik aangenaam verrast van de kwaliteit van het naadloosbehang. Daarnaast makkelijk op de muur aan te brengen met de (apart bestelde) meegeleverde lijm en tools. Spullen zijn ook volgens afspraak geleverd en er was vriendelijke communicatie. Volgend behangetje wordt ook weer hier besteld.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Mooi materiaal, goed contact met de helpdesk gehad. Foto kwaliteit goed. Ik had mijzelf vergist in het vergroten van de afbeelding. Dus dat is beetje jammer. Ik had een structuur gekozen en dat is erg uitvergroot.

Goed product wat op tijd geleverd wordt

Goed product en een snelle verzending

Goede service en goede kwaliteit

Klantvriendelijk bedrijf

Even oefenen en dan fantastisch resultaat

We hebben een naadloos fotobehang besteld van 340 lang en 225 hoog. Het behang wordt zorgvuldig verpakt geleverd. Het begin van het behangen is even lastig, maar met een beetje geduld lukt het om het behang vanuit een kant goed aan te brengen. Daarna is het een fluitje van een cent. Door de stevige structuur van het behang strijk je gemakkelijk de vouwen eruit en de lucht eronder vandaan. Ook het bijsnijden gaat relatief eenvoudig. Wij zijn blij!

Geweldig kwalitieve fotobehang

Voor de 2e keer een mooie fotobehang besteld via customfotowand.nl 2e keer hadden wij de fotobehang laten behangen door customfotowand zelf en dat is netjes en mooi gedaan. Overigens veel complimenten van beide fotobehang gekregen. Super!!

Het is een kunstwerk geworden

Het behang is top en makkelijk op te brengen. Prima service van customfotowand ik zou zeggen bestellen daar!

Uilenwaard 16 5236 WB Den bosch

Over Customfotowand.nl

Ontwerp jouw unieke Custom Fotowand op naadloos fotobehang of een foto frame.