2x de beste ervaring voor stapelbedden en hoogslapers

Hele fijne winkel met persoonlijke service, ook als je online bestelt of een vraag hebt. Komen afspraken na en leveren kwaliteit.

• Wat heeft u gekocht? Hoogslaper

vervangend stuk

vervangend stuk ontvangen in minder dan een week. Topservice

• Levering
  • Wat heeft u gekocht? een vervangend stuk

Snelle levering , correcte afhandeling !

Fijne matrassen , easy te bestellen online . Correcte afhandeling

• Wat heeft u gekocht? Matrassen

Erg fijn bedrijf

Ik had zelf een verkeerde maat besteld van de Topper,zag het direct nadat ie geleverd was,direct een mail gestuurd,binnen een week had ik de goede Topper,deze kon netjes omgeruild worden. Hele goede service. De Topper zelf ligt heerlijk,echt n verrijking voor ons bed

• Wat heeft u gekocht? Topper

Goede service, stevig bed

Vanaf het moment dat we de beddenwinkel binnenliepen, voelden we ons welkom en goed verzorgd. De eigenaar was ontzettend behulpzaam en deskundig, en hij nam de tijd om naar onze wensen te luisteren en ons te begeleiden bij het vinden van het perfecte stapelbed voor onze zoon. De kwaliteit van het Lolo stapelbed is uitstekend, erg stevig materiaal, onze zoon is er dolblij mee. Als je ervaring hebt met meubels in elkaar zetten dan lukt het zelf op zich wel. Het was ook fijn om zulke goede service te ervaren, de eigenaar was makkelijk bereikbaar en gaf snel antwoord bij verdere vragen. We zullen deze winkel zeker aanbevelen aan vrienden en familie!"

• Wat heeft u gekocht? Lolo stapelbed

Zeer tevreden met geleverde producten en kwaliteit.

Zeer tevreden met de aflevering. Bezorging en montage van het bed volgens verwachting en afspraak. De Kast zelf gemonteerd en een klein probleem met een defect scharnier. Dit probleem na een email melding de opvolgende dag direct opgelost.

• Wat heeft u gekocht? Bed nachtkastje en kledingkast

Score van 10 en een MEGA blije dochter.

Ruim een jaar geleden de Cairo opbergbed voor mijn dochter gekocht. Nu ze haar eigen Studio heeft wil ze haar bed ook meenemen. De lattenbodemhouders gingen stuk toen ze het bed helemaal uit mekaar moest halen. Herenhuis, smalle trap. Ik met een longontsteking schrijf een mail met de vraag of ze deze onderdelen ook los hebben. Antwoord: Ja, en hoeveel heeft u nodig dan zal ik kijken hoeveel ik er nog heb. En dit in het weekend ook nog. Wij hebben ze nu binnen en mijn dochter kan haar bed helemaal perfect in mekaar zetten met de nieuwe/vervangende onderdelen. Zij slaapt op wolken vanavond. En ik als moeder voel me hierdoor ook gesteund. Heel erg bedankt voor jullie actief meedenken, het opsturen en ook begrip. Zijn niet veel bedrijven die een klant als een prinses behandelen. Hartelijke groeten uit Zutphen. ps. Haar vriendengroep vinden het ook een mooi bed en super handig voor werkende studenten.

• Levering
  • Wat heeft u gekocht? Cairo bed en de onderdelen daarvan.

Voor het eerst een kast gekocht op internet zonder hem gezien te hebben, maar de reviews waren goed. Via de app contact gehad en nog wat extra info en foto's gekregen. De kast bleek niet op voorraad en het zou 3 tot 4 weken duren. We kregen na een paar dagen toch bericht dat hij eerder zou binnenkomen. Vanwege de levering van ons nieuwe bed en de geplande vakantie werd hij perfect in onze planning geleverd. Goede communicatie en top service!

• Wat heeft u gekocht? Kast

Goede communicatie; snelle en goede service!

Goede communicatie tijdens het bestelproces. Er wordt met je meegedacht. Achteraf bleken de twee lattenbodems niet meegeleverd; er was een goede telefonische bereikbaarheid; ik werd er direct over teruggebeld. De gemaakte afspraken werden perfect nagekomen en over de verzending werd telkens gemaild. Binnen 2 dagen had ik de lattenbodems alsnog in huis.

• Wat heeft u gekocht? Pino Stapelbed

Waard om bij te kopen

Een twijfelaar bed gekocht via internet op de site. 120 cm Telefonisch contact gehad over de details Vriendelijk te woord gestaan Via whatsapp contact gekregen met Marcel Een zeer vriendelijke man die zeer betrokken is met zijn klanten. Op zijn advies een andere matras gekocht, waar ik geen spijt van heb. 1 1/2 week later kreeg ik mijn nieuwe bed al Er ontbraken echter twee afwerklijsten van het kop en voeteinde. Contact genomen met Marcel Hij reageerde zeer snel op mijn bericht en zou zorg dragen dat het in orde zou komen Nú krijg ik bericht dat ze de ontbrekende lijsten nog slechts na een week komen brengen Dat is nog eens een zaak waar je van op aan kunt Met mensen die met je mee denken en hart voor de zaak hebben. Waar vindt je dat nog. Zeer tevreden met mijn nieuwe aankoop En slaap lekker. BEDANKT EN TOT ZIENS

• Wat heeft u gekocht? Twijfelaar 120x200

Gunstig geprijsd en geweldige service!

Mensen die hun vak verstaan, afspraken nakomen en een top service leveren. Al meerdere bestellingen geplaatst en mensen doorverwezen. Ga vooral zo door…

• Wat heeft u gekocht? Bedden en matrassen

Zeer goede e4varin, zoals her behoort.

Voor mijn vader een 120 seniorenbed, met goede lattenbodem, prima pocketveermatras en 1x nachtkastje besteld en dat voor een superscherpe 0rijs en op voorraad. In Den Helder, best ver voor dit bedrijf, met hun eigen montagegroep alles afgemonteerd. Al bij al super verlopen.

• Wat heeft u gekocht? Zie omschrijving

Top bedrijf!

Levering en montage volgens afspraak. Keurige monteurs. Grote klasse!

• Wat heeft u gekocht? Bed

Mooi bed, snelle levering.

Mooi bed, snelle levering.

• Wat heeft u gekocht? Kinderbed

Topservice en prijs/kwaliteit

Begin deze maand (december 2023) bestelling gedaan. Op vraag van mij een bepaalde leveringsdatum gekozen en Eurobedden hebben hemel en aarde verschoven om dit toch klaar te spelen! Ikzelf en mijn kindjes kijken uit naar de levering van hun nieuwe bedje! #doe zo verder!!! #tevreden klant

• Wat heeft u gekocht? Kinderstapelbed met bureau

Uitstekende en snelle service

Tienerkamer besteld, helaas de kast later te leveren dan de rest. Maar alsnog het overige gebracht zodat mijn zoon een bed heeft. Kast wordt na geleverd. Bij het monteren van het bed, draaide we een schroef dol Ivm braam in schroefdraad. Contact opgenomen met Eurobedden en zonder moeite werden er dezelfde dag nog nieuwe onderdelen opgestuurd. Super fijne en snelle services!

• Wat heeft u gekocht? Bed en kleding kast

Hele goede service?

Ik ben snel geholpen met een verloren onderdeel van mijn stapelbed. Erg fijn!

• Levering

Zeer behulpzaam en mooie kwaliteit

Telefonisch besteld maar alles is prima verlopen. Erg behulpzaam en meegedacht met wat het beste bed zou zijn.

• Wat heeft u gekocht? Boxspringbed 1 persoon

Keurig verzorgd en netjes afgeleverd

Vriendelijke monteur ..vlot en netjes bed in elkaar

• Wat heeft u gekocht? Seniorenbed

Prettige verkoper en goede communicatie

Sr. Koppelbed met kast gekocht. Marcel is een prettige verkoper, geen poespas en eerlijk. Marcel reageert snel op vragen. Levertijd 4-6 weken. Na iets meer dan 6 weken werd een afspraak gemaakt voor montage en afgelopen maandag stonden 2 monteurs op de afgesproken tijd voor de deur. Bed en kast zijn netjes in elkaar gezet. Al met al een prettige ervaring. Wij waren wel een beetje verbaasd dat de monteurs vertelde dat ze het afval, behalve karton, niet mee mochten nemen. Wij bleven dus achter met een grote zak plastic, tempex, hout en wat ander verpakkingsmateriaal.

• Wat heeft u gekocht? Koppelbed en kast

Prachtig bed en snel en goed in elkaar gezet

Onze jongste zoon heeft een vrij klein kamertje en dus waren we op zoek naar een bed met zoveel mogelijk opbergruimte. Bij eurobedden veel keuze en als extra service kun je tegen vergoeding het bed laten monteren. Het bed stond binnen twee uur, waar wij waarschijnlijk drie dagen werk zouden hebben gehad ;-) Sommige schroeven hebben we zelf nog iets aan moeten draaien, maar overall zijn we erg tevreden. En het belangrijkste: onze jongste zoon is gigantisch blij!

• Wat heeft u gekocht? Multi straight hoogslaper

Geweldige service

Wat een superervaring. Contact via WhatsApp zeer snel en vriendelijk. Levering zoals afgesproken, heel aangenaam en op tijd. We hebben het tienerbed Erwan met kastruimte en berglade besteld, echt super prijs-kwaliteitverhouding. De kamer voor onze zoon is nu af, en hij is super gelukkig. Wij zijn ook zeer tevreden en ik ben blij dat ik voor deze maatschappij gekozen heb.

• Wat heeft u gekocht? Erwan 1-persoonsbed met kastjes en lade

De bezorger David is een topper. Hij heeft uitstekende service geleverd en is erg gezellig!

• Wat heeft u gekocht? Bed

Snelle levering precies voor de verjaardag van onze zoon

Ondanks de drukke tijd is het Eurobeden gelukt om de halfhoogslaper precies op tijd te leveren voor de verjaardag van onze zoon. De kwaliteit van de Vipack halfhoogslaper is goed, stevige en natuurlijke materialen en montage was, met een beetje handigheid, erg goed te doen. Wat mij opviel is dat het houtwerk schoon was (stofvrij) en niet sterk rook, dit in tegenstelling tot andere meubelpakketten die ik wel eens gezien heb. Kortom, zeer tevreden met zowel de aankoop als de klantvriendelijke interactie met Eurobedden.

• Levering
  • Wat heeft u gekocht? halfhoogslaper

Wij hadden een aankoop gedaan en betaald. Door omstandigheden moest de aankoop geannuleerd worden. Nadat we daarover uitleg hadden gegeven, werd zonder verdere problemen de order geannuleerd. Het reeds betaalde bedrag werd nog diezelfde dag terugbetaald. Erg plezierig als een bedrijf zich zo soepel opstelt en meedenkt met de klant.

• Levering N.v.t.
  • Wat heeft u gekocht? Seniorenbed