Snel en correct

goed verpakt en snel geleverd

De klantgerichtheid van Dr. Green is superfijn.

De website is makkelijk te gebruiken en klantgericht. Alles staat in het teken van het helpen van de klant. De prijzen zijn meer dan fair, de levering is snel genoeg en het kaartje en alle bijgeleverde informatie maken het helemaal af. Ik ga hier absoluut vaker bestellen en heb Dr. Green al aan verschillende mensen aangeraden.

alles perfect

Ik heb aloë vera-bladeren besteld, ik had ze heel snel in huis. De bladeren zijn stevig en vol gel. Er zit een duidelijke gebruiksaanwijzing bij.

Top Aloe Vera blad

Snelle verzending, goed ingepakt en groot Aloe Vera blad.

Snelle levering en correct geleverd

Overzichtelijke website en kon het makkelijk de producten bestellen. Eerste keer dat ik aloë vera heb besteld. Ik zie nog geen verbetering aan mijn huid maar waar ik het smeer is wel zacht. Trekt heel snel in mijn huid.

Snel service goede beschrijving erbij vriendelijk bedrijf

I wish i discovered dr.green sooner :)

Product: maaaaasive aloe vera leaves, easy to use, hassle and, surprisingly, mess free. My ultra sensitive skin loves aloe. Not only the aloe itself doesn't itritate it, but it helps tone down the existing redness. I think it will be great for cooling my skin down in the summer too. I use the gel, after blending it, or directly on the skin, using the slice of the leaf. Delivery and packaging: quick delivery, perfect, zero plastic <3 packaging, which is also sized to fit the product (i appreciate the effort). With my two enourmous leaves, I received a manual, a glass jar for the aloe gel and paper bags for storing leaves in the fridge - well thought and useful set. It was a great shopping experience and I will be surely coming back to dr green for my eco friendly, skin friendly skincare. Thank you, dr green crew!

Heel fijne ervaring!!

Erg blij mee

Snelle bezorging ook goed verpakt in een stevige doos de papa green die ik besteld had is echt een mooie grote aloe vera erg blij mee ik zal zeker vaker gaan bestellen bij dr green vooral de aloe vera bladeren voor de gel die ik gebruik voor een droge huid werkt echt super goed

Prachtige grote leaves

Echt waar voor m'n geld. Zo koop je ze nergens.

Super blij mee!

Ik heb de zusjes green gehaald en ze zijn super mooi! Ik heb er al 1 blad afgehaald en er een masker mee gemaakt,heerlijk! Ze groeien goed en de service is ook perfect,heel netjes verpakt.Zeker een aanrader.

Bestelling snel uitgevoerd en netjes verpakt, precies gekregen wat we besteld en verwacht hadden. Keurig, op naar de volgende bestelling. M. Verhoeven

Geljjk respons op bestelling. Dag later bestelling in huis met nog een persoonlijke uitnodiging het bedrijf te bezoeken

Zeer Goed

Fijn product!

Dik tevreden

3 super grote bladeren gekregen. Voor een vriendin ook 2 besteld. Ik haalde er heel veel gel uit en gelijk ijsblokjes van gemaakt. De kwaliteit van de bladeren zijn heel goed. Ik gebruik het hoofdzakelijkvoor mijn haar. Mijn haar heeft veel meer volume en minder snel vet. Ziet er gezond uit Ik was het ook alleen maar met de gel. Verder geen shampoo of styling producten meer nodig Dik tevreden klant

Goede kwaliteit, snelle levering

De kwaliteit is super!

Ik gebruik voor me haar. Perfect

Snelle levering, mooie plantjes, duidelijke uitleg.

De plantjes worden goed verpakt, de levering is heel snel en via mail kun je alles volgen. Hele mooie plantjes. In de verpakking zit een hele duidelijke uitleg over stekken, planten en verzorgen. Ook zijn er recepten meegeleverd. Heel blij met deze aankoop :)

super mooi planten, perfect verpakt

Voor de 2e keer hier en bestelling geplaatst. Deze keer 3 kleine plantjes. Ook nu weer mooie frisse planten en uitstekend verpakt.

Ja snelle levering. Zorgvuldige levering. Planten hadden genoeg ruimte en zijn heel aangekomen en je krijgt leuke en handige info bij dus ben zeer tevreden.

netjes en snel geleverd

Pakket is met zorg verzonden. Netjes en snel geleverd. Product van prima kwaliteit

Snel en netjes geleverd, ziet er goed uit ... top!

Leuk bedrijf

Fijn

Leuk persoonlijke kaartje

Helaas was mijn pakketje bij de post vertraagd. Na contact op te hebben genomen met dr green, werd er gelijk actie ondernomen en is het probleem keurig opgelost