Met passie.

Prima verzorgde verpakking, en de persoonlijke noot erbij maakt het al erg leuk voor de ontvanger. Het laat ook de passie zien voor het product. Met liefde opgestuurd, met liefde ontvangen. Mijn babyplantjes (stekjes) staan er helemaal blij bij! Dank. :)

Ik heb de aloē vera bladen bij mijn nichtje laten bezorgen. Ze is met een heftige chemo kuur bezig en heeft heel erge eczeem op haar wangen, wonden in haar mond en kapotte handpalmen gekregen. Nu, na een paar dagen voelt, alles al veel rustiger en minder pijnlijk. Ze is er erg blij mee ♡

Prachtige planten

Online besteld en heel snel in huis. Bijzonder goed verpakt en niets beschadigd. Ik ga mijn nieuwe huisgenootjes heel goed verzorgen!

Tevreden!

Ben erg tevreden, ik ga in de toekomst weer bestellen

uitstekend

uitstekend

Totaal tevreden

Zowel over de kwaliteit, de prachtige verpakking en de snelle verzending

Nog in testfase

Testfase

Geen irritatie meer met scheren!

Ik gebruik de producten van Dr. Green als scheergel en ik moet zeggen dat het echt heel fijn werkt! Van normale scheerschuim of gel krijg ik na het scheren irritaties en jeuk, maar met de gel van dr green heb ik dit niet. De gel werkt heel prettig en verkoelend op de huid. Ik snij iedere keer een stukje van het blad af en dat gebruik ik op mijn gezicht. Ik vind het veel beter dan de dure commerciele scheerschuimen in de winkel!

Doen wat ze beloven!

Duidelijk website met veel informatie. Makkelijk online bestellen en goede service. Ik ben zeer tevreden.

Boven verwachting

Prachtige volle planten, met zorg verpakt in handig op te vouwen karton. Snel geleverd. Website vol handige tips!

Warm contact

Mijn bestelling kwam onvolledig naar mij toe. Met 1 telefoontje was het geregelt. Mijn bestelling is inmiddels in mijn bezit :)

Super spul

Trekt super snel in Geeft geen vlekken in kleding Blijft niet plakken

goede service

goede service

Snelle levering en goede kwaliteit planten

Ik heb online twee grote aloe vera planten en drie stekjes besteld. Staan nu ongeveer een week in huis en doen het heel goed. Ik ben er blij mee.

Super tevreden klant

Supersnel geleverd goed verpakt en super mooie kwaliteit

Keurig verzorgd

Keurig verzorgd met versturen en een persoonlijk briefje erbij,

prima service, mooie website, goed product

fijn contact, nette levering

Ik heb Aloë Vera bladeren besteld voor de behandeling van een oppervlakkige maar open wond, en het werkt echt prima. De bladeren zijn prachtig stevig en vol gel.

Een fijne tattoo zalf

De gel werkt heel fijn lekker verkoelend op de tattoo. Het is wat minder bekend als de bekendere zalfjes maar als je een tattoo gaat zetten zou ik het zeker proberen het is de moeite waard en helemaal natuurlijk!

Geen op/aanmerkingen, gewoon goed!

Gewoon goed

Heel goed!

Goed verpakt en uitstekend product

Was heel lang aan het zoeken naar vers aloë. De bladen zijn groot en stevig om genoeg gel te krijgen.

Goed product

Snelle levering, goed kwaliteit Aloe, netjes verpakt, goed uitleg van het product. Ik zal zeker een plant aanschaffen.

Prima! goede kwaliteit, snel geleverd!

Ik heb twee hele mooie en blije Aloë Vera planten in mijn vensterbank staan. De gebroeders Groen genieten duidelijk van het zonnetje. En ik geniet van hen! Bestellen ging soepel en ze werden goed beschermd verpakt bezorgt. Top!