Heel prettig en deskundig geholpen!

We zijn heel prettig en deskundig geholpen in de winkel. Bij de aflevering van onze prachtige ovale tafel en 8 stoelen kregen we nog goede nuttige tips van de eigenaar, die alles persoonlijk kwam afleveren.

goede ervaring

verkopen spullen die ik leek vind, makkelijk te bestellen en snel geleverd, goede kwaliteit

In alle opzichten top

Correct, vriendelijk, behulpzaam en vlotte levering

Goede service.

We zijn goed geholpen, deskundig advies gehad en er is veel moois te zien in de showroom.

Prima webshop

Ik zag bij de accessoires 2 hele leuke katjes. Ze staan inmiddels te pronken bij de andere katjes die we hebben. De bestelling en bezorging is heel vlot gegaan. Ik ben heel blij met mijn aankoop.

Top toko en dito meubelen

Wat een geweldig bedrijf! Via internet een afspraak gemaakt en gastvrij ontvangen door Hielke en zijn vrouw. We hebben rustig en weloverwogen een keuze kunnen maken uit de werkelijke prachtige collectie Scandinavische meubelen. Er hoefde geen aanbetaling gedaan te worden en enkele weken later is de mooie eetkamer een stralend middelpunt in onze huiskamer. Wat een aanwinst.

Zeer klantvriendelijk met kennis van zaken en een groot assortiment meubelen.

In deze winkel hebben ze een groot assortiment Scandinavische meubelen. We konden rustig rondkijken en uitproberen. Als we een vraag hadden werd er grondig op in gegaan. De verschillende mogelijkheden werden goed uitgelegd. Oftewel een zaak om aan te bevelen.

Mooie kaarsjes goede service 1 kaarsje was defect gebeld met bedrijf werd meteen nieuwe opgestuurd zeker een aanrader

heel fine winkel

alles best, advies, prijs, levering top

Prima Service.

Goede ervaring met dit bedrijf. Ook telefonisch prettig en accuraat geholpen. Snelle en correcte levering van de bestelde artikelen!.

Prima product, maar hoge verzendkosten.

Kleine prima afstandsbediening voor Uyuni, die prima door de brievenbus paste, maar waar ik 6,95 euro verzendkosten voor moest betalen. Dat vind ik gewoon veel te veel.

Snelle levering. Mooie vaas gekocht, met zorg verpakt.

Positieve ervaring!

Blij mee!

snel bezorgd en leuk product voor nette prijs

Goede prijs kwaliteit

Blij met mijn waxine lichtjes

Goede service!

Ik had een probleem met de kaarsen op batterij en een mail gestuurd, ik werd gelijk gebeld om het probleem op te lossen! Top!

Zeer tevreden!

De bestelde waxinelichtjes in goede orde ontvangen! Snelle levering.

Simple , and very efficient. All as promised

Veryefficient.

Snel en netjes geleverd

Bestelling werd de volgende dag al zorgvuldig verpakt geleverd.

Snelle en vlotte levering

Altijd snelle en goede levering!

Al verschillende keren hier besteld. Goede spullen, kwaliteit en gewoon lekker snel ontvangen. Als ik iets zoek, kijk ik snel of de Scandinavische winkel het ook heeft en bestel ik het daar!

Fijne service

We hadden een nieuwe tafel gekocht. Bij aflevering werd keurig uitgelegd hoe t werkt. Gemoedelijk, maar duidelijk vakmensen.

Prima ervaring

Een goede prijs voor veel mooie producten. Vlotte en correcte verzending. Kortom een prima ervaring l

Heel mooi product en snelle levering

De led kaarsen zien er heel mooi en natuurlijk uit.

Netjes en snel geleverd

Goed product. Op tijd afgeleverd

Prachtig product!

Ik heb diverse led kaarsen van Uyuni gekocht. Prachtig product, gemaakt van mooi materiaal waardoor niet van echt te onderscheiden. Ook afstandbediening is erg handig, m t dimfunctie en tijdschakelaar. Een aanrader!

Grootzand 32

8601 AX Sneek