Adequate service!

Hele fijne partij, met uitstekende service. Bestel hier graag (vaker).

Amazing

So far making a huge improvement on my daughter’s eczema!! Amazed! Thank you!

Goede kwaliteit en snelle levering

Mooi product

Mijn eczeem verdwijnt zienderoge

Was mijn haar met aloe

Mijn haar is er echt beter en sterker van geworden

Zeer tevreden over

Alles inorde, snelle service.

Ik bestel met enige regelmaat verse bladeren. Wordt snel geleverd en tegenwoordig ook met een handig bewaarpotje die je weer kan hergebruiken. Mijn huid en haar is DR. Green erg dankbaar ;)

Goed product

Fantastisch! Dit had ik eerder moeten ontdekken!

Zelf hadden wij losse Aloë Vera bladeren besteld i.v.m. verbranding door de zon. De bladeren waren nog groter dan dat we verwacht hadden. Het 'oogsten' en gel ervan maken is ook zo gepiept. Er worden duidelijke instructies bijgeleverd die het nog makkelijker maken. Het overige hebben we in ijsklontvormpjes ingevroren en bewaren we nu in de diepvries (ook erg fijn om zo een koud klontje over je verbrande huid te smeren). Het trok snel in en mijn huid genees vlug. Wij zijn heel erg blij dat we voor het pure product zijn gegaan en gaat dit zeker nog eens doen! Verzending was ook erg vlug en zijn we erg tevreden mee.

Het voldoet echt aan mijn verwachting

Enigszins twijfelachtig heb ik het aloëverablad besteld: “zou dit blad mijn heftige pijn werkelijk kunnen verzachten…?” Ik gebruik het nu een paar dagen (darmverzakking en aambeien) en de gelei werkt echt verzachtend, helend en versoepelend. Heel fijn!

Toppie!

Super goed, heel blij met product en service

Snelle service!

Mooie stekjes. Leuk ingepakt.

Helemaal zoals beloofd

Aangenaam verrast

Heel mooi en met aandacht verzorgd en leuke info erbij met een handgeschreven kaartje. Moet nog even uitvogelen hoe het het beste voor mij werkt. De kleintjes staan in de potjes en ik had ook 2 grote bladeren besteld. Van 1 blad heb ik gel gemaakt. Ongeveer een derde in het bijgeleverde potje en de rest ingevroren als ijsklontjes. Heb ook gelijk iedereen de site doorgeven. Ik ben een aloë vera fan geworden.

Netjes verpakt en zeer snelle levering

Zeer tevreden!

Snel antwoord ontvangen op mijn vragen (via de Contact pagina), daarna besteld en weer een dag later de plant ontvangen. Aanrader!

Snelle levering van een goed product!

In een enorme doos kwamen de plantjes aan. Ze hebben inmiddels een zonnig plekje gevonden in huis. Van het losse blad heb ik een stuk afgesneden en de aloë vera in het bijgeleverde potje gedaan. Iedere dag smeer ik m'n huid ermee in. Het wordt er rustiger van en brand veel minder. Blij mee!

Snel en correct

goed verpakt en snel geleverd

De klantgerichtheid van Dr. Green is superfijn.

De website is makkelijk te gebruiken en klantgericht. Alles staat in het teken van het helpen van de klant. De prijzen zijn meer dan fair, de levering is snel genoeg en het kaartje en alle bijgeleverde informatie maken het helemaal af. Ik ga hier absoluut vaker bestellen en heb Dr. Green al aan verschillende mensen aangeraden.

alles perfect

Ik heb aloë vera-bladeren besteld, ik had ze heel snel in huis. De bladeren zijn stevig en vol gel. Er zit een duidelijke gebruiksaanwijzing bij.

Top Aloe Vera blad

Snelle verzending, goed ingepakt en groot Aloe Vera blad.

Snelle levering en correct geleverd

Overzichtelijke website en kon het makkelijk de producten bestellen. Eerste keer dat ik aloë vera heb besteld. Ik zie nog geen verbetering aan mijn huid maar waar ik het smeer is wel zacht. Trekt heel snel in mijn huid.

Snel service goede beschrijving erbij vriendelijk bedrijf

I wish i discovered dr.green sooner :)

Product: maaaaasive aloe vera leaves, easy to use, hassle and, surprisingly, mess free. My ultra sensitive skin loves aloe. Not only the aloe itself doesn't itritate it, but it helps tone down the existing redness. I think it will be great for cooling my skin down in the summer too. I use the gel, after blending it, or directly on the skin, using the slice of the leaf. Delivery and packaging: quick delivery, perfect, zero plastic <3 packaging, which is also sized to fit the product (i appreciate the effort). With my two enourmous leaves, I received a manual, a glass jar for the aloe gel and paper bags for storing leaves in the fridge - well thought and useful set. It was a great shopping experience and I will be surely coming back to dr green for my eco friendly, skin friendly skincare. Thank you, dr green crew!

Heel fijne ervaring!!

Kleine Achterweg 49 2671 LV Naaldwijk