Schandalige kwaliteit en service voor een veel te hoge prijs

Ik werd in eerste instantie goed geholpen en geadviseerd in de winkel in Eindhoven, echter voelt het nu wel een beetje alsof ik opgelicht ben. Ik vind de kwaliteit van de geleverde ketting schandalig. Wat een mooi verjaardagscadeau had moeten zijn is uitgelopen tot een teleurstelling. De ketting is na 3 dagen dragen al stuk gegaan en dat terwijl ik er voorzichtig mee om ben gegaan. En dat voor een bedrag van bijna 800 euro! In de winkel werd mij benadrukt dat je de ketting altijd en overal kan dragen. Zo gedaan. Nota bene staat er op het kaartje “never take it off”. Bovendien weegt het gewicht van het goud niet op tegen de prijs die is betaald. Ik woon niet in de buurt van Eindhoven of Amsterdam dus ik dien nu voor een reparatie naar de winkel te komen aangezien opsturen geld kost, dat terwijl dit ruim binnen de garantie valt. Wederom teleurgesteld. Wat ik graag verbetert zie? Kwaliteit en service naar een veel hoger niveau tillen zodat men waar voor je geld krijgt. Ik mag dan ook hopen dat de garantie na reparatie opnieuw ingaat.

Wat een fijne en persoonlijke service

Met mijn dochter een mooi as sieraad voor ons beide gekocht. Wat zijn wij fantastisch en liefdevol geholpen door Marieke. Was een bijzonder en mooi moment.

Goede service!

Helaas was de bezorging niet geleverd zoals aangegeven, maar werd gelukkig goed op de hoogte gehouden. Duurde wel even wat langer, maar uiteindelijk hebben ze een nieuwe opgestuurd. Super blij mee!

Prachtige ketting!

Durfde niet online te bestellen zonder het sieraad gezien te hebben dus naar de winkel gereden. Helaas kon mijn ketting niet meteen gemaakt worden dus werd opgestuurd. Als je eenmaal hebt gezien wat je krijgt duurt het wachten lang ;) Het pakketje werd via Budbee verstuurd. Ik was deze dag niet thuis. Kreeg een uur voor levering het bericht dat de ketting bezorgd zou worden. Ik moet hiervoor tekenen. Krijg vervolgens het bericht dat mijn pakket geleverd is bij de buren met de opmerking in de blauwe kliko. En dat voor een ketting van €300,- Dit moet niet kunnen. Gelukkig lag het pakketje er nog en ben super blij met mijn mooie ketting!

Persoonlijk

Ik vond de aandacht om iets uit te zoeken heel professioneel

zeer klein sieraad voor veel geld

als je op de website kijkt lijkt het een mooie ketting met een hartje en vingerafdruk. Maar bij ontvangst schrik je van hoe klein het in werkelijkheid is. Heel weinig goud voor veel geld.

Ongelofelijk blij met mijn ketting!

Ik kwam in de winkel om een tweede letter aan mijn ketting te laten plaatsen. Ik werd hartelijk ontvangen en werd snel geholpen. Ook was mijn dochtertje van bijna 2jaar erbij en zij kreeg ook haar eigen armbandje van de dame die ons hielp in de winkel. Dat was een leuke verrassing! Iets meer aanduiding over waar de winkel exact zit is misschien wel handig. Tussen de terrasjes valt het bijna niet op en loop je het snel voorbij.

Fijne ervaring

Ontvangen met een lekkere koffie. Er wordt veel tijd genomen om de klant de juiste keuze voor een sierraad te maken. Alle mogelijke opties worden voorgelegd.

Mooi, snel geleverd

Voor Moederdag een ketting voor mijn vrouw gekocht. Ze kwamen hem persoonlijk brengen om te zorgen dat het op tijd geleverd zou worden. Mooi sieraad.

Ge-wel-dig!

Het is alsof je in een geweldige snoepwinkel komt. Zo veel mooie sieraden! De service is echt heel erg goed, ze nemen de tijd voor je!

Prachtig sieraad van hoogwaardige kwaliteit.

De ontvanger was erg blij met dit cadeau ter ere van de geboorte van onze dochter. Zou dit prachtige sieraad zeker aanraden. Bedankt voor de goede en snelle service!

Hi Sacha, Bedankt voor je mooie recensie! Hopelijk gaat alles goed met jullie na de geboorte! Leuk om te lezen dat de ontvanger blij is met het cadeau. Geniet van elkaar! Liefs, Inge - Minitials

Erg blij met een echt mooi sieraad

Hi Andrea, Bedankt voor je recensie! Wat fijn om te lezen dat je blij bent met het sieraad. Enjoy your Minitials and never take it off ;). Liefs, Inge - Minitials

topservice

Ik draag al ruim 6 jaar lang minitials met veel plezier. Helaas was mijn ketting gebroken, maar de service was zo goed en vlot; ik was mijn ketting nog geen week kwijt met opsturen, repareren en terugsturen erbij. Allee let wel op de bezorging vanuit Budbee. Omdat het kostbaar is had ik gevraagd het te overhandigen. De bel ging wel, maar pakketje was op de stoep gegooid en meneer was al weg. Ik ben er nog achteraan gegaan en heb hem hierop aangesproken en toen begon hij over coronaregels. Nou die ging er bij mij niet in ;-) Hij wist dus niet of ik wel of niet thuis was.

Hi Eva, Bedankt voor je recensie! Wat vervelend om te lezen dat je ketting gebroken is. Gelukkig heb je ketting snel weer retour gekregen zodat je het weer kunt dragen. Ik vind het erg vervelend om te lezen dat Budbee niet heeft geleverd zoals afgesproken. Hiervan gaan we een melding maken want dit is niet de bedoeling. Onze excuses hiervoor. Enjoy your Minitials. Liefs, Inge

Snelle reparatie van gebroken kettinkje

Bedankt voor het terugsturen van mijn geliefde sierraad. Het werd in een mooie doos en lief briefje aangeleverd. Super blij!!

Hi Norine, Bedankt voor je mooie recensie! Fijn om te lezen dat je het sieraad snel weer bij je was. Enjoy your Minitials! Liefs, Inge

Fijne service

Prettige ontvangst en advies

Hi Hanneke, Wat fijn om te horen, bedankt voor je review! Liefs, Britt

Onwijs leuk geholpen in de showroom, met alle liefde en geduld van de wereld. Zo fijn om “in real life” goed te kunnen zien wat wel en wat niet bij me past. Verder ben ik al jaren zeer tevreden over de kwaliteit van Minitials, net als de service.

Hi Kim, Ontzettend bedankt voor je mooie recensie. Fijn om te lezen dat je zo leuk geholpen bent bij ons in de winkel. Het is inderdaad fijn om alles in het echt te bekijken en passen. Never take it off! Liefs, Inge - Minitials

Persoonlijk en gewoon fantastisch

Ik wou ontzettend graag een hartje met de afdruk van het pootje van mijn overleden herder.. uiteraard kan dat nooit een volledig pootje zijn, maar het minitials team heeft uit de afdruk meerdere stukjes genomen waarbij ze een aantal voorbeelden gemaakt hebben en ik hier uit mocht kiezen. Werkelijk niets is te veel, hierna op locatie is het hartje gevuld met een aantal hondenharen, zo draag ik haar altijd bij me! De service en ook kwaliteit is super!

Hi Lisa, Bedankt voor je recensie. We denken graag mee met onze klanten. Zo speciaal dat we dit voor je hebben mogen doen. Hopelijk draag je de ketting met plezier. Op deze wijze is jouw overleden herder altijd bij je. Never take it off! Liefs, Inge - Minitials

Goed geholpen

Fijn personeel, gezellige sfeer, zeker de moeite waard om een keer terug te komen.

Hi Irene, Bedankt voor je mooie recensie. Wat leuk om te lezen dat je fijn geholpen bent in onze winkel. Wie weet tot snel! Liefs, Inge - Minitials

Mooie producten en perfecte service

Vriendelijk personeel in Eindhoven. Je wordt fijn geholpen.

Hi Hicham, Fijn dat je een fijne ervaring hebt gehad bij Minitials, bedankt voor review! Liefs, Britt

Geweldige service

Fijne snelle service precies zoals gevraagd heel neutraal!

Hi Roald, Fijn dat je een goede ervaring hebt met Minitials! Liefs, Britt

Goede service en snelle levering

Heel erg tevreden met Minitials. Bestelde ketting bleek toch te klein, kon makkelijk worden geruild. 1e en 2e herlevering ging ook super snel.

Hi Eelco, Fijn dat je een fijne ervaring met Minitials hebt gehad en dat alles naar wens is, bedankt voor je review! Liefs, Britt

Prachtige sieraden en een super service!

Al een aantal jaar in het bezit van een mooie witgouden ketting met initials/symbols. Afgelopen kerst een sparkle snake erbij gekocht, deze was niet helemaal naar wens (ik ben een perfectionist) maar deze geweldige dames hebben met veel liefde en geduld een nieuwe ketting gemaakt welke wel perfect is. Het heeft wat geduld en moeite van beide kanten gekost maar uiteindelijk is het helemaal goed gekomen. 5 sterren service. Bedankt!

Hi Kirsten, Wat een lieve review! We gaat door totdat jij als klant tevreden bent, enjoy your Minitials and never take it off! Liefs, Britt

Matig

Ontvangst: net of ik niet verwacht was terwijl ik wel een afspraak had Product: 1e versie waren letters verkeerd om gezet. Oeps foutje. 2e versie: nogmaals letters verkeerd om gezet met uitleg erbij waarom Ik kon een 3e versie thuis gestuurd krijgen, daar durfde ik niet op te gokken. Uiteindelijk 1e versie genomen. Sieraad is heel mooi (maar niet zoals ik het wilde maar dat bleek moeilijk te maken. Dat had meteen verteld kunnen worden. )

Hi AM, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je geen goed gevoel hebt overgehouden aan het bezoek aan onze winkel. Dat is uiteraard niet de bedoeling, onze oprechte exuses hiervoor. Met of zonder afspraak ben je altijd van harte welkom bij ons in de winkel. Hopelijk kun je het sieraad nog met veel plezier dragen. Enjoy your Minitials and never take it off! Liefs, Jill - Minitials

Geweldige service!

Mijn ketting was gebroken... ik vond het super netjes dat ik het op kon sturen en het buiten de verzendkosten kosteloos gemaakt werd. Perfecte service. Daar kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen. Heel fijn!!!

Hi Gaby, Bedankt voor je lieve review! Fijn om te horen dat je onze service fijn hebt ervaren. Enjoy your Minitials and never take it off! Liefs, Jill - Minitials

Mooie ring maar belofte van hoodie niet nagekomen

Ik ben blij met het cadeau wat ik bij jullie gekocht heb maar op het moment van bestellen stond er een bammer op jullie site dat er een hoodie bij een bestelling van 300 euro zou zitten maar die is niet meegestuurd en jullie klantenservice meldde dat die actie voorbij was. Dan moet je de banner niet laten staan. Dat vind ik niet kunnen. Verder was de ring mooi

Hi Gijs, Allereerst bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je blij bent met de Baby Entangle Ring! Onze hoodie actie was van 06 t/m 24 december, dit hebben we gecommuniceerd op onze website en social media kanalen. De banner van onze campagne " Your heart is my home" heeft de hele decembermaand nog live gestaan omdat dit onderdeel was van onze december campagne en hierdoor nog steeds van toepassing was. De hoodie's zijn na het eindigen van onze kerstactie nog steeds een product dat via onze website besteld kan worden. Naar onze mening hebben wij de hoodie actie zo duidelijk mogelijk doorgecgmmuniseerd naar al onze klanten. We vinden het daarom ook erg vervelend om te horen dat je dit niet zo ervaren hebt. Enjoy your Minitials! Liefs, Jill - Minitials

Over Minitials

Minitials is een sieradenmerk gevuld met liefde. Opgericht in 2011 door Marshia en Marloes om hun kinderen altijd dichtbij zich te dragen op een stijlvolle en subtiele manier. De persoonlijke sieraden van Minitials zijn handgemaakt in Nederland van 18 karaat goud.