Nog in testfase

Testfase

Geen irritatie meer met scheren!

Ik gebruik de producten van Dr. Green als scheergel en ik moet zeggen dat het echt heel fijn werkt! Van normale scheerschuim of gel krijg ik na het scheren irritaties en jeuk, maar met de gel van dr green heb ik dit niet. De gel werkt heel prettig en verkoelend op de huid. Ik snij iedere keer een stukje van het blad af en dat gebruik ik op mijn gezicht. Ik vind het veel beter dan de dure commerciele scheerschuimen in de winkel!

Doen wat ze beloven!

Duidelijk website met veel informatie. Makkelijk online bestellen en goede service. Ik ben zeer tevreden.

Boven verwachting

Prachtige volle planten, met zorg verpakt in handig op te vouwen karton. Snel geleverd. Website vol handige tips!

Warm contact

Mijn bestelling kwam onvolledig naar mij toe. Met 1 telefoontje was het geregelt. Mijn bestelling is inmiddels in mijn bezit :)

Super spul

Trekt super snel in Geeft geen vlekken in kleding Blijft niet plakken

goede service

goede service

Snelle levering en goede kwaliteit planten

Ik heb online twee grote aloe vera planten en drie stekjes besteld. Staan nu ongeveer een week in huis en doen het heel goed. Ik ben er blij mee.

Super tevreden klant

Supersnel geleverd goed verpakt en super mooie kwaliteit

Keurig verzorgd

Keurig verzorgd met versturen en een persoonlijk briefje erbij,

prima service, mooie website, goed product

fijn contact, nette levering

Ik heb Aloë Vera bladeren besteld voor de behandeling van een oppervlakkige maar open wond, en het werkt echt prima. De bladeren zijn prachtig stevig en vol gel.

Een fijne tattoo zalf

De gel werkt heel fijn lekker verkoelend op de tattoo. Het is wat minder bekend als de bekendere zalfjes maar als je een tattoo gaat zetten zou ik het zeker proberen het is de moeite waard en helemaal natuurlijk!

Geen op/aanmerkingen, gewoon goed!

Gewoon goed

Heel goed!

Goed verpakt en uitstekend product

Was heel lang aan het zoeken naar vers aloë. De bladen zijn groot en stevig om genoeg gel te krijgen.

Goed product

Snelle levering, goed kwaliteit Aloe, netjes verpakt, goed uitleg van het product. Ik zal zeker een plant aanschaffen.

Prima! goede kwaliteit, snel geleverd!

Ik heb twee hele mooie en blije Aloë Vera planten in mijn vensterbank staan. De gebroeders Groen genieten duidelijk van het zonnetje. En ik geniet van hen! Bestellen ging soepel en ze werden goed beschermd verpakt bezorgt. Top!

Product goed verpakt. Voldoende Aloe Vera. kwaliteit goed. Fijn dat we dit in nederland hebben.

De bestelde producten zijn snel geleverd en waren zorgvuldig verpakt!

Altijd leuk om een pakketje met een persoonlijke boodschap te ontvangen! Betekent voor mij dat het pakket met zorg en aandacht is ingepakt!

Product goed ontvangen

Netjes verpakt en uitleg er bij

Zeer goed product

Uitslag zo goed als weg

Snel en correct

Snel geleverd en alles zoals aangegeven.

Mijn rosacea is verminderd

Ik heb al langer last van rosacea en heb al meerdere zalfjes, cremes en pillen geprobeerd, maar helaas soms met bijwerkingen. Het fijne van de Aloe vera gel van Dr green is dat de gel 100% natuurlijk is en geen bijwerkingen heeft. Ik ben nog niet helemaal af van mijn rosacea, maar de aloe vera gel van dr green heeft zeker geholpen mijn rosacea te verminderen. Ik ben ervan overtuigd dat de gel goed is voor je huid en raad het zeker aan.