uitstekende kwaliteit, goede service

Heb online een bestelling geplaatst, waar een foutje in zat. Telefonisch werd ik uitstekend te woord gestaan en heeft men de bestelling rechtgezet. Snelle uitlevering. Een prachtig product! (glazen hart voor een waxinelicht)

Helemaal prima

Netjes en vriendelijk geholpen, goede informatie en levering van meubels zoal afspraak.

De Scandinavische Woonwinkel in Sneek doet je hart sneller kloppen.

De rode loper ligt voor de deur een echt welkom als je binnenkomt. Vakkundig en met geduld wordt er uitgelegd wat er mogelijk is. De levering thuis gebeurt door de twee heren (vader en zoon) en wordt gevierd met taart… wat een service. Bedankt, ben erg blij met de meubels. Groet Peter

In de winkel in Leek : PERFECT

We hebben nog geen ervaring met het ontvangen van meubelen! Julia&Hans

Super Service

Betrouwbare partner voor uw Scandinavisch design. Hier kom ik nog terug !

Mooi en sterk design meubels. Duidelijk in afspraken

Fijn personeel, mooie collectie meubels en decoratie. De afspraken zijn precies nagekomen. Heel fijn!

Zeer tevreden zowel over winkel als over montage lampen

Vriendelijk, geduldig, zeer bekwaam

Goede service, snelle levering.

We kregen het aanbod om buiten openingstijden om nogmaals te kijken naar een variant van de stoelen. Goede uitleg en uitstekende communicatie!

Zeer goede service en mooie producten

Prima product, snel geleverd en snelle reactie op mail.

Mooie tafel en snel geleverd

ZIER ER MOOI UIT EN IS HANDIG,

GOEDE KEUS GEMAAKT.

Alles keurig in orde

Alles vlotjes verlopen via boost. Kwalitatieve producten

Prachtig meubel en goede service

We hebben een prachtig meubel mogen ontvangen. In de winkel was het dressoir al heel mooi, maar in onze nieuwe huiskamer komt het meubel helemaal tot zijn recht. Goede service met duidelijke afspraken over levering.

Vakmanschap en uitstekende service

Bij de Scandinavische woonwinkel zijn wij bijzonder goed geholpen met het uitzoeken van een nieuwe eettafel. Omdat we nog twijfelden over de bijbehorende stoelen en de stoffering, werd ons aangeboden de beoogde stoel mee te brengen bij de levering van de tafel, zodat we in ons huis konden zien en uitproberen welke kleur en stof het beste zou passen bij de rest van de inrichting. Zo gezegd, zo gedaan en de keuze was toen snel bepaald, omdat we het in een oogopslag zagen wat mooi was. De levering van de eettafel verliep heel netjes, met grote zorgvuldigheid werden de onderdelen binnengebracht en in elkaar gezet. De communicatie is goed, vriendelijk en deskundig.

Prima ervaring.

Heel goed en deskundig geholpen. Bestelling en aflevering was prima in orde. Kan deze winkel zeker aanbevelen.

Snelle levering.

Bestelde houtverzorging product werd binnen 24 uur geleverd.

Mooie keuze. Vlugge levering, de verwachte kwaliteit. Beantwoordt aan mijn verwachting!

Zeer goede en persoonlijke service!

Prachtige ronde tuintafel, besteld bij de scandinavische woonwinkel. Precies de afmetingen die ik nodig had (130 cm) en inklapbaar, zodat je em in de schuur kan zetten. Voor het bestellen telefonisch contact gehad. Men was telefonisch zeer goed bereikbaar. Besproken dat ik twijfelde om te bestellen, omdat het nogal een bedrag is, en ik de tafel niet vantevoren in het echt kan zien. Hierop gaf eigenaresse aan, dat als de tafel niet naar wens zou zijn, ze de tafel persoonlijk bij mij, helemaal in Leiden, gratis weer zouden komen ophalen! Wat een service! De tafel werd een dag na mijn bestelling bij ons keurig geleverd. Erg mooie tafel, teakhouten blad erg mooi. De pootjes zijn dun, omdat ze inklapbaar zijn. Daardoor staat de tafel niet zo stevig als een tafel met dikke poten. Maar nog steeds stevig en stabiel genoeg. Voor ons weegt het voordeel van in kunnen klappen en de tafel in de schuur kunnen zetten in de winter zwaar. Hierover heb ik nog mailcontact gehad. Zeer snelle reactie op mijn mail, en er werd goed meegedacht over hoe ik de tafel nog wat stabieler kon laten staan. De tafel was dus naar wens, en hoefde niet te worden opgehaald. Zowel de tafel als de Scandinavische Woonwinkel raden we zeker aan!

het was prima geregeld allemaal

Erg fijne ervaring met het bedrijf

2 bijzettafeltjes besteld. Goeie kwaliteit. Blij mee. Levering was snel.

Mooie tafel, service straight-on

Mooie tafel, service straight-on

Priman

Leuke jongens, dachten overal aan.Uitleg systeem.

Perfect!

Ik kan niets anders bedenken dat mijn ervaring met deze woonwinkel perfect is!! Hartelijk bedankt!!

Snelle levering, mooi product

Mooie kandelaar. Snel geleverd.

Tolbertstraat 21

9351 BB Leek