Erg blij mee

Snelle bezorging ook goed verpakt in een stevige doos de papa green die ik besteld had is echt een mooie grote aloe vera erg blij mee ik zal zeker vaker gaan bestellen bij dr green vooral de aloe vera bladeren voor de gel die ik gebruik voor een droge huid werkt echt super goed

Prachtige grote leaves

Echt waar voor m'n geld. Zo koop je ze nergens.

Super blij mee!

Ik heb de zusjes green gehaald en ze zijn super mooi! Ik heb er al 1 blad afgehaald en er een masker mee gemaakt,heerlijk! Ze groeien goed en de service is ook perfect,heel netjes verpakt.Zeker een aanrader.

Bestelling snel uitgevoerd en netjes verpakt, precies gekregen wat we besteld en verwacht hadden. Keurig, op naar de volgende bestelling. M. Verhoeven

Geljjk respons op bestelling. Dag later bestelling in huis met nog een persoonlijke uitnodiging het bedrijf te bezoeken

Zeer Goed

Fijn product!

Dik tevreden

3 super grote bladeren gekregen. Voor een vriendin ook 2 besteld. Ik haalde er heel veel gel uit en gelijk ijsblokjes van gemaakt. De kwaliteit van de bladeren zijn heel goed. Ik gebruik het hoofdzakelijkvoor mijn haar. Mijn haar heeft veel meer volume en minder snel vet. Ziet er gezond uit Ik was het ook alleen maar met de gel. Verder geen shampoo of styling producten meer nodig Dik tevreden klant

Goede kwaliteit, snelle levering

De kwaliteit is super!

Ik gebruik voor me haar. Perfect

Snelle levering, mooie plantjes, duidelijke uitleg.

De plantjes worden goed verpakt, de levering is heel snel en via mail kun je alles volgen. Hele mooie plantjes. In de verpakking zit een hele duidelijke uitleg over stekken, planten en verzorgen. Ook zijn er recepten meegeleverd. Heel blij met deze aankoop :)

super mooi planten, perfect verpakt

Voor de 2e keer hier en bestelling geplaatst. Deze keer 3 kleine plantjes. Ook nu weer mooie frisse planten en uitstekend verpakt.

Ja snelle levering. Zorgvuldige levering. Planten hadden genoeg ruimte en zijn heel aangekomen en je krijgt leuke en handige info bij dus ben zeer tevreden.

netjes en snel geleverd

Pakket is met zorg verzonden. Netjes en snel geleverd. Product van prima kwaliteit

Snel en netjes geleverd, ziet er goed uit ... top!

Leuk bedrijf

Fijn

Leuk persoonlijke kaartje

Helaas was mijn pakketje bij de post vertraagd. Na contact op te hebben genomen met dr green, werd er gelijk actie ondernomen en is het probleem keurig opgelost

Goed verpakt

Bladeren waren goed verpakt. Verder zat er nog een kaart bij met gebruiksaanwijzing en een persoonlijke boodschap.

Aloe en bezorg zoals eko-oke is:)

3 zusjes, gezellig en handig zo'n trio

Snel geleverd en goed verpakt.

Mooie grote bladeren. Echt super Haal er veel gel uit Alleen bij bezorgen stak er een stukje blad uit de doos. Doos was beschadigd. Gelukkig waren ze nog heel.. Ben er blij mee.

Bestelling snel ontvangen .

Mooie gezonde planten. Heel goede kwaliteit. Netjes en op tijd geleverd. Vriendelijk kaartje bijgevoegd. Bij vragen altijd heel behulpzaam. Aanrader!

keurig aangeleverd en goede kwaliteit

Goede communicatie, en snelle levering, goed produkt

Goede kwaliteit en snelle levering

Dit is mijn tweede bestelling en ik ben zeer tevreden over de bladeren die worden geleverd. Ook vind ik het erg leuk dat er een zelf geschreven kaartje bij de bestelling was. Ik zou het zeker aanbevelen en ben ook van plan nog vele bestellingen te plaatsen!

Kleine Achterweg 49 A

2671 LV Naaldwijk