Prima geholpen

Was al klant maar uitbreiding was snel geleverd

Topservice! Snel, persoonlijk en flexibel!

Fijn persoonlijk contact, een order kunnen wijzigen én daarna snel geleverd en gemonteerd aan huis.

Top!!!!

Ik zal zeker weer iets bestellen

Onze bestelde plaids werden snel verzonden en zoals gevraagd mooi ingepakt! Super service en erg vriendelijk!

Nvt

Goede artikelen, bezorgd conform afspraak/belofte!

Goede artikelen, bezorgd conform afspraak/belofte!

Niets anders dan prima

Geen enkele discussie nodig.

uitstekende kwaliteit, goede service

Heb online een bestelling geplaatst, waar een foutje in zat. Telefonisch werd ik uitstekend te woord gestaan en heeft men de bestelling rechtgezet. Snelle uitlevering. Een prachtig product! (glazen hart voor een waxinelicht)

Helemaal prima

Netjes en vriendelijk geholpen, goede informatie en levering van meubels zoal afspraak.

De Scandinavische Woonwinkel in Sneek doet je hart sneller kloppen.

De rode loper ligt voor de deur een echt welkom als je binnenkomt. Vakkundig en met geduld wordt er uitgelegd wat er mogelijk is. De levering thuis gebeurt door de twee heren (vader en zoon) en wordt gevierd met taart… wat een service. Bedankt, ben erg blij met de meubels. Groet Peter

In de winkel in Leek : PERFECT

We hebben nog geen ervaring met het ontvangen van meubelen! Julia&Hans

Super Service

Betrouwbare partner voor uw Scandinavisch design. Hier kom ik nog terug !

Mooi en sterk design meubels. Duidelijk in afspraken

Fijn personeel, mooie collectie meubels en decoratie. De afspraken zijn precies nagekomen. Heel fijn!

Zeer tevreden zowel over winkel als over montage lampen

Vriendelijk, geduldig, zeer bekwaam

Goede service, snelle levering.

We kregen het aanbod om buiten openingstijden om nogmaals te kijken naar een variant van de stoelen. Goede uitleg en uitstekende communicatie!

Zeer goede service en mooie producten

Prima product, snel geleverd en snelle reactie op mail.

Mooie tafel en snel geleverd

ZIER ER MOOI UIT EN IS HANDIG,

GOEDE KEUS GEMAAKT.

Alles keurig in orde

Alles vlotjes verlopen via boost. Kwalitatieve producten

Prachtig meubel en goede service

We hebben een prachtig meubel mogen ontvangen. In de winkel was het dressoir al heel mooi, maar in onze nieuwe huiskamer komt het meubel helemaal tot zijn recht. Goede service met duidelijke afspraken over levering.

Vakmanschap en uitstekende service

Bij de Scandinavische woonwinkel zijn wij bijzonder goed geholpen met het uitzoeken van een nieuwe eettafel. Omdat we nog twijfelden over de bijbehorende stoelen en de stoffering, werd ons aangeboden de beoogde stoel mee te brengen bij de levering van de tafel, zodat we in ons huis konden zien en uitproberen welke kleur en stof het beste zou passen bij de rest van de inrichting. Zo gezegd, zo gedaan en de keuze was toen snel bepaald, omdat we het in een oogopslag zagen wat mooi was. De levering van de eettafel verliep heel netjes, met grote zorgvuldigheid werden de onderdelen binnengebracht en in elkaar gezet. De communicatie is goed, vriendelijk en deskundig.

Prima ervaring.

Heel goed en deskundig geholpen. Bestelling en aflevering was prima in orde. Kan deze winkel zeker aanbevelen.

Snelle levering.

Bestelde houtverzorging product werd binnen 24 uur geleverd.

Mooie keuze. Vlugge levering, de verwachte kwaliteit. Beantwoordt aan mijn verwachting!