helemaal toppie

het bed en alle toebehoren netjes afgeleverd. De monteurs hebben het goed in elkaar gezet en erg vlot. mijn kleindochter is er blij mee. Het is ook een mooi bed. Een echte aanrader.

• Wat heeft u gekocht? halfhoogslaper met extra bed en berglades 2 matrassen

vriendelijke dienstverlening

ik ben super tevreden en blij met mijn aankoop!!

• Wat heeft u gekocht? senior zorgbed Eurobed

Uitmuntend

Communicatie top! Levering top! Wat een service!

• Wat heeft u gekocht? Bed dochter

Uitstekende sevice

Na vijf jaar worden onderdelen die aan vervanging toe zijn gewoon tegen portokosten opgestuurd. Klasse

• Wat heeft u gekocht? Half hoogslaper

heel positief

de geleverde goederen,bed en toebehoren, keurig afgeleverd en gemonteerd door een prima werknemer, snel,accuraat en plezierig, eentje die het naar zij zin heeft is mij opgevallen. Dit bedrijf is een aanrader.

• Levering
  • Wat heeft u gekocht? bed,matras, verstelbare lattenbodem en nachtkastje.

Ik had informatie gevraagd over een 2 matrassen voor een kinderbed voor een 6 jarige. Ze hadden me eerlijk verteld dat het duurdere matras vanaf 8 jaar pas beter was. Ze hadden me een duurder matras kunnen verkopen, maar dat deden ze niet. Ik had een 1-persoonsbed met kastjes en lade gekocht. 4 excenterbussen moesten zwart zijn maar waren zilver. Ze hadden gezorgd dat ik alsnog deze bussen in het zwart heb gekregen, via Frankrijk. Eurobedden hebben mij kwaliteit en top service geleverd.

• Wat heeft u gekocht? Tonight 1-persoonsbed met kastjes en lade antraciet

Tevreden klant

Keurige aflevering. Prima bed

Top bedrijf

Een paar keer met Marcel telefonisch contact gehad en alles perfect volgens afspraak verlopen. De bezorger/installateur is ook een zeer vriendelijke en correcte man.. Zeer goede kwaliteit bedden netjes opgebouwd en verpakkingsmateriaal netjes meegenomen. Kortom, een topbedrijf wat zijn afspraken nakomt. Super en bedankt mannen.

• Levering
  • Wat heeft u gekocht? 2 seniorenbedden.

Zeer correcte naservice!

We hebben een hoekstapelbed gekocht. Jammer genoeg ontbraken instructies en ontbraken stukken om het bed in een andere configuratie te monteren. Na zeer correct contact met de klantendienst werden beide problemen zeer snel en professioneel verholpen. Het product zelf is ook kwalitatief volledig volgens verwachting. Uitstekende klantenservice van deze firma!!

• Levering
  • Wat heeft u gekocht? hoekstapelbed

Super bedrijf

Heel fijn bedrijf. Goed bereikbaar voor informatie. Maar ook goed in het communiceren in wanneer je bed wordt thuis gebracht. Op 6 minuten nauwkeurig. Vriendelijke chauffeurs die de tijd nemen om het bed goed en vakkundig af te leveren. Super bed gekocht en 300€ goedkoper dan de Ikea!!!

• Wat heeft u gekocht? Bed met bergruimte

Alles perfect geregeld

Fijn contact en snelle levering

Alles perfect geregeld

Fijn contact en snelle levering

Werkte snel en netjes.

Zie boven.

• Levering
  • Wat heeft u gekocht? Twee senioren bedden met een nieuwe matras

Goede service betalen bij aflevering en montage alles in 1

Ik had een goede ervaring met de service Alleen de qualiteit van de lak van de bed vind ik beetje laag voor die prijs. De lak laat snel los al vanaf de eerste week. Ik zou het toch aanraden door de goede service, vooral als je contant wil betalen en inclusief montage.

• Levering
  • Wat heeft u gekocht? stapelbed

Prima meegedacht

Ik wilde van een deelbaar bed twee eenpersoonsbedden maken. Zijschotten werden voor een zacht prijsje geleverd.

• Wat heeft u gekocht? Zijschotten

LET OP: Proefslapen is niet mogelijk!!!

Ik heb twee weken geleden een topper geleverd gekregen, die mij helaas niet goed bevalt. Ik heb op aanraden van een vriend een koudschuim topper besteld terwijl ik een traagschuim topper had moeten hebben. Met een koudschuim topper word je als reumapatiënt vermorzeld door je bed :-(

• Wat heeft u gekocht? Koudschuim Topper

Beste Marianne, U heeft bij ons een twee persoons topper gekocht t.w.v. van 199 euro. Deze heeft gekocht zonder in onze showroom te komen kijken en u wist precies wat u wilde. We hebben deze topper speciaal voor uw besteld en keurig volgens afspraak bij u bezorgt en netjes op bed gelegd. Nadat u hier twee weken op geslapen heeft is het toch niet wat u in gedachten heeft. Helaas kunnen wij deze topper niet omruilen of terugnemen uit hygiënisch redenen dit hebben wij ook telefonisch keurig met u besproken. Jammer dat u ons dan toch zo’n slechte beoordeling geeft.

Alles keurig geleverd tegen de laatste prijs

Prima service, zal zeker nog een keer bestellen.

• Wat heeft u gekocht? Bed en matras

Goede kwaliteit en service!

Bij Eurobedden 2 hoogslapers (Vipack Pino) gekocht voor onze zoontjes. Super mooie, degelijke bedden die door vriendelijke medewerkers heel snel in elkaar werden gezet. Ook communicatie rond vertraging/levering was netjes, duidelijk en vriendelijk. Het geld en in 1 geval lange wachttijd meer dan waard! Heel tevreden klant.

• Wat heeft u gekocht? Vipack Pino hoogslapers

Goede klantenservice, levert zoals beloofd.

• Wat heeft u gekocht? Lattenbodem

Doen wat ze beloven☺️

Kinderkamer gekocht, communicatie verloopt heel gemakkelijk, goed werk geleverd! Mooie kamer, erg vriendelijk personeel!

• Wat heeft u gekocht? Kinderkamer

Bed perfect - lade kast niet

Ik heb het Pino bed besteld met daarbij de ladenkast. Het bed was zo in elkaar gezet. Er miste een schroef maar dat was snel opgelost, die was met de post nageleverd. Met de ladenkast ben ik minder tevreden. De plastic geleiderails voor de lades zijn lastig te monteren, bijna niet strak te krijgen. Hierdoor lopen een aantal lades heel stroef. Het ziet er wel mooi uit, maar ik zou de ladekast niet aanraden.

• Levering
  • Wat heeft u gekocht? pino halfhoogslaper

Snelle en prettige levering van een mooi product

Snelle levering. We wilden het bed i en andere locatie geleverd. Met vriendelijk telefonisch contact, makkelijk geregeld. Mooi stevig product voor een mooie prijs!

• Wat heeft u gekocht? Hoogslaper

Eurobedden was snel en duidelijk in hun communicatie n.a.v. een vraag over de mogelijkheden voordat we bestelden. Het Jazz kinderbed en de Jules kledingkast 2-deurs besteld. De levertijd was korter dan verwacht en de bezorging was goed. Alles in elkaar gezet. Helaas gaan de lades onder het bed snel uit elkaar als je ze een aantal keren gebruikt. Maar dat hebben we verholpen met extra sterke lijm en nu blijven ze in elkaar. Onze zoon is blij met zijn nieuwe bed.

• Wat heeft u gekocht? Jazz kinderbed en Jules kast

Service prima, handleiding product kan beter

Goede service, en duidelijk in communicatie. Het zou mooi zijn als je ook apart moltons en dekbedovertrekken via de website kunt bestellen als je een autobed met matras aanschaft. Nu was dit via de klantenservice mogelijk (wat uiteraard wel heel fijn was!). Zou leuk zijn als het assortiment uitgebreid wordt met dekbedovertrekken. Helaas was het monteren van het autobed wel een hele klus, omdat de handleiding maar weinig plaatjes met duidelijke instructies bevat. Service:9, Product: 7 (ons zoontje was er wel heel blij mee).

• Wat heeft u gekocht? Autobed

Netjes