Vriendelijke en snelle service.

Na een foutje bij de aflevering werd deze fout snel hersteld. Werd op een vriendelijke wijze geholpen.

• Hoe verliep de communicatie met Partyfurniture?

Geweldige service voor een scherpe prijs.

Van de bestelling tot aan de levering is alles tot in de puntjes geregeld en bij vragen krijg je vrijwel altijd direct antwoord, zelfs 's avonds en in het weekend. Hier kan je met een gerust hart een bestelling plaatsen.

• Hoe verliep de communicatie met Partyfurniture?

Goede spullen snel geleverd.

Prima spullen en zeer goede service.

• Hoe verliep de communicatie met Partyfurniture?

Top product en super geregeld

hartstikke mooi product, netjes afgewerkt, keurig beschermend ingepakt, zeer snelle en correcte levering.

• Hoe verliep de communicatie met Partyfurniture?

Top service, snelle levering!

Het hing niet helemaal goed bij het sorteer centrum, maar ze zaten er kort op en ze hebben het snel geregeld! Super fijn! Ook het persoonlijke contact vind ik heel fijn!

• Hoe verliep de communicatie met Partyfurniture?

Snelle levering, goede service!

De levering was snel, mooie kwaliteit tafelrokken en goede service.

• Hoe verliep de communicatie met Partyfurniture?

Prima service, snel geleverd.

Doet precies wat het moet doen. Product goed te selecteren, eenvoudig te betalen en prima snel thuis afgeleverd.

Vlotte levering

Ik ben zeer tevreden met de bestelde hoge kruk. Hij is stevig, zit lekker, heeft de juiste hoogte. Ik gebruik hem vaak in de keuken omdat ik lastig lang kan staan. Dus hij is ook nuttig. Ik was verrast dat hij in gemonteerd in een doos werd bezorgd. We hadden er dus geen werk aan en konden hem zo in gebruik nemen. Echt een super kruk

• Hoe verliep de communicatie met Partyfurniture? N.v.t.

Hi Els Dank voor deze mooie beoordeling! Dit horen we graag en is ook hetgeen wij voor willen staan: snelheid, kwaliteit en betrouwbaarheid. Veel plezier met de kruk. Groeten Godfried Team Partyfurniture

Snelle en oplossingsgerichte service

Hele goede ervaring met de snelle en oplossingsgerichte service van Partyfurniture! Ook toen een leverancier roet in het eten dreigde te gooien, dacht Godfried graag mee over een gepaste oplossing. Mails worden vrijwel direct beantwoord en de producten werden keurig op de afgesproken dag bezorgd.

• Hoe verliep de communicatie met Partyfurniture?

Perfecte shop met geweldige prijs en persoonlijk contact!

Hier een lamellen terras overkapping van 3x6m besteld. Het hele bestelproces en de betaling verliep soepel en ook het contact met de verkoper wat betreft een aantal vragen over maten en de handleiding was subliem. De prijs lag een stuk onder de grotere aanbieders wat het ook zeer aantrekkelijk maakte om hier te shoppen. Groot voordeel is ook een persoonlijk contact met de verkoper en niet met een of ander callcenter. Kortom een zeer betrouwbare shop, wat je niet altijd kunt zeggen over de kleinere aanbieders!!

Geweldige service

Geweldige service. Iets wat eigenlijk niet meer mogelijk was, werd toch mogelijk gemaakt. Dank hiervoor! Zeker een aanrader.

• Hoe verliep de communicatie met Partyfurniture?

Hi Jeroen Het was even spannend maar gelukt. Veel plezier met de barkrukken. Dank voor je mooie beoordeling. Groeten Godfried Team Partyfurniture

Okee... snelle service

Goed.

• Hoe verliep de communicatie met Partyfurniture? N.v.t.

Zeer snelle levering en mooie producten

De Paulmann buitenlampen staan mooi in de tuin maar zijn ook leuk voor op de camping

• Hoe verliep de communicatie met Partyfurniture?

Dank Eveline voor deze fraaie beoordeling. Veel lichtgenot met de lampen. Groeten Godfried Team Partyfurniture

Mooie producten en goede service

Wij hadden een mooie hangmat besteld bij Partyfurniture maar de informatie van levering klopte niet. Via mail contact gezocht met Partyfurniture en we werden snel en met veel zorg geholpen. Hangmat is inmiddels binnen en is zoals omschreven. We zijn er erg blij mee!

Prachtige poef...snelle levering!

Erg blij met de mooie, duurzame poef :)

Service is top

Niets op aan te merken. Levering en leveringstermijn in orde. Prima service.

Fantastische terrastafels

Besteld en 2 dagen later in huis, in elkaar zetten en klaar, fluitje van een cent. Prachtig product en een goede prijs- kwaliteitsverhouding.

Snel, nette levering

Prima snelle en nette levering. Product zoals verwacht.

• Hoe verliep de communicatie met Partyfurniture? N.v.t.

Hi José Dank voor je reactie, en graag gedaan! Met vriendelijke groet Godfried Boers Team Partyfurniture

perfect

alles van a tot z goed geregeld

• Hoe verliep de communicatie met Partyfurniture?

Hi Carla, dank voor je mooie reactie! Met vriendelijke groet Godfried Boers Team Partyfurniture

Snelle levering en afhandeling van de bestelling is goed. Ook de afzetkoorden zagen er goed uit.

• Hoe verliep de communicatie met Partyfurniture?

Hi Gerard, dank voor je beoordeling! Veel plezier ermee. Met vriendelijke groet Godfried Boers Team Partyfurniture

Goed en snel

Goed snel

• Hoe verliep de communicatie met Partyfurniture?

Hi Jetty, Fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan! Veel plezier ermee. Met vriendelijke groet Godfried Boers Team Partyfurniture

Levering te laat ondanks belofte dat het op tijd zou komen

Heb eerst opgebeld of het betreffende item op die en die dag geleverd kon worden. Na de verzekering dat dat zou lukken heb ik de bestelling gedaan. Die kwam DRIE dagen Te laat

• Hoe verliep de communicatie met Partyfurniture?

Dank voor je reactie, helaas zijn wij in deze in de steek gelaten door onze koeriersdienst. Is zeker een punt van aandacht voor ons. Ik wens je ondanks de te late levering toch veel plezier met de tafel! Met vriendelijke groet Godfried Boers Team Partyfurniture

Snelle levering en duidelijk contact over de voorraad

Na mijn vraag of de beoogde heater op voorraad was kreeg ik snel een duidelijk antwoord over de leverdatum. Deze datum is nagekomen de heater is keurig zoals afgesproken geleverd. Erg tevreden over de service.

• Hoe verliep de communicatie met Partyfurniture?

Dank je wel voor deze mooie beoordeling! Geniet van de warmte! Met vriendelijke groet Godfried Boers Team Partyfurniture

prima kwaliteit en aflevering

Kwalitiet is goed en snel geleverd, alles volgens afspraak

• Hoe verliep de communicatie met Partyfurniture?

Hi Alexander, Dank voor je reactie, dat is ook precies wat we willen nastreven. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet Godfried Boers Team Partyfurniture

Sjapoo

Over Partyfurniture.nl

Partyfurniture levert benodigdheden voor kleine en grote feesten en partijen. Zowel voor horeca als voor thuis. Of je nu op zoek bent naar meubels, parasols, verlichting of BBQ’s, bij Partyfurniture ben je aan het juiste adres. Zoek je iets speciaals? Neem contact met ons op. Partyfurniture, alles voor het mooiste moment!