Heel snel en goed

Goede klantvriendelijke service

Bladeren waren goed verpakt met een leuk kaartje eraan en gebruiksaanwijzing. Goede kwaliteit en ben zeer tevreden erover.

Wederom een prachtig product ontvangen

Heerlijk om gewoon in Nederland mijn favoriete aloë vera bladeren te kunnen bestellen. Meerder keren besteld en altijd zeer tevreden! Een tip van mij om langer plezier van de gel te hebben. Na het oogsten en blenden doe ik de gel in een ijsblokjesvorm met een makkelijk uitdruksysteem (Xenox), invriezen en telkens een paar blokjes ontdooien voor dagelijks gebruik.

Vlotte levering en zorgvuldige verpakking.

Plant heeft de reis goed overleefd en is op de aangegeven tijd geleverd. Ruimte in de verpakking was ruim voldoende.

Kwaliteit, snel en zorgvuldig geleverd

Mooie kwalieit voor wondegenezing - positief resultaat

Snel geleverd en goed verpakt

Mooie plantjes

Puur zuiver aloë Vera en snelle levering

Geen plastic afval. Puur natuur en op een eerlijke wijze verpakt.

Verademend

Snelle levering, goed verpakt. Ook het 'handgeschreven' bijgevoegd kaartje heeft me enorm fijn verrast. De huid verfrist en lijkt me elastischer te zijn geworden. Of hoe een plant zo dicht bij de mens kan staan.

Mooie planten

Goede planten, snelle verzending en redelijke prijzen

Goede aloevera

De bestelling is mooi op tijd binnen gekomen en de aloe vera waren vers.....ik ben heel tevreden

Ik zal zeker blijven bestellen bij Dr Green....ik ga reclame voor hun doen..... Goed bezig guys

Snel geleverd en goede communicatie

Ik heb mijn bestelling via de website besteld en gekozen voor de optie afhalen. Ik kreeg snel een mailtje over wanneer ik het op wilde komen halen. Dit ging heel makkelijk. De bladeren zagen er mooi en vers uit en zaten goed verpakt.

Netjes, op tijd en mooie kwaliteit

De planten werden snel geleverd en keurig verpakt. Ze zijn mooi en ook de losse bladeren zijn keurig aangekomen. Fijne levering!

Een mooi product

Ken de AloeVera plant van Rhodos in Griekenland. Blij dat ik nu een adres heb gevonden waar de plant en de losse bladeren wordt geleverd. Heel blij mee en het help vooral goed tegen uitdroging van je huid, regen exceem maar ook tegen herpes. Zeer goed verpakt met een lief kaartje en cadeautje geleverd! Aanrader.

Heel leuk dat je nu ook stekjes kunt kopen!

Ik ben een echte plantenfan en vind het heel leuk om zelf planten te stekken en te laten groeien. Ik koop al langer bladeren bij Dr. Green en ze verkopen nu ook kleine Aloë vera stekjes. Super leuk en natuurlijk met goede tips zoals je van Dr. Green gewend bent.

Hele mooie planten super blij mee

Hoge kwaliteit plant en service

Super snel geholpen via whatsapp om de juiste keuze te maken over wat ik nodig had

Prima levering in goede doos via post nl, ik had ze ook op kunnen halen maar die optie zag ik niet bij de bestelling. Scheelt weer een doos en transportkosten. Leuk dat er een cadeautje bij zat in de vorm van een blad aloe vera, ik heb de gel eruit geschept, met de staafmixer bewerkt in een lege pot gedaan, staat voor gebruik in de badkamer. Heerlijk.

Mijn gezicht zeer zacht

Heel fijn verse aloe vera

Ik gebruik de verse aloe Vera in mijn salon na het harsen van klanten om het gezicht te verkoelen. Tevens maak ik er benen gel van en maskers. Zelf gebruik ik het iedere avond ipv nachtcrème. Super fijn!

Snelle levering, kwaliteitsprodukten.

Mooie bladeren en gebruikt voor allerlei huidaandoeningen, variërend van brandwonden tot huidverzorging. Super!

Super leuk concept en top uitgevoerd!

Het idee alleen al vind ik top, maar de uitvoering is helemaal leuk. In een schattig doosje met duidelijke uitleg erbij. Het zijn echt sappige bladeren dus waar voor je geld.