Vers, handige en duidelijke beschrijving erbij

Fijnw beschrijving hoe je aloe vera het beste kan bewaren !

Goed product en snel verzending

Snelle levering en mooie bladeren.

mooi plant. op tijd verstuurd

mooie plant

Netjes op tijd aangekomen, leuk verpakt ook zakjes erbij om de aloe in te bewaren nadat je ze heb gesneden. Zeker een aanrader

Heel erg goed

Volgende dag binnen, goede kwaliteit, potje erbij, alles net zoals beschreven. Volgende keer weer bestellen!

Weer een mooie plant geleverd

Weer hele mooie planten geleverd met leuke bruikbare informatie , super blij mee. Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx x

Ik vond het geweldig

Geweldig !

Fantastisch is het

Geweldig om voor diverse dingen te gebruiken

Perfect!

Mooie grote plant en goed spul voor gezicht

Snelle levering, goede kwaliteit

Mooie planten en snel geleverd.

Goed, en snel geleverd.

Al meerdere malen hier aloë vera bladen besteld, en eigenlijk altijd naar volle tevredenheid. Ook snel bezorgd. Waar mijn vrouw dan de gel uithaalt en gebruikt voor haar haar. Trouwens ook een hele interessante site over verzorging en onderhoud van je aloë vera. Wij kunnen Dr Green ten volle aanraden. Martin

Hartstikke goed

Ik had een vraag, en kreeg meteen adequaat antwoord!

Leuk spul!

in een opwelling besteld dus ben benieuwd wat t mij gaat opleveren. Eerst de baby stekjes maar eens laten wortelen en groeien. Leuk!

Snelle goede levering

goed prijs kwaliteit verhouding

Dr.Green

Leuke, persoonlijke en super service,

Geen droge huid meer & sneller af van pukkels!

Ik vind het persoonlijk fijner om er gel van te maken dan om de stukjes te gebruiken. Ik voeg er tea trea aan toe en mij magische middel tegen puistjes en onzuiverheden is klaar. Elke avond smeer ik mezelf ermee in. Mijn huid is nu al veel minder droog en ik ben nog maar een week bezig. De houdbaarheid is echt prima! 1 Blad verwerkt als gel en de helft daarvan zit in de vriezer. De andere helft gebruik ik wel binnen 2 weken! Zeer tevreden, ik ga vaker bestellen!

Top, en snel!

super snelle verzending, en een leuk kaartje erbij :)

Goede service!

De stekjes van de Aloë Vera zitten goed verpakt en er komt een heleboel materiaal bij zodat je zeker weet dat je de goede verzorging kunt bieden aan je nieuwe plantjes. Is heel goed gedetailleerd uitgewerkt!

Geweldige ontdekking!

Het voelt zo goed om een volledig 100% biologisch product te gebruiken op je huid en haar. Je huid wordt er mooi zacht en glad van en mijn haar voelt veel voller! Mijn vriendinnen hebben het ook meteen besteld. Het werd snel en netjes geleverd in een mooie verpakking met duidelijke instructies.

Snel geleverd en goed vers product.

Goede service en uitstekende kwaliteit!

Bij Mr. Green is de serviece ongelofelijk goed, ik werd snel teruggebeld en al mijn vragen duidelijk beantwoord. Zij zijn echte specialisten in hun vak. De plant was groter dan verwacht en in perfecte staat. Zeker een aanrader!

Mooie plant!

Snel geleverd, vragen zijn snel en uitgebreid beantwoord.

Goed verpakt, maar bezorger slecht

De plant kwam wat beschadigd aan. Ik denk dat dat komt door de bezorgers. Er is een groot blad afgescheurd en van 3 bladen de bovenste punten afgebroken. Verder zat de aarde tussen de bladeren. Daaruit blijkt volgens mij, dat er niet voorzichtig mee is omgegaan.

Goedemiddag mevrouw Kruithof, Zojuist hebben we naar aanleiding van uw beoordeling persoonlijk contact met u opgenomen. Wij vinden onze kwaliteit erg belangrijk en zijn tot een passende oplossing met u gekomen. Ik hoop dat u straks toch kunt genieten van jouw Papa Green :) Een gezonde groet 🌱 , Thalitha van Dr. Green

HEEL GOED!

Vond de website al interessant, de aanbiedingen, o.a. om een rondleiding op de Aloë Vera kwekerij. Vind de service, o.a. uitleg hoe ik het blad moet behandelen, erg goed!