Wat een top winkel!

Hele mooie producten (met name de uyuni kaarsen) en snel geleverd. Erg blij dat ik deze winkel heb ontdekt!

Het ziet er prachtig uit.

We zijn destijds zeer vriendelijk geholpen bij het uitzoeken. De levering verliep goed en we zijn zeer tevreden met het resultaat.

Snel en goed verzorgd.

Zeer tevreden !!

Besteling gekregen zoals het hoort als het een goed bedrijf is Top!!

Super op alle vlakken!

Erg blij met mijn aankoop!

Goede voorlichting , goede service, prachtige meubels

Heel plezierig

Goed geholpen met fijne service

Goed advies en oog voor de klant

Er wordt met de klant meegedacht; er wordt goed uitleg en advies gegeven. Daarnaast wordt voor bezorgen en extra werkzaamheden geen kosten in rekening gebracht.

Snel en keurig geleverd precies wat ik besteld had.

Tip top in orde

Netjes op tijd geleverd, goede communicatie

Snel geleverd en fijn meegedacht!

Gebaseerd op vooralsnog één ervaring: nette prijzen en direct na de online bestelling gebeld of e.e.a. ook zo bedoeld was. De bestelling klopte, maar ik begrijp de verwarring. En wat goed om dan even contact te zoeken!

uitstekende service en hele mooie producten! 10/10

uitstekende service en hele mooie producten! 10/10

Fantastische service

Wij zijn rondom tevreden met onze nieuwe meubelen en wat een fantastische service! Wij gaan jullie zeker aanbevelen.

Prima, goede service

Bestellingen werden netjes geleverd en een klein probleempje werd moeiteloos en klantvriendelijk opgelost. Chapeau!

Top service, snelle bezorging

Duidelijke site, snelle levering. Goed verpakt.

Prima geholpen

Was al klant maar uitbreiding was snel geleverd

Topservice! Snel, persoonlijk en flexibel!

Fijn persoonlijk contact, een order kunnen wijzigen én daarna snel geleverd en gemonteerd aan huis.

Top!!!!

Ik zal zeker weer iets bestellen

Onze bestelde plaids werden snel verzonden en zoals gevraagd mooi ingepakt! Super service en erg vriendelijk!

Nvt

Goede artikelen, bezorgd conform afspraak/belofte!

Goede artikelen, bezorgd conform afspraak/belofte!

Niets anders dan prima

Geen enkele discussie nodig.

Prima en snelle service

Vriendelijke mevrouw die ons bovendien bijzonder snel hielp.

uitstekende kwaliteit, goede service

Heb online een bestelling geplaatst, waar een foutje in zat. Telefonisch werd ik uitstekend te woord gestaan en heeft men de bestelling rechtgezet. Snelle uitlevering. Een prachtig product! (glazen hart voor een waxinelicht)

Helemaal prima

Netjes en vriendelijk geholpen, goede informatie en levering van meubels zoal afspraak.