Goed product, snelle levering

Een goed product goed verpakt met duidelijke gebruikt aanwijzingen.

Netjes en waar voor je geld

Je krijgt een grote blad terwijl die ergens ander veel duurder zijn.

Nazorg huid na radiotherapie

Ik heb de aloe Vera gel gebruikt op de beschadigd huid van mijn hals. Deze was zwaar verbrand en rood, rimpelig en begon sterk uit te drogen. Ik heb om en om toegepast met een voorgeschreven zalf. Het resultaat is prima, een bijzonder snel herstel, ik ben benieuwd hoe het over een week is!

Info via app

Mijn vraag werd via de app redelijk snel beantwoord. Er werd een ruime uitleg gegeven over hoe ik het blad kon gebruiken tegen acne voor mijn zoon (link voor filmpje) en ook hoeveel hij ongeveer uit 1 blad zou kunnen halen: 60 behandelingen. Het blad is echt groot! De huid is na 2x gebruiken al rustiger. Mijn koortslip is binnen no-time verdwenen! Wij zijn tevreden:)

Vlugge verzending, zeer mooie materiaal,

Drie mooie scheutjes...!!!...hartelijk dank...!!! ...met liefde geplant in goeie grond...ben nu al zéker van een goed resultaat !!! (verpakking mocht wél steviger !...was onderweg open geraakt !)

Top product

Ik ben heel blij met jullie aloe .ik heb een scherpe reuk en rook de aloe al vanuit het dichte pak ..mn brein reageerde hierop De geur van het antisepticum.. zalig .. Ik zal vaker bestellen

Kan ik aanraden! Verse aloe vera bladeren + instructies

Fijne duidelijke handleiding en product werkt goed voor mijn rosacea huid!

Snelle bezorging en duidelijke handleiding. Producten waren zoals verwacht.

Goede verzending en snel!

Gebruik de Aloëvera gel uit het blad voor in mijn haar. Ik heb type 4 haar. Gebruik de gel nu sinds een maand en merk dat mijn krulpatroon losser valt. Tot zover tevreden.

Mooi product en goede omschrijving erbij en extra accessoires

Snel, goed en vriendelijk geholpen!

Mooie planten, snelle levering.

Mooie planten. Stelen gebruik ik voor de huid, allelei ongemakken, en in Zalf.

Uitstekend!

De Aloe Vera baby Green besteld, de volgende middag al in huis. Goed verpakt en met informatie hoe de plantjes te verzorgen en wat zeer attent was,... ook een kaartje met een persoonlijke noot. Hoop een keer persoonlijk bij de kwekerij van dr Green langs te kunnen gaan. Raad dr. Green een ieder aan!

Leuke, interessante site!

Overzichtelijke , interessante site!

Even afwachten

Het was de eerste keer dat ik stengels van de aloë vera plant heb besteld. De levering was snel en perfect. De instructiehandleiding was zeer duidelijk. Het mixen van het sap verliep minder. Het geheel werd geen mooie massa maar bleef ietwat waterig en klonterig. Maar misschien heb ik wel iets fout gedaan. Ik heb het product nu 1 week. Afwachten op het resultaat dus. Maar je krijgt op deze manier wel 100% aloë vera en daar gaat het mij om. Ik ga zeer zeker nog vaker een bestelling plaatsen.

Uitstekende klantenservice en prachtig blad

Erg groot aloe Vera blad ontvangen met leuk potje erbij. Klantenservice schiet ook snel te hun indien vragen. Super!

Vers, handige en duidelijke beschrijving erbij

Fijnw beschrijving hoe je aloe vera het beste kan bewaren !

Goed product en snel verzending

Snelle levering en mooie bladeren.

mooi plant. op tijd verstuurd

mooie plant

Netjes op tijd aangekomen, leuk verpakt ook zakjes erbij om de aloe in te bewaren nadat je ze heb gesneden. Zeker een aanrader

Heel erg goed

Volgende dag binnen, goede kwaliteit, potje erbij, alles net zoals beschreven. Volgende keer weer bestellen!

Weer een mooie plant geleverd

Weer hele mooie planten geleverd met leuke bruikbare informatie , super blij mee. Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx x

Ik vond het geweldig

Geweldig !

Fantastisch is het

Geweldig om voor diverse dingen te gebruiken