Dik tevreden

3 super grote bladeren gekregen. Voor een vriendin ook 2 besteld. Ik haalde er heel veel gel uit en gelijk ijsblokjes van gemaakt. De kwaliteit van de bladeren zijn heel goed. Ik gebruik het hoofdzakelijkvoor mijn haar. Mijn haar heeft veel meer volume en minder snel vet. Ziet er gezond uit Ik was het ook alleen maar met de gel. Verder geen shampoo of styling producten meer nodig Dik tevreden klant

Goede kwaliteit, snelle levering

De kwaliteit is super!

Ik gebruik voor me haar. Perfect

Snelle levering, mooie plantjes, duidelijke uitleg.

De plantjes worden goed verpakt, de levering is heel snel en via mail kun je alles volgen. Hele mooie plantjes. In de verpakking zit een hele duidelijke uitleg over stekken, planten en verzorgen. Ook zijn er recepten meegeleverd. Heel blij met deze aankoop :)

super mooi planten, perfect verpakt

Voor de 2e keer hier en bestelling geplaatst. Deze keer 3 kleine plantjes. Ook nu weer mooie frisse planten en uitstekend verpakt.

Ja snelle levering. Zorgvuldige levering. Planten hadden genoeg ruimte en zijn heel aangekomen en je krijgt leuke en handige info bij dus ben zeer tevreden.

netjes en snel geleverd

Pakket is met zorg verzonden. Netjes en snel geleverd. Product van prima kwaliteit

Snel en netjes geleverd, ziet er goed uit ... top!

Leuk bedrijf

Fijn

Leuk persoonlijke kaartje

Helaas was mijn pakketje bij de post vertraagd. Na contact op te hebben genomen met dr green, werd er gelijk actie ondernomen en is het probleem keurig opgelost

Goed verpakt

Bladeren waren goed verpakt. Verder zat er nog een kaart bij met gebruiksaanwijzing en een persoonlijke boodschap.

Aloe en bezorg zoals eko-oke is:)

3 zusjes, gezellig en handig zo'n trio

Snel geleverd en goed verpakt.

Mooie grote bladeren. Echt super Haal er veel gel uit Alleen bij bezorgen stak er een stukje blad uit de doos. Doos was beschadigd. Gelukkig waren ze nog heel.. Ben er blij mee.

Bestelling snel ontvangen .

Mooie gezonde planten. Heel goede kwaliteit. Netjes en op tijd geleverd. Vriendelijk kaartje bijgevoegd. Bij vragen altijd heel behulpzaam. Aanrader!

keurig aangeleverd en goede kwaliteit

Goede communicatie, en snelle levering, goed produkt

Goede kwaliteit en snelle levering

Dit is mijn tweede bestelling en ik ben zeer tevreden over de bladeren die worden geleverd. Ook vind ik het erg leuk dat er een zelf geschreven kaartje bij de bestelling was. Ik zou het zeker aanbevelen en ben ook van plan nog vele bestellingen te plaatsen!

Vertrouw bare winkel

Heel snel levering en goedkoper dan die André winkels. leuke winkel ❤️

Voor mijzelf gebruik ik het op mijn handen en onderarmen die worden dan lekker zacht. En voor mijn hond die huidproblemen heeft en daardoor veel jeuk op haar rug. Ik masseer de gel lekker royaal in de haren zodat het goed op de huid komt en nu een paar dagen later is haar huid veel zachter en heeft ze veel minder jeuk. Helemaal top!

snelle levering en groot stuk aloë Vera. heel blij mee!!

ik heb mijn pakketje snel binnen gekregen en was heel erg blij met de aloë Vera. het was een heel erg groot stuk die goed gevuld was met gel.

super

ik heb 3 aloe vera stekjes ontvangen. Ze zien er erg gezond uit en staan inmiddels in potjes.

Mooie goed verzorgd aloe vera. Mooie gezonde kleur, lengte, goed verpakking. Top. Ga zo door. Ik ga zeker nog meer bestellen.