Zeer klantvriendelijk, snel en goed

Al de volgende dag geleverd. Zeer vriendelijke eigenaar en - heel belangrijk- mooie tuinbank van goede kwaliteit.

Prima...snel en keurig...

Prima...snel en keurig... En blij ermee.

Super goede service en mooie meubelen

We zouden de meubelen (tafel, dressoir, tv meubel) in week 10 geleverd krijgen maar dat werd een weekje eerder tot ons genoegen. Prima persoonlijke service en plaatsing aan huis. Bedankt.

Zeer fijn

Snelle reactie en goede service!

Prettig

Vlotte aankoop, goede communicatie, snelle levering en tevreden over het product.

snel opgestuurd, artikel als omschreven

super goed spul en super snel geleverd

Wat een prachtige vilten dozen; precies wat ik zocht . Heel snel geleverd en voortaan kijk ik eerst op hun site voordat ik naar ikea ga.

Fijne shop

Snel geleverd, goeie website, goed verpakt

Mooi product, goede kwaliteit

Mooie, vilten mand. Ben er erg blij mee. Gebruik hem als lectuurmand

Prima winkel.

Mooie producten en super snel geleverd. Voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Zeer terzake kundig en klantgericht

zeer snelle en efficiente service

Na een zeer negatieve ervaring op een andere site bij deze webwinkel uitgekomen. Ik ben zéér tevreden over de snelle service (in de drukke decembermaand, nog op dezelfde dag op de post en de volgende dag geleverd). Mooie producten en vriendelijke, persoonlijke service. Dank!

Alles naar wens

Snelle en correcte levering

Mooi en kwalitatief product.

Snel en correct geleverd.

Oakket goed ontvangen en snel indeze tijd van kerstdrukte

De witte kerstster was snel geleverd. Goede kwaliteit van de ster en er was een duidelijke instructie bij de kerstster geleverd. Ik ben er erg blij mee.

Altijd spannend online eerste aankoop van een winkel die je niet kent, meteen uitstekende ervaring

Foutje goed hersteld

Verkeerd artikel geleverd. Na contact is dit snel gecorrigeerd. Het juiste meubel werd daarna gemonteerd en wel afgeleverd !

Prima service.

Contact is goed. Bezorging netjes en snel.

Snel geleverd, mooie tafel en goede klantenservice.

Snel geleverd, mooie tafel en goede klantenservice.

Als je van scandinavisch design houdt,ingetogen chique zonder opsmuk.

Afgelopen week tot 2 x toe een bestelling bij de Scandinavische Woonwinkel in Leek ( Gr) geplaatst. Echt fraaie, unieke en orginele artikelen. Als je van scandinavisch design houdt, ingetogen chique zonder opsmuk! Daarvan getuigen o.a onze kandelaars Caravel in noten en The Chamber in noten in uitvoering en vormgeving. Daarnaast interessant ..het verhaal achter deze producten! Ook de advisering en communicatie, vlotte verwerking en bezorging komen heel professioneel over. Een ( online ) aanrader dus! Ton Pijpers, Rozenburg zh

Heel mooi product, bijzonder snel geleverd!

De Scandinavische Woonwinwinkel is een mooie winkel en een zeer persoonlijke en kundige begeleider.

De uitgebreide gesprekken en voorlichting in de mooie winkel in Leek waren zeer inspirerend. Ik denk dat de persoonlijke manier van begeleiding bij het maken van een keuze uniek is, de tijd en de volledige aandacht hebben wij zeer gewaardeerd. Ook de telefonische contacten verliepen op deze vriendelijke en betrokken wijze. De levering aan huis, na de relatief korte levertijd, is uitstekend gegaan, evenals de montage. Zeer aanbevolen! Wij komen nog eens terug!

Mooie artikelen. Vriendelijk geholpen.

Eetkamerstoelen op afgesproken (lever)tijd bezorgd. Zeer tevreden.

Service minded, nazorg, goede deal voor beide partijen te maken

Zie bovenstaande