Producten indeling en in goede staat afgeleverd.

Snelle en perfecte aflevering .Goede tel contact.

Mooie producten en alles volgens afspraak.

alles prima de luxe

alles prima de luxe, ook het ophalen per auto vanaf de verkeerde bushalte

Mooie mat mooie kwaliteit

Service is uitmuntend

Er zat 1 item bij die bij het transport gebroken was en het werd fantastisch opgelost door gelijk een nieuwe te verzenden. Al met al een hele fijne ervaring met dit bedrijf en ik kom er zeker een keer terug om weer wat te bestellen.

Mooi materiaal en snel geleverd

Mooie materialen in deze winkel. Wel wat prijzig maar van goede kwaliteit. Dat is me veel waard. Verpakkingsmateriaal mag duidelijk kleiner. Nu wordt veel " lucht" op transport gezet.

Mooie artikelen. Op voorraad en verzorgde verzending

Zie boven.

Great service Beautiful product

I ordered a table from them, very good service. Keep me posted on delivery time. Never charge me anything till installed table. No trouble at all. Super professional!

uitstekend geholpen in de winkel en perfecte aflevering en plaatsing

Mooie winkel. Uitstekend geholpen door de medewerker die me onvermoeibaar de eettafel liet zien waar ik voor was gekomen. En toen ik verderop in de winkel 'mijn' tafel zag, belde hij meteen naar de fabriek om te vragen of daar nog een exemplaar stond. En dat was zo! Snel daarna werd de tafel geleverd en in elkaar gezet; ik ben er heel blij mee en hij ziet er schitterend uit!

Elegante kruk

Na bestelling op de website werden wij verrast dat de volgende ochtend post.nl deze kruk kwam afleveren zo snel hebben wij nog nooit iets ontvangen zeker de moeite waard als wij weer iets nodig hebben deze site te bezoeken en de kruk was heel goed ingepakt zodat er geen beschadigingen konden plaats vinden Echt heel tevreden En de kruk heeft een plek gekregen in onze nieuwe badkamer

Mooie spullen prima service.

Onze ervaring is goed. Bezorging is prima geregeld en het zijn vriendelijke mensen. Kortom een winkel waar je graag besteld.

Supersnel!

Duidelijke website, supersnelle levering.

Snelle levering, goed klantcontact, goed product

Eerst kort contact gehad met de klantenservice via email waar ik snel een reactie kreeg op mijn vraag. Vervolgens werd het product gelijk dezelfde dag nog verstuurd en had ik het de volgende dag in huis. Netjes verpakt. Kwalitatief goed product. Heel eenvoudig in elkaar te zetten (zonder schroeven, etc.).

Erg tevreden met onze nieuwe aankoop.

Na een bezoekje aan de mooie winkel hebben we later thuis een bestelling online geplaatst. Een duidelijke website met veel artikelen. Het was in een paar muisklikken geregeld en de levering kwam exact zoals afgesproken. Helemaal blij mee!

Goede prijs snelle levering

Veel goedkoper dan op de site waarop ik het tafeltje vond, volgende dag in huis

Goede service en kwaliteit van het product

Wij zijn erg blij met onze nieuwe tuinset! Het contact voorafgaand aan de bestelling was erg klantvriendelijk.

goed gevoel bij gehele aankoop en leveringsproces

Alles goed wat bestelling en betaling betreft behalve dat de bank bijgewerkt was en niet goed gespoten en op meerdere plekken beschadigingen in de lak. Na contact is er een nieuwe bank geleverd en is het allemaal keurig opgelost. Dus erg tevreden.

De eetkamerstoelen volgens afspraak keurig afgeleverd.

In de webshop de gewenste eetkamerstoelen gevonden bij de Scandinavische Woonwinkel. De stoelen zijn vervolgens na een afspraak netjes afgeleverd binnen de gestelde aflevertermijn. De stoelpoten zijn bij aflevering zelfs voorzien van glijders.

Prachtig!

Wij kochten een prachtige plaid ;-) Heel blij mee

Goede service, snelle verzending, uitstekende kwaliteit

We hebben olie voor de Skovby eettafel gekocht en nog een paar mooie cadeautjes. De kwaliteit is zó goed, daar word je blij van. De foto’s en beschrijving op de site waren helder en duidelijk. De bestelling werd snel bezorgd. Kortom, alleen maar lof hier.

Zeer klantvriendelijk, snel en goed

Al de volgende dag geleverd. Zeer vriendelijke eigenaar en - heel belangrijk- mooie tuinbank van goede kwaliteit.

Prima...snel en keurig...

Prima...snel en keurig... En blij ermee.

Super goede service en mooie meubelen

We zouden de meubelen (tafel, dressoir, tv meubel) in week 10 geleverd krijgen maar dat werd een weekje eerder tot ons genoegen. Prima persoonlijke service en plaatsing aan huis. Bedankt.

Zeer fijn

Snelle reactie en goede service!