Hier wordt je echt blij van!

Perfecte werking, mooie bladeren , heel goed verpakt in gezellige doos en wat een enthousiaste club van medewerkers. Kortom chapeau…

Katja

Afgelopen week had mijn man een ongelukje met benzine en vuur. Tweede graads brandwonden en de overbuuf (huisarts) had aloëvera bij jullie gekocht en gaf ons n blad en zei probeer het maar even. Nou dat werkt fantastisch. Het koelt gelijk en je zag op de plekken waar het minder verbrand was dat het rode echt wegtrok. Nu 7 dagen later Helen de wonden supermooi. Ik heb zelf ook gelijk besteld om de wonden verder te blijven behandelen. Echt verbluffend. En iedereen die dit leest denk nu dat Libië jullie in dienst ben, maar dat is echt niet zo. Op jullie gewezen door de buuf.

Planten staan mooi,en de losse bladeren gebruik ik elke dag om mijn voeten en krullen mee in te smeren. Bij vragen steeds duidelijke antwoorden gekregen.Een aanrader.

Snelle levering, prima prijs en kwaliteitverhouding en extra bladeren gekregen ivm kleine bladeren. Uitleg via een leuk kaartje. Gewoon top!!!

Ik bestel geregeld bladeren om in mijn salon te gebruiken en dit bevat goed. Snelle levering en bladeren komen goed aan. Zijn ook lang houdbaar.

Mooi, heerlijk en super product! Medewerker Luca heeft mij heel goed ontvangen, hij is een hele vriendelijke jonge man.

Zeer Tevreden

Prachtige Aloë vera bladeren, ik heb er 4 besteld, en kreeg er 8 binnen!! Waarschijnlijk omdat ze iets kleiner zijn uitgevallen maar de bladeren zijn alsnog goed gevuld! Echt top service, zal er zeker vaker bestellen!

Mooi vol blad

Zal hier vaker kopen mooie aloë Vera blad

Heel Positief

Mooie grote bladeren. Netjes verpakt. Handen voelen al na 3 dagen smeren erg zacht aan en pijn in mijn duimgewricht is een stuk minder. De planten waren groter als gedacht. Ze zijn onbeschadigd thuis aangekomen. Stevig in een grote doos verpakt. Ze staan mooi in onze serre. Ik ben zowel met de bladeren als met de plant heel erg tevreden en kan het iedereen aanbevelen.

Zeker tevreden alle bladeren worden netjes en heel afgeleverd! Zal zeker blijven bestellen

Het product bevalt mij wel.

Ik gebruik het 's avonds op mijn gezicht. Je hebt dan wel een trekkerig gevoel maar het is lekker verkoelend.

Zeer tevreden met het gebruik van Dr. Green

Mijn bestelling had ik erg snel binnen. Daarnaast kwam het pakketje netjes verpakt aan. Ook instructies over het gebruik van de plant waren aanwezig.

4 Aloe Vera's, snel geleverd. Wij gaan ze eten met een echte Hollandse gehaktbal en rijst.

Heel snel en goed

Goede klantvriendelijke service

Bladeren waren goed verpakt met een leuk kaartje eraan en gebruiksaanwijzing. Goede kwaliteit en ben zeer tevreden erover.

Wederom een prachtig product ontvangen

Heerlijk om gewoon in Nederland mijn favoriete aloë vera bladeren te kunnen bestellen. Meerder keren besteld en altijd zeer tevreden! Een tip van mij om langer plezier van de gel te hebben. Na het oogsten en blenden doe ik de gel in een ijsblokjesvorm met een makkelijk uitdruksysteem (Xenox), invriezen en telkens een paar blokjes ontdooien voor dagelijks gebruik.

Vlotte levering en zorgvuldige verpakking.

Plant heeft de reis goed overleefd en is op de aangegeven tijd geleverd. Ruimte in de verpakking was ruim voldoende.

Kwaliteit, snel en zorgvuldig geleverd

Mooie kwalieit voor wondegenezing - positief resultaat

Snel geleverd en goed verpakt

Mooie plantjes

Puur zuiver aloë Vera en snelle levering

Geen plastic afval. Puur natuur en op een eerlijke wijze verpakt.

Verademend

Snelle levering, goed verpakt. Ook het 'handgeschreven' bijgevoegd kaartje heeft me enorm fijn verrast. De huid verfrist en lijkt me elastischer te zijn geworden. Of hoe een plant zo dicht bij de mens kan staan.

Mooie planten

Goede planten, snelle verzending en redelijke prijzen

Goede aloevera

De bestelling is mooi op tijd binnen gekomen en de aloe vera waren vers.....ik ben heel tevreden

Ik zal zeker blijven bestellen bij Dr Green....ik ga reclame voor hun doen..... Goed bezig guys