Het is een kunstwerk geworden

Het behang is top en makkelijk op te brengen. Prima service van customfotowand ik zou zeggen bestellen daar!

Prima kwaliteit. Mooi materiaal. Top!

Prima kwaliteit. Mooi materiaal. Staat echt heel mooi!

Slaapkamerwand ziet er veel beter uit!

Mijn slaapkamerwand ziet er stukken beter uit na het aanbrengen van m'n nieuwe naadloze fotobehang van Custom Fotowand. Het aanbrengen van het behang is simpel, en de filmpjes op de website helpen ook. Hoewel het behang niet per se goedkoper is dan bij andere aanbieders, vind ik het fijn dat er geen banen/naden in zitten; super prijs-kwaliteitverhouding. Dank.

Snel antwoord op vragen en mooie kwaliteit

Uitstekende levering

mooi spul

jawel haar scherpe foto`s wel van de site halen als je een mega formaat wil. zelf foto`s uploaden op groot formaat even goed nakijken.

Prima materiaal om mee te werken, supergaaf resultaat

Even schrok ik toen de enorme rol met een wandvullende foto werd bezorgd. De rol was immers hoger dan de kamer. Maar het bleek supermakkelijk om het behang op de muur te plakken. Het is sterk materiaal en daardoor kan het wel wat hebben als je even een stukje opnieuw moet doen. En stukjes eraf snijden gaat ook goed. Het resultaat is echt gaaf! Ik ben er ontzettend blij mee!

Wanneer je iets bedenkt op een zondagavond en dan een vraag mailt, met de gedachte dat je de volgende dag antwoord krijgt en dan een half uur later je antwoord krijgt, vind ik persoonlijk echte service. Ik raad iedereen aan, mocht je een eigen foto hebben, laat het hier maken. Je wordt niet teleurgesteld.

Goede communicatie, mooi resultaat!

Eigen foto op 3x4 meter best spannend maar met hulp en advies erg mooi geworden!

Helemaal goed

Kwaliteit behang is goed, product ziet er mooi uit op de wand. Foto is scherp.

Meisje met de parel

Ik ben er zeer tevreden over. Jullie leveren goed werk. Hartelijk dank hier voor.

Prachtig en zeer goede kwaliteit

De foto hangt in ons toilet en bestrijkt een gedeelte van de wand, iedere bezoeker in het kleinste kamertje vindt de foto geweldig.

Duidelijke foto afdruk

Goede communicatie of de foto duidelijk genoeg was

De foto is prima geworden, kon prima mooi stak gespannen worden in het frame van 220 bij 80 cm

????

Uitstekend kwaliteit

Foto ziet er erg goed uit

Heel tevreden

Snelle reactie op vragen, denken heel erg mee. Gevraagde afbeelding zat niet in assortiment maar werd meteen toegevoegd zonder verplichtingen. Mooie kwaliteit van fotobehang. Moeten hem alleen nog lijmen. Ga er vanuit dat dit soepel verloopt.

Hele fijne, goede service voor een mooie prijs

Wij zijn zeer goed geholpen bij het bestellen en plaatsen van het fotobehang. Zeer goede kwaliteit, snelle service en vriendelijke mensen. Zeker een aanrader.

Mooi resultaat

Bestelling van de foto ging probleemloos. Het bezorgen liet toch iets langer op zich wachten dan vooraf werd aangegeven. Toen ik belde, kreeg ik niemand aan de lijn. Er zou contact met me opgenomen worden. Dat is niet gebeurd. Maar een dag later ontving ik mijn fotobehang.

Superkwaliteit!

Ik heb een eigen foto laten afdrukken op behang. Ik dacht dat dit op gewoon papier zou zijn maar het is op een mooi stevig soort doek geprint. Heel makkelijk tegen de muur te lijmen en scheurt niet. Superkwaliteit en snel geleverd!

Super sterk behang, goed te verwerken met een prachtig eindresultaat

Mijn verwachtingen overtroffen

Het bestellen ging heel gemakkelijk. Foto downloaden, maten invullen en je zag meteen wat het ging kosten. Ik heb meteen lijm erbij besteld, wat prima spul is. Binnen een week is het behang geleverd via Post NL. Het behang is heel stevig en uit een stuk. Geen naden. Het is goed gelukt om het zelf tegen de muur te krijgen zonder vouwen of luchtbellen! Super blij ermee.

Prima kwaliteit!

Wij vinden het prachtig!

Hierbij een foto van het resultaat wij vinden het prachtig.

Een fantastisch resultaat in een handomdraai

Prachtige print, het behangen was heel simpel. Doordat de print uit 1 stuk bestaat is er probleem met naden. Echt aan te raden. Goede service van custom fotowand. Direct contact en goede adviezen.

Mooie achtergrond

Het voordeel van deze site is het feit dat de foto zelf uitgesneden kan worden met behulp van een editor. Ik heb dan een eigen foto laten afdrukken en ziet et gewoon top uit.

Uilenwaard 16

5236 WB Den bosch

Over Customfotowand.nl

Ontwerp jouw unieke Custom Fotowand op naadloos fotobehang of een foto frame.