geweldig

Helemaal top. Ik ontving de aloe vera bladeren snel en ze waren vers. Ik was verbaasd over hoe zwaar ze waren en hoeveel gel er daadwerkelijk in zat. Uiteindelijk heb ik wel 800 gram gel uit 2 bladeren weten te halen. Top kwaliteit, beveel ik zeker aan!

Goed product, goede service!

Bestelling volgende dag al in huis. Al mijn vragen zijn vlot beantwoord. Duidelijke informatie op de website.

Fijn om vers Aloe vera blad te kunnen bestellen. Snelle verzending, duidelijke uitleg.

Zusje green is mooi en bruikbaar

Kreeg zusje green snel en goed verpakt toegestuurd. De site en flyer geven goede info. Ik gebruik zusje green praktisch, maar vind het haast zonde. Maar het werkt prima.

Heel mooi verpakt en geleverd

Ik heb het besteld voor mijn alopesia maar gebruik het voor veel meer . Ook op het gezicht wondjes en mijn man zijn psoriasis het is zalig mijn hoofdhuid is aangenamer geen jeuk meer haar is echt zacht we zijn benieuwd op langere termijn . Alvast top

Top plant, snelle zorgvuldig verpakt product binnen gekregen. veel info over de aloë op hun site. Jonge enthousiaste mensen,.. Allen het biologisch produceren mag/kan nog verbeterd worden, maar wordt aan gewerkt, meldde ze.

In één woord geweldig!

Snelle levering en top producten. Nu 3 dagen aan het smeren met de aloe vera gel en de uitslag verdwijnt als sneeuw voor de zon. Na jaren diverse smeersels van de huisarts te hebben gekregen nu eindelijk resultaat!

Zeer snelle levering, product voldoet precies aan verwachting. Op e-mail met vragen krijg je zelfs sneller antwoord dan vermeld op website. Drie opmerkingen: 1. Er zou een kaart in de doos moeten zitten waarop een plantinstructie staat. 2. Geen uitleg waar het bijgeleverde zakje voor is. Om een stekje cadeau te geven? 3. Ik had 9 stekjes. Het zou beter voor het milieu zijn als deze in 1 doos verpakt zouden zitten.

Goed product, snelle levering

Een goed product goed verpakt met duidelijke gebruikt aanwijzingen.

Netjes en waar voor je geld

Je krijgt een grote blad terwijl die ergens ander veel duurder zijn.

Nazorg huid na radiotherapie

Ik heb de aloe Vera gel gebruikt op de beschadigd huid van mijn hals. Deze was zwaar verbrand en rood, rimpelig en begon sterk uit te drogen. Ik heb om en om toegepast met een voorgeschreven zalf. Het resultaat is prima, een bijzonder snel herstel, ik ben benieuwd hoe het over een week is!

Info via app

Mijn vraag werd via de app redelijk snel beantwoord. Er werd een ruime uitleg gegeven over hoe ik het blad kon gebruiken tegen acne voor mijn zoon (link voor filmpje) en ook hoeveel hij ongeveer uit 1 blad zou kunnen halen: 60 behandelingen. Het blad is echt groot! De huid is na 2x gebruiken al rustiger. Mijn koortslip is binnen no-time verdwenen! Wij zijn tevreden:)

Vlugge verzending, zeer mooie materiaal,

Drie mooie scheutjes...!!!...hartelijk dank...!!! ...met liefde geplant in goeie grond...ben nu al zéker van een goed resultaat !!! (verpakking mocht wél steviger !...was onderweg open geraakt !)

Top product

Ik ben heel blij met jullie aloe .ik heb een scherpe reuk en rook de aloe al vanuit het dichte pak ..mn brein reageerde hierop De geur van het antisepticum.. zalig .. Ik zal vaker bestellen

Kan ik aanraden! Verse aloe vera bladeren + instructies

Fijne duidelijke handleiding en product werkt goed voor mijn rosacea huid!

Snelle bezorging en duidelijke handleiding. Producten waren zoals verwacht.

Goede verzending en snel!

Gebruik de Aloëvera gel uit het blad voor in mijn haar. Ik heb type 4 haar. Gebruik de gel nu sinds een maand en merk dat mijn krulpatroon losser valt. Tot zover tevreden.

Mooi product en goede omschrijving erbij en extra accessoires

Snel, goed en vriendelijk geholpen!

Mooie planten, snelle levering.

Mooie planten. Stelen gebruik ik voor de huid, allelei ongemakken, en in Zalf.

Uitstekend!

De Aloe Vera baby Green besteld, de volgende middag al in huis. Goed verpakt en met informatie hoe de plantjes te verzorgen en wat zeer attent was,... ook een kaartje met een persoonlijke noot. Hoop een keer persoonlijk bij de kwekerij van dr Green langs te kunnen gaan. Raad dr. Green een ieder aan!

Leuke, interessante site!

Overzichtelijke , interessante site!

Even afwachten

Het was de eerste keer dat ik stengels van de aloë vera plant heb besteld. De levering was snel en perfect. De instructiehandleiding was zeer duidelijk. Het mixen van het sap verliep minder. Het geheel werd geen mooie massa maar bleef ietwat waterig en klonterig. Maar misschien heb ik wel iets fout gedaan. Ik heb het product nu 1 week. Afwachten op het resultaat dus. Maar je krijgt op deze manier wel 100% aloë vera en daar gaat het mij om. Ik ga zeer zeker nog vaker een bestelling plaatsen.

Uitstekende klantenservice en prachtig blad

Erg groot aloe Vera blad ontvangen met leuk potje erbij. Klantenservice schiet ook snel te hun indien vragen. Super!