Topklussers

Het bed werd netjes op tijd volgens afspraak geleverd en werd binnen 2 1/2 uur in helemaal in elkaar gezet door 2 jonge vakkundige mannen en ze waren uiterst vriendelijk. Alle karton en plastic namen ze vervolgens ook nog mee. Wat wil je nog meer. Super service

Heel erg klantvriendelijk

Ivm plaatsing zorgbed zocht ik binnen een week een seniorenbed. De medewerker van Bed4You deed heel erg veel moeite en 6 dagen later werd het bed geleverd. Hele goede service en direct contact via WhatsApp.

Erg tevreden!

Levering sneller dan verwacht.

• Service N.v.t.

Snel, duidelijk, goede kwaliteit

Er kon snel een moment voor bezorging worden afgesproken. De communicatie liep vlot en duidelijk. De bezorgers waren beleefd en bezorgden tot in de ruimte waar het pakket moest komen. Het bed is mooi en van goede kwaliteit, en was erg makkelijk om zelf in elkaar te zetten zoals beloofd. Blij mee!

Super ervaring!

De matras die we besteld hadden zou wat later geleverd worden. We kregen direct een persoonlijke mail en werden op de hoogte gehouden tot de matras bezorgd was. Goede matras en vriendelijke medewerkers!

Het contact verliep oké

Het contact verliep oké. Een minpunt vond dat ik dat ik de afspraak 2x moest verplaatsen omdat mijn tante en ik (beide op leeftijd) niet de gelegenheid hadden om samen een afspraak te kunnen plannen ivm het uit elkaar halen van het 1 oude 1 persoonsbed van mijn moeder. Het had ontzettend fijn geweest als dit als service aangeboden werd om dit even voor haar (en ons) te doen. Toen ik zelf voorstelde om 50€ te betalen als dit door de brenger gedaan zou worden was dat akkoord. Hij was voor hem een half uur werk om zowel haar oude bed uit elkaar te halen als haar nieuwe bed in elkaar te zetten. Een bed van bijna 700€. De matras is boven blijven staan dat mocht de brenger niet naar beneden brengen ivm hygiëne (?). Kortom jammer dat het bed wel uit elkaar is gehaald na het zelf voorstellen om dit bedrag te betalen omdat mijn moeder zo hard het nieuwe bed nodig had. Vr gr Marjan (dochter)

• Service

Uitstekend, nette aflevering en alles was compleet.

Er werd keurig van te voren gebeld zoals gevraagd, aflevering was netjes, alles compleet en het in elkaar zetten ging ook goed. Lettertjes / plaatjes van de handleiding zijn wel een beetje klein, een a4-tje extra zou niet verkeerd zijn.

• Service

Artikel is niet direct uit voorraad leverbaar zoals wordt gezegd op de website, het duurt gewoon 2 á 3 weken. Wordt geleverd met te weinig bouten en het was niet makkelijk om die bouten ergens anders te vinden. Verder is het wel een heel bed.

• Contact N.v.t.
  • Service

Beste Priscilla, Jammer dat het niet helemaal naar wens is verlopen. Het bed is wel op voorraad en binnen 2 weken geleverd iets langer als gewild omdat koningsdag en 2 weekenden er tussen zaten. En we hebben niets van u vernomen dat er bouten ontbraken die hebben we altijd reserve liggen en hadden we als we het geweten hadden meteen naar u opgestuurd. Fijn dat het bed verder wel helemaal naar wens is. M.v.g. Team Bed4You

Mooi bed

Vriendelijke chauffeur bracht alles netjes binnen. In elkaar zetten van het koppelbed heeft onze zoon gedaan en was zo klaar. Vind wel dat het vastzetten van het bed nadat je het opgemaakt heb zwaar gaat

• Service

Fijn bedrijf komen hun afspraken na

Kwamen precies op tijd , keurige lui. van harte aanbevolen.

Fantastisch!

Goeie communicatie, duidelijke afspraken en hele fijne service.

• Service

Kan niet beter, zeer tevreden.

• Service

Niets op aan te merken !

Prettig contact, goede service, mooi en stevig bed.

goede aanbieding

senioren bed besteld online, voor levering een maand later, hebben ze wel geleverd in de week dat ik het nodig had, maar helaas niet op de dag en moest een dag nacht op lucht bed slapen. De jongens dat het bed geleverd en gemonteerd hebben waren zeer vriendelijk maar helaas mij niet gevraagd hoe hoog dat het bed moest komen(verstelbare bodem) en ook niet uitgelegt hoe ik dit zelf kom aanpassen ,eindelijk na weken op een te hoge bed(ik ben 152cm) heb ik samen met iemand anders het toch voor elkaar gekregen om het bed te verlagen. Ik ben tevreden met het bed en bedrijf op zich ook, alleen communicatie van bedrijf uit kon beter

• Service

Een prima bed voor een prima prijs!

Via Marktplaats kwam ik de advertentie van Bed4You tegen. Een mooie aanbieding: seniorenbed + beweegbare bodem + matras en ook inclusief grátis bezorgen en monteren én levertijd binnen 1 week. Wat je weleens hoort, “bijna te mooi om waar te zijn”. Daarom wilde ik eigenlijk eerst eens in de zaak kijken, maar deze is een uur rijden bij mij vandaan. Eens naar de reviews gekeken, heel erg goed! Dus de gok gewaagd en het bed online besteld, met het door mij gewenste model en de gewenste maten. Alles werd waar gemaakt. Ik had het bed op een woensdag besteld en de week erna werd het op donderdag geleverd. OK strikt genomen niet binnen 1 week, maar erg dichtbij. De monteur was reuze vriendelijk en het bed werd vlot gemonteerd. Nu 2 maanden verder: het is een heel mooi en solide bed, het slaapt lekker en de bodem werkt goed. Kortom een prima bed voor een prima prijs!

• Service

Aanrader ! Scherpe prijs en snelle levering.

Wat een verademing dit bedrijf, ondanks dat ze een zeer duidelijke internetsite hebben zijn ze goed telefonisch bereikbaar voor eventuele vragen en of voorlichting. Zeer scherpe prijzen en snelle levering. De aflevering ging ook zeer voorspoedig, keurig nette Nederlandse chauffeur die op een professionele manier het bed in elkaar heeft gezet en uitleg heeft gegeven, dikke aanrader !

• Service

De kwaliteit en service waar iedereen naar op zoek is

Als je de eigenaar voor het eerst ontmoet voel je meteen dat je met iemand te maken hebt die staat voor zijn product. Geen gladde verkooppraatjes, maar gewoon producten die zichzelf bewijzen met een goede prijs/ kwaliteitverhouding. Geen grote beddenketen waar je van het kastje naar de muur wordt gestuurd, maar gewoon één betrouwbaar aanspreekpunt. Snelle en zeer correcte levering. Goed bereikbaar.

Zeer goede service

Op de afgesproken tijd geleverd. Vriendelijke bezorger en netjes gemonteerd geplaatst

• Service

Netjes te woord gestaan, goede service, alles conform afspraak

Het kopen van een peuterbed bij dit bedrijf was een prettige ervaring. Tone ik belde om informatie werd ik snel en netjes te woord gestaan, er werd geleverd conform afspraak. Dhr had mij mondeling toegezegd dat de bezorgkosten in mindering zouden worden gebracht omdat we zo dichtbij wonen, maar ik kon dit bij het plaatsen van de bestelling op de site nergens aangeven... dus maar akkoord gegaan met de verzendkosten. Ik kreeg vrij snel een mail van het bedrijf (uit zichzelf dus) dat de bezorgkosten zouden komen te vervallen. Super netjes dus! Uiteindelijk werd er ook nog een paar dagen eerder geleverd dan we verwacht hadden, dus wij zijn zeer tevreden!

• Service

Op tijd geleverd. Vriendelijk personeel. Door de ervaring was het bed zo in elkaar gezet. Top service!

Alles volgens afspraak, binnen 14 dagen

Alles netjes geregeld van bestellen tot aflevering. TOP

• Service

Goede kwaliteit en snel geleverd

Mooi bed met goede instructies. Goede communicatie over lever tijd en vriendelijke bezorger

Hardstikke goed !

Keurig op tijd en zeer praktisch wordt helemaal in huus geleverd en gemonteerd. Waardeer ik zeer.

• Service

Goede service, mooi kwalitatief bed

Toppers

Super fijne service

Ze doen net dat beetje extra