Mooie ring maar belofte van hoodie niet nagekomen

Ik ben blij met het cadeau wat ik bij jullie gekocht heb maar op het moment van bestellen stond er een bammer op jullie site dat er een hoodie bij een bestelling van 300 euro zou zitten maar die is niet meegestuurd en jullie klantenservice meldde dat die actie voorbij was. Dan moet je de banner niet laten staan. Dat vind ik niet kunnen. Verder was de ring mooi

Hi Gijs, Allereerst bedankt voor je review. Fijn om te horen dat je blij bent met de Baby Entangle Ring! Onze hoodie actie was van 06 t/m 24 december, dit hebben we gecommuniceerd op onze website en social media kanalen. De banner van onze campagne " Your heart is my home" heeft de hele decembermaand nog live gestaan omdat dit onderdeel was van onze december campagne en hierdoor nog steeds van toepassing was. De hoodie's zijn na het eindigen van onze kerstactie nog steeds een product dat via onze website besteld kan worden. Naar onze mening hebben wij de hoodie actie zo duidelijk mogelijk doorgecgmmuniseerd naar al onze klanten. We vinden het daarom ook erg vervelend om te horen dat je dit niet zo ervaren hebt. Enjoy your Minitials! Liefs, Jill - Minitials

Super geholpen! En blij met het resultaat

Vriendelijk personeel, nemen de tijd voor je en goed advies ! Super bedankt voor mijn persoonlijke ring van mijn mooiste wonder ❤️

Hi Chiara, Wat fijn dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad bij Minitials! De tijd nemen voor ieder persoon staat bij ons voorop, super fijn dat je zo tevreden bent. Liefs, Britt

Mooi verpakking en snelle levering

Stijl vol en voor iedereen leuk !!

Hi Marjo, Enjoy your Minitials and never take it off! Liefs, Britt

Persoonlijke service en prachtige producten

Ik ben erg fijn geholpen bij het uitzoeken van mijn Minitials sieraad. De rustige manier waarop je geholpen wordt inclusief alle uitleg rondom de sieraden en de mogelijkheden vond ik prettig.

Hi Isabelle, Wat fijn dat je zo fijn geholpen bent, bedankt voor je lieve review! Liefs, Britt

Twee mooie en dierbare kettingen.

Geweldig geholpen met een prachtige dierbare ketting met handgeschreven tekst van een oud briefje van mijn moeder. En een ketting met letters en daar tussen het kruisje van mijn communie. Dankjewel voor jullie mooie idee… zo ontzettend blij mee.

Hi Miranda, Bedankt voor je mooie recensie! Wat speciaal dat we dit voor je mochten doen. Zo draag je haar altijd bij je. Enjoy your Minitials and never take it off! Liefs, Inge - Minitials

Keurig geholpen, mooie produkten

Het kerstcadeau voor mijn vrouw, kon ik makkelijk en snel bestellen op de website. Kon gelijk een afspraak maken om het op te halen. (Kon ook bezorgd worden, maar was toch in de buurt). Werd in de winkel leuk geholpen en kreeg bij de bestelling nog een zeer mooi cadeau. Groet, Mathieu

Hi Mathieu, Bedankt voor je recensie. Heel fijn om te lezen dat het bestellen zo soepel is verlopen. Hopelijk is je vrouw blij met het kerstcadeau! Liefs, Inge - Minitials

Mijn ketting was gebroken. Zonder problemen hebben ze deze kosteloos hersteld. Binnen enkele werkdagen had ik deze terug. Zeer tevreden over de service!

Hi Bo, Fijn om te horen dat je tevreden bent met de service, enjoy your Minitials and never take it off! Lief, Britt

Super service, geweldige sierraad!

Zeer blij met de snelle service en uiteraard de armband (en dat tijdens de drukke feestdagen)!

Hi Nayton, Dankjewel voor je lieve review, hard work pays off! Liefs, Britt

Verslaafd aan de sieraden van Minitials

Een ketting laten maken met de vingerafdruk van mijn vader, moeder en bonus vader. Zo onwijs blij met het resultaat, nu heb ik ook deze dierbare personen altijd dicht bij mij.

Hi Hilde, Wat een bijzonder sieraad! The one i love around my neck and near my heart, from this day on we will never be apart.. Liefs, Britt

Snel en erg mooi

Dankzij Corona mijn bestelling online gedaan. Verliep heel voorspoedig en kon de volgende dag de bestelde ketting al op komen halen. Vriendelijk te woord gestaan en een mooie verpakking mee gekregen.

Hi Martijn, Wat fijn dat je een goede ervaring hebt bij Minitials, super bedankt voor je review! Liefs, Britt

Top sieraden en bezorging voor kerst!

Super mooie sieraden en daarnaast ook echt super fijn dat het persoonlijk bezorgd wordt vlak voor kerst zodat het zeker weten optijd onder de kerstboom ligt!

Hi Cynthia, Leuk om te horen en dat vinden wij ook, vooral de persoonlijke bezorging maakt het jaar mooi af. Liefs Marieke

Zowel de service als de bestelling zelf is perfect

Naast dat het geweldig mooie sieraden zijn, is de service ook top. Je word goed op de hoogte gehouden. Daarnaast was mijn sweater vergeten bij mijn armband, maar werd de volgende dag alsnog gebracht. Alweer op zoek naar de volgende ;-)

Super service!!!

Geweldig leuk jong en dynamisch merk! Onwijs hippe collectie en ook nog eens super klantgericht, ik zeg: ‘ BRAVO’! -x-

Ten eerste een heel mooi product hele mooie persoonlijke ketting. Met top service om het voor de feestdagen in huis te hebben met eigen vervoer te bezorgen.

Super kwaliteit en service

Snelle goede Service en top Kwaliteit

Al jaren ben ik fan van minitials mijn eerste minitials kreeg ik voor mijn verjaardag! En inmiddels een pols vol herinneringen aan dierbaren. De service is fantastisch, altijd een snel antwoord via socialmedia of mail. En je aankoop uitpakken is een beleving, zorgvuldig en mooi ingepakt! Echt wouw!

Wat een mooie sieraden, echt kwaliteit, ben er super blij mee en mijn dochter ook!! Service is top! Ben fijn geholpen in de winkel, niks was teveel, en toen werd mijn bestelling ook nog gratis thuisgebracht. Kortom! We sparen verder voor nog meer moois van minitials. Wij zijn fan!! ❤️

Super blij met mijn nieuwe ketting!

Wat een fijn bedrijf. Hip en luxe, dat is het gevoel wat ik kreeg toen ik bij Minitials binnenkwam. Heel blij ook met de trui die ik bij mijn prachtige ketting heb gekregen. Fijn geholpen door Marieke. Vriendelijke dames.

Mooi product en snelle service.

Voor de kerstdagen had ik een bestelling geplaatst. Ik werd uitstekend op de hoogte gehouden en de armband was, als vanouds, top!

Super duidelijke site. Makkelijk te bestellen producten. Mooie betaalbare sieraden. Klantenservice reageert heel snel. Levering is netjes verpakt en verzonden volgens afspraak.

Het aller mooiste wat er is

Zo bijzonder dat alles klopt! De service is top! De sieraden zijn fantastisch mooi! Een herinnering voor altijd!

Snel en goed geholpen! Beste cadeau om te geven en te krijgen!

Een dierbare herinnering

Drie prachtige colliers met een hartje gevuld met as laten maken bij Minitials. We werden warm ontvangen en professioneel geholpen. Voor ons een emotioneel moment maar zo blij dat we het hebben laten maken. Echt enorm blij mee!

Fantastisch service

Ik ben zeer tevreden met de handelingen die jullie verricht hebben

Hi Tim, Wat fijn dat je tevreden bent met onze service, bedankt voor je review! Liefs, Britt

Victoriapark 8 5611BM Eindhoven

+31634862622

Over Minitials

Minitials is een sieradenmerk gevuld met liefde. Opgericht in 2011 door Marshia en Marloes om hun kinderen altijd dichtbij zich te dragen op een stijlvolle en subtiele manier. De persoonlijke sieraden van Minitials zijn handgemaakt in Nederland van 18 karaat goud.