Stevig stapelbed gekocht. En kon dit na sluitingstijd ophalen.

• Service

We hadden een redelijk vlotte levering. Werden netjes op de hoogte gehouden. Bij aflevering bleken er 2 kastjes nog niet te zijn. Die zouden snel nageleverd worden, maar toen bleek het toch niet helemaal te passen dus konden we het nog annuleren. Het bedrag hadden wij toen ook snel terug.

• Service

Bedrijf denkt met je mee bij bestelling en komt afspraken na!

Goed bedrijf Snelle levering, netjes in elkaar gezet, goede kwaliteit, aanrader

Was een goede bed

Bed was goed, vriendelijke monteur

• Service

Hoogslaper hier bestelt en laten monteren dit is zeer snel en netjes gedaan.

• Service

Goeie kwaliteit. Snelle levering.

• Service

Super bed voor goede prijs

Inmiddels al drie bedden besteld. Ze liggen fantastisch! Niet te hard en niet te zacht. Prijs / kwaliteit is top. Service ook heel goed. Zou zo weer bestellen.

• Service

Top service en heel snel

Bed voor mijn ouders gekocht. Goed degelijk bed en matras vinden ze ook prima. Kon heel snel geleverdworden en werd netjes in elkaar gezet.

• Service

Fijn contact, goede service en goede meubels

Fijn contact gehad, er wordt altijd snel gereageerd en met je meegedacht. Producten zijn kwalitatief goed en worden netjes geleverd.

• Service

Perfect bed wat ook nog eens snel uit voorraad leverbaar was

Zoals hierboven gezegd perfect bed wat snel uit voorraad leverbaar was

• Service

Een fijne en vlot lopende ervaring.

een goede communicatie met het bedrijf, een prettig en bekwaam persoon die het bed kwam monteren en het bed voldoet uitstekend.

Ben bijna tevreden .

Ik heb een heerlijk bed gekocht met een hele goeie service fijn personeel alleen het matras is niet wat ik had verwacht dat valt me tegen de kwaliteit had wel meer betaald voor een beter matras maar als ik er op zit zakt het nu al teveel in ..

• Service

Goede montage door een vriendelijke monteur.

Fijne omgang met een vriendelijke monteur die mijn meubels naar behoren heeft gemonteerd. Enorm tevreden!

• Service

Super, zeer zeker ook voor de service erna

Ik heb mijn recensie ook op uw Facebookpagina achtergelaten. Door een fout van mij tijdens het in elkaar zetten van het opklapbed Juist ging het mis. Eén telefoontje, een mail en een zeer snel antwoord per mail met een duidelijke aanwijzing hoe het wél moest loste alles op. Ik vroeg om zijn servicedienst die ik zelf wilde betalen maar dat raadde hij me af: "te duur nu je het al bijna af hebt". Echt een aanrader die winkel.

• Service

Wat een geweldig top bedrijf!

Het bedrijf reageert super snel op mails Houd je goed op de hoogte van je bestelling En is zeer klantvriendelijk! Een voorbeeld voor vele andere bedrijven.

Very very good

Very good bed

Topklussers

Het bed werd netjes op tijd volgens afspraak geleverd en werd binnen 2 1/2 uur in helemaal in elkaar gezet door 2 jonge vakkundige mannen en ze waren uiterst vriendelijk. Alle karton en plastic namen ze vervolgens ook nog mee. Wat wil je nog meer. Super service

Heel erg klantvriendelijk

Ivm plaatsing zorgbed zocht ik binnen een week een seniorenbed. De medewerker van Bed4You deed heel erg veel moeite en 6 dagen later werd het bed geleverd. Hele goede service en direct contact via WhatsApp.

Erg tevreden!

Levering sneller dan verwacht.

• Service N.v.t.

Snel, duidelijk, goede kwaliteit

Er kon snel een moment voor bezorging worden afgesproken. De communicatie liep vlot en duidelijk. De bezorgers waren beleefd en bezorgden tot in de ruimte waar het pakket moest komen. Het bed is mooi en van goede kwaliteit, en was erg makkelijk om zelf in elkaar te zetten zoals beloofd. Blij mee!

Super ervaring!

De matras die we besteld hadden zou wat later geleverd worden. We kregen direct een persoonlijke mail en werden op de hoogte gehouden tot de matras bezorgd was. Goede matras en vriendelijke medewerkers!

Het contact verliep oké

Het contact verliep oké. Een minpunt vond dat ik dat ik de afspraak 2x moest verplaatsen omdat mijn tante en ik (beide op leeftijd) niet de gelegenheid hadden om samen een afspraak te kunnen plannen ivm het uit elkaar halen van het 1 oude 1 persoonsbed van mijn moeder. Het had ontzettend fijn geweest als dit als service aangeboden werd om dit even voor haar (en ons) te doen. Toen ik zelf voorstelde om 50€ te betalen als dit door de brenger gedaan zou worden was dat akkoord. Hij was voor hem een half uur werk om zowel haar oude bed uit elkaar te halen als haar nieuwe bed in elkaar te zetten. Een bed van bijna 700€. De matras is boven blijven staan dat mocht de brenger niet naar beneden brengen ivm hygiëne (?). Kortom jammer dat het bed wel uit elkaar is gehaald na het zelf voorstellen om dit bedrag te betalen omdat mijn moeder zo hard het nieuwe bed nodig had. Vr gr Marjan (dochter)

• Service

Uitstekend, nette aflevering en alles was compleet.

Er werd keurig van te voren gebeld zoals gevraagd, aflevering was netjes, alles compleet en het in elkaar zetten ging ook goed. Lettertjes / plaatjes van de handleiding zijn wel een beetje klein, een a4-tje extra zou niet verkeerd zijn.

• Service

Artikel is niet direct uit voorraad leverbaar zoals wordt gezegd op de website, het duurt gewoon 2 á 3 weken. Wordt geleverd met te weinig bouten en het was niet makkelijk om die bouten ergens anders te vinden. Verder is het wel een heel bed.

• Contact N.v.t.
  • Service

Beste Priscilla, Jammer dat het niet helemaal naar wens is verlopen. Het bed is wel op voorraad en binnen 2 weken geleverd iets langer als gewild omdat koningsdag en 2 weekenden er tussen zaten. En we hebben niets van u vernomen dat er bouten ontbraken die hebben we altijd reserve liggen en hadden we als we het geweten hadden meteen naar u opgestuurd. Fijn dat het bed verder wel helemaal naar wens is. M.v.g. Team Bed4You

Mooi bed

Vriendelijke chauffeur bracht alles netjes binnen. In elkaar zetten van het koppelbed heeft onze zoon gedaan en was zo klaar. Vind wel dat het vastzetten van het bed nadat je het opgemaakt heb zwaar gaat