Vriendelijke mensen en goede snelle service

In 2021 de eerste keer besteld (kinderbed), snelle reacties op de e-mail en erg vriendelijke mensen. Levering was ook erg vlot ondanks de sneeuw en ijzel toch mooi binnen aangegeven tijdslot geleverd.

• Service

Ruime keuze met desgewenst telefonische uitleg en vlotte levering.

Ruime keuze met desgewenst telefonische uitleg en vlotte levering.

• Service

Leuk bed, eenvoudig te monteren!

Echt fantastisch!!

Het bed is super mooi en stevig! Monteren is echt simpel voor iedereen,doordat alles goed genummerd is(zelfs de zakjes met schroeven zijn gelabeld) dus je weet precies wat je nodig hebt! De tekening is ook heel duidelijk. Communicatie is ook uitstekend. Eerst over de levering. Daarna over een probleem met het bed, prima opgelost!! Echt goede service! Ik raad deze zaak zeker aan!!!

geweldig

ondanks kerst en oud op nieuw, en de corona, alles geweldig snel geregeld en gekregen

Super goed

Netjes volgens afspraak Snel en op tijd

Uitstekend!!!!

Mijn ervaring met deze organisatie is echt bijzonder goed. Komen afspraken na, leveren goed kwalitatief materiaal, en een zeer goede service. Zelfs na jaren van aankoop kan krijg je nog steeds goede service als je wat nodig hebt of een vraag hebt. Ik raad ze echt aan als je een aankoop wilt doen bij deze mensen.