Mooie spullen prima service.

Onze ervaring is goed. Bezorging is prima geregeld en het zijn vriendelijke mensen. Kortom een winkel waar je graag besteld.

Supersnel!

Duidelijke website, supersnelle levering.

Snelle levering, goed klantcontact, goed product

Eerst kort contact gehad met de klantenservice via email waar ik snel een reactie kreeg op mijn vraag. Vervolgens werd het product gelijk dezelfde dag nog verstuurd en had ik het de volgende dag in huis. Netjes verpakt. Kwalitatief goed product. Heel eenvoudig in elkaar te zetten (zonder schroeven, etc.).

Erg tevreden met onze nieuwe aankoop.

Na een bezoekje aan de mooie winkel hebben we later thuis een bestelling online geplaatst. Een duidelijke website met veel artikelen. Het was in een paar muisklikken geregeld en de levering kwam exact zoals afgesproken. Helemaal blij mee!

Goede prijs snelle levering

Veel goedkoper dan op de site waarop ik het tafeltje vond, volgende dag in huis

Goede service en kwaliteit van het product

Wij zijn erg blij met onze nieuwe tuinset! Het contact voorafgaand aan de bestelling was erg klantvriendelijk.

goed gevoel bij gehele aankoop en leveringsproces

Alles goed wat bestelling en betaling betreft behalve dat de bank bijgewerkt was en niet goed gespoten en op meerdere plekken beschadigingen in de lak. Na contact is er een nieuwe bank geleverd en is het allemaal keurig opgelost. Dus erg tevreden.

De eetkamerstoelen volgens afspraak keurig afgeleverd.

In de webshop de gewenste eetkamerstoelen gevonden bij de Scandinavische Woonwinkel. De stoelen zijn vervolgens na een afspraak netjes afgeleverd binnen de gestelde aflevertermijn. De stoelpoten zijn bij aflevering zelfs voorzien van glijders.

Prachtig!

Wij kochten een prachtige plaid ;-) Heel blij mee

Goede service, snelle verzending, uitstekende kwaliteit

We hebben olie voor de Skovby eettafel gekocht en nog een paar mooie cadeautjes. De kwaliteit is zó goed, daar word je blij van. De foto’s en beschrijving op de site waren helder en duidelijk. De bestelling werd snel bezorgd. Kortom, alleen maar lof hier.

Zeer klantvriendelijk, snel en goed

Al de volgende dag geleverd. Zeer vriendelijke eigenaar en - heel belangrijk- mooie tuinbank van goede kwaliteit.

Prima...snel en keurig...

Prima...snel en keurig... En blij ermee.

Super goede service en mooie meubelen

We zouden de meubelen (tafel, dressoir, tv meubel) in week 10 geleverd krijgen maar dat werd een weekje eerder tot ons genoegen. Prima persoonlijke service en plaatsing aan huis. Bedankt.

Zeer fijn

Snelle reactie en goede service!

Prettig

Vlotte aankoop, goede communicatie, snelle levering en tevreden over het product.

snel opgestuurd, artikel als omschreven

super goed spul en super snel geleverd

Wat een prachtige vilten dozen; precies wat ik zocht . Heel snel geleverd en voortaan kijk ik eerst op hun site voordat ik naar ikea ga.

Fijne shop

Snel geleverd, goeie website, goed verpakt

Mooi product, goede kwaliteit

Mooie, vilten mand. Ben er erg blij mee. Gebruik hem als lectuurmand

Prima winkel.

Mooie producten en super snel geleverd. Voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

Zeer terzake kundig en klantgericht

zeer snelle en efficiente service

Na een zeer negatieve ervaring op een andere site bij deze webwinkel uitgekomen. Ik ben zéér tevreden over de snelle service (in de drukke decembermaand, nog op dezelfde dag op de post en de volgende dag geleverd). Mooie producten en vriendelijke, persoonlijke service. Dank!

Alles naar wens

Snelle en correcte levering

Mooi en kwalitatief product.

Snel en correct geleverd.