Goede kwaliteit en snel geleverd

Mooi bed met goede instructies. Goede communicatie over lever tijd en vriendelijke bezorger

Hardstikke goed !

Keurig op tijd en zeer praktisch wordt helemaal in huus geleverd en gemonteerd. Waardeer ik zeer.

• Service

Goede service, mooi kwalitatief bed

Toppers

Super fijne service

Ze doen net dat beetje extra

Zeer tevreden!

We zijn erg tevreden over de slaapkamer, maar we zijn bovenal zeer te spreken over de goede service! Snel antwoord via de mail en zeer vriendelijke/kundige jongens die de slaapkamer in elkaar gezet hebben! We komen zeker bij jullie terug!

• Service

Heel fijn contact en service

Via marktplaats terecht gekomen voor een bed voor onze dochter en bleek erg in de buurt te zijn van onze woonplaats. Contact per mail was prettig en snel en ook op locatie heel goed geholpen en geadviseerd. Ben dan ook blij dat we hier onze kamer hebben gevonden. Enig minpuntje is de levertijd van sommige artikelen die wel voorradig zouden zijn. Maar dit zijn we straks weer vergeten :)

• Service

Heel mooi bed, goede communicatie en prima service

Wij zijn heel erg tevreden met onze bestelling bij bed4you. Hartelijk dank hiervoor

• Service

Gied bed en het beschadigde kastje is snel vervangen. Prima ervaring met dit bedrijf

Goed contact en levering

• Service

Echt persoonlijke service en aandacht

Niets dan lovende kritieken over Bed4You! Ons bestelde bed was niet leverbaar, toen in overleg andere besteld. Uiteindelijk was dit ook slecht leverbaar, maar buiten de schuld van Bed4you om (soms heb je gewoon pech). Alles is prima en naar tevredenheid opgelost en uiteindelijk zijn we super tevreden over ons bed!

• Service

Goed, vlot en bij bijzonderheden coöperatief om een probleem zo snel mogelijk op te lossen

Prettig, vriendelijk en vlot

Super snelle levering

Fijn mail contact Super snelle levering Vriendelijke mensen die het bed naar boven hebben gezet. Top bedrijf

Top! Snel en goed

Leuke mannen die het bed in elkaar hebben gezet en alles was goed volgens afspraak! Bed is ook top!

• Service

Super aankoop. Fantastische service.

Yolo halfhoogslaper is een succes.

• Service

Vriendelijke mensen en goede snelle service

In 2021 de eerste keer besteld (kinderbed), snelle reacties op de e-mail en erg vriendelijke mensen. Levering was ook erg vlot ondanks de sneeuw en ijzel toch mooi binnen aangegeven tijdslot geleverd.

• Service

Ruime keuze met desgewenst telefonische uitleg en vlotte levering.

Ruime keuze met desgewenst telefonische uitleg en vlotte levering.

• Service

Leuk bed, eenvoudig te monteren!

Echt fantastisch!!

Het bed is super mooi en stevig! Monteren is echt simpel voor iedereen,doordat alles goed genummerd is(zelfs de zakjes met schroeven zijn gelabeld) dus je weet precies wat je nodig hebt! De tekening is ook heel duidelijk. Communicatie is ook uitstekend. Eerst over de levering. Daarna over een probleem met het bed, prima opgelost!! Echt goede service! Ik raad deze zaak zeker aan!!!

geweldig

ondanks kerst en oud op nieuw, en de corona, alles geweldig snel geregeld en gekregen

Super goed

Netjes volgens afspraak Snel en op tijd

Uitstekend!!!!

Mijn ervaring met deze organisatie is echt bijzonder goed. Komen afspraken na, leveren goed kwalitatief materiaal, en een zeer goede service. Zelfs na jaren van aankoop kan krijg je nog steeds goede service als je wat nodig hebt of een vraag hebt. Ik raad ze echt aan als je een aankoop wilt doen bij deze mensen.

Bagijnhof 26 4264AZ Veen

0416-712004