Plezierig mee zaken doen

Snel antwoord bij vragen en komt afspraken na.

• Wat heeft u gekocht? Slaapkamer kast

Kwalitatief goed bed en matras

Uitstekend seniorenbed en matras aangeschaft inclusief montage service. Alles prima geregeld, aflevering en montage helemaal goed.

• Levering
  • Wat heeft u gekocht? Seniorenbed met matras en bijbehorend nachtkastje

Keurige bezorging maar kwaliteit bedden niet optimaal

Bezorging netjes afgehandeld. Goede beschrijving van de bedden om in elkaar te zetten, maar met in elkaar zetten van de bedden scheurde het hout snel als je er doki of schroef in draaide.

• Levering
  • Wat heeft u gekocht? kajuitbedden

Beste Geri, Jammer dat het niet helemaal goed is gegaan met de montage van de kajuitbedden. Als u een foto naar ons wilt mailen zullen wij hiervoor nieuwe onderdelen aanvragen dat is geen probleem. Met vriendelijke groeten Marcel

Goede service en topkwaliteit product!

Topservice! Vriendelijke bezorgers bij het afleveren van het bed. Tijdens het in mekaar zetten van het bed raakte een onderdeel beschadigd. Na contact te hebben gehad met EuroBedden, konden zij na enige moeite het onderdeel kosteloos opnieuw bestellen.

• Wat heeft u gekocht? Huisbed

Geweldig! Snel, kwaliteit producten en vriendelijk.

Echt super snel geleverd en in elkaar gezet. Zeer klant vriendelijke ! Top service! De bed ligt heerlijk! Gaan zeker vaker bestellen.

• Wat heeft u gekocht? Bed

Snelle levering van mooi bed

Het bestellen en leveren van het bed verliep heel spoedig. Het is makkelijk in elkaar te zetten en staat netjes. Aan de achterzijde van het hoofdbord zitten voorgeboorde gaten, die niet zo fraai zijn als je het bed zonder kast koopt. We zetten het daarom maar tegen een muur zodat het niet opvalt.

• Wat heeft u gekocht? bed 140 x 200

Uitstekende ervaring, veel keuze, snelle levering

Uitgebreide website met veel verschillende mogelijkheden voor slaapkamers en toebehoren. Daarnaast levering binnen 14 dagen en er zit een duidelijke omschrijving bij voor als je het zelf in elkaar zet. Het is goed, stevig en degelijk.

• Levering
  • Wat heeft u gekocht? Studio hoogslaper antraciet, Pino hoogslaper met bureau en slaapbankje en Bella kast 3-deurs

Goei services

• Wat heeft u gekocht? Kinderen bed

Enorm tevreden met de bedden en ontzettend content wat betreft de service. Ik kom hier in de toekomst zeker terug.

• Wat heeft u gekocht? Kinderbedden

Mooi bed voor een prima prijs.

We hebben een mooi bed en nachtkastje voor onze dochter besteld en deze is keuring thuisbezorgd en naar verwachting. De levering heeft wel even op zich laten wachten, maar dit was niet te wijten aan Eurobedden zelf. We zijn hierover netjes op de hoogte gehouden.

• Wat heeft u gekocht? Bed en nachtkastje

Prachtige hoogslaper.

Super snelle reactie op de mail. Kan duidelijke afspraken maken voor de levering van het bed.

• Wat heeft u gekocht? Hoogslaper

Prachtig bed voor een goede prijs, fijn contact en snelle levering

• Wat heeft u gekocht? Halfhoogslaper

Er ontbrak een onderdeel maar na een dag al in huis.Top, Bed is super.

• Levering
  • Wat heeft u gekocht? seniorbed

IK ben uitermate tevreden. Klantenservice zeer goed en een super aardige bezorger.

• Wat heeft u gekocht? Seniorenbed

Fijn bedrijf! Krijgt snel antwoord!

Ik vind het een fijn bedrijf. Je krijgt snel antwoord als je ze mailt met vragen. Snelle levering. Helaas duurt de nalevering wat langer. Maar daar kan Eurobedden oom niks aan doen.

• Wat heeft u gekocht? Tiener kamer

Kwaliteit, en goede naservice!

Online een halfhoogslaper gekocht op het zicht alleen. Hout en lak is van goede kwaliteit, plan is duidelijk en ineen zetten makkelijk. Voorgeboorde gaten allemaal perfect. Bij de levering ontbrak een bout maar via klantenservice vlot aan een spare geraakt.

• Wat heeft u gekocht? Halfhoogslaper

Zeer adequaat en goede prijs

Zeer goede service

• Wat heeft u gekocht? Bed

Goede service en prettig contact

Ik ben uitermate tevreden. Klantenservice waar menig bedrijf wat van kan leren. Voorafgaand aan de bestelling had ik een aantal vragen waar snel en duidelijk op werd gereageerd. Het was makkelijk een leverdatum af te stemmen en het product werd snel bezorgd.

• Wat heeft u gekocht? Bed met opbergruimte

Goede service, direct geleverd!

Wij zijn zeer tevreden over Eurobedden. Werden via de email goed geholpen en het bed werd zelfs een week vantevoren geleverd. Top service en beveel dit bedrijf aan iedereen aan!

• Wat heeft u gekocht? Halve hoogslaper

Klantvriendelijk en flexibel

Goede ervaring. Goed bereikbaar, meedenkend en flexibel.

• Wat heeft u gekocht? Hoogslaper Jules

Heel goed!

Goed contact met medewerkers van de klantenservice over de levering van het door ons bestelde bed. Duidelijke communicatie en geleverd naar tevredenheid! Ik kan iedereen aanraden hier hun bed te kopen!

• Wat heeft u gekocht? seniorenbed

Prima service en product

Had een bed snel nodig en hierover gebeld. Bedrijf heeft veel moeite gedaan om het bed op tijd te bezorgen! Mijn complimenten!

• Levering
  • Wat heeft u gekocht? bed

Service was top!!!

Communicatie was prima. Dadelijk antwoord op mijn mail en daarop zeer snelle levering van een seniorenbed omdat mijn moeder eerder dan verwacht uit het revalidatiecentrum ontslagen werd. Ook heel erg tevreden over het bed. Zeer degelijk en mooi. Op alle gebied top!!!

• Wat heeft u gekocht? Seniorenbed

Problemen met leverancier

Eerlijk is eerlijk, de snelheid en vriendelijkheid in het contact met Eurobedden was hartstikke goed. Echter miste er een onderdeel van het geleverde bed, wat vervolgens bij de leverancier in België vandaan moest komen. Daar ging ruim een week overheen. Dat maakte dat wij een week op een halfgaar bed hebben moeten slapen. Daar kon Eurobedden niet direct wat aan doen en ze hebben mij laten weten na onze ervaring zelf een voorraad aan te leggen. Neemt niet weg dat de ervaring voor ons vervelend was. Daarom drie sterren. Maar nogmaals, het contact met Eurobedden zelf was wel positief.

• Wat heeft u gekocht? Opbergbed

Prettig contact, goede afspraken die ook worden nagekomen.

Bed was voor mijn moeder. Die slaapt ineens stukken beter.

• Wat heeft u gekocht? seniorenbed

Violierstraat 11