Is een super winkel dat degelijk materiaal verkoopt en een duidelijk gemakkelijke website met een zeer vriendelijke klantendienst moest je toch nog vragen hebben over een product

geweldige service

De kwaliteit en snelheid van leveren is gewoonweg uit de kunst!

Borax Pulver, alles bestens!

;)

Bonjour, je n' ai toujours pas reçu mon colis

Pour un premier achat sur ce site, pour le moment je ne conseille pas, il devrait arriver entre le 17 et le 20 juin, nous sommes le 25 juin est toujours pas là...

• Nous recommanderiez-vous? Non

Alles Top

Alles Top

Gewoon goed en zoals het hoort

Snelle levering, coulant als het redelijkerwijs nodig is, prima bedrijf dus

Superfast delivery. Perfect

Superfast delivery. Perfect.

Niet te bereiken en reageert niet op mail

Een aantal spullen besteld, dat gaat prima moet ik zeggen betaald dat gaat ook goed. En je krijgt direct een mail de ze je bestelling hebben ontvangen ook geweldig. Maar dan een oorverdovende stilte, geen reactie op mail nemen de telefoon vervolgens ook niet op wel een bandje dat je verteld dat ze er niet zijn. Nou dat was al opgevallen

Super rien à dire

À l'écoute et rapide

ze doen wat ze beloven

Prettige site, vlotte afhandeling en levering. Geen problemen ondervonden

Excellent

Commande top.site internet très bien.ras C'est rare de nos jours

TOP!

Ware wie beschrieben, superschneller Versand, gerne wieder!

Sehr gute Geschäftsentwicklung.

Alles super und schnell abgewickelt

Prima levering

Eenvoudig te bestellen, prima afgeleverd. Eén beperking de verpakking was giga groot. De bestelde tangen bij de smeltkroes waren ca 1,50 meter lang, daar had ik even geen rekening mee gehouden. mogelijk afmetingen op website vermelden. Buiten dat een prima verzorging en degelijke verpakking.

Alles perfekt, werde wieder einkaufen

Alles in bester Ordnung, sehr sauber und bruchsicher verpackt. Werde bestimmt wieder bei euch einkaufen. Versand war sehr pünktlich, genau zu meinem Geburtstag. Vielen Dank

keine Kommunikation

Im Bezahlstadium "Bestellung noch einmal überprüfen" bei PayPal, wurde die Bestellung automatisch vollzogen. Unmittelbar danach habe ich per E-Mail (Antwort auf die Bestellung), diese sofort widerrufen. Als dann noch einmal ein E-Mail mit einer Versandmitteilung kam, habe ich dies dann nochmals widerrufen. Den Empfang der Ware durch den Versender HERMES habe ich die Annahme verweigert. Bestellung #SDE1849 Rainer Schubert

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Goede service Maar als je meerdere keren iets besteld heb kunnen jullie dan die 5 procent korting niet automatisch doen ik sta in jullie systeem neem ik aan Groetjes tevreden klant

Prima kwaliteit

Prima kwaliteit, gebruik is gemakkelijk en voldoet heel goed .

goede producten snel geleverd

Alles wat wij gekocht hadden was volledig naar tevredenheid

Tot zover een goede aanschaf

De meter is behoorlijk nauwkeurig zoals ik het nu kan beoordelen.

Heel slecht te bereiken via de telefoon

Erg slecht te bereiken via de telefoon hopelijk waren ze op vakantie deze week en was het erg druk en is dit niet iets wat altijd is

Alles okay. Lieferung wie beschrieben. Produkt in Ordnung. Gerne wieder.

Alles gut.

Snel en correct

Snel en correct

Sofort geliefert super

wurde sofort geliefert

ok

Bestellung gut, schnelle Lieferung Negativ: obwohl ich über klarna bezahle, haben sie mir noch eine Rechnung mit ihren Konodaten geschickt.

13 Zaanstraat

Eindhoven 5626 DA

085 0605578 / 06 39376226

Über 123smeden

Aankoop reviews zijn de levensader van ons bedrijf, wij stellen het dan ook zeer op prijs wanneer u uw eerlijke mening achterlaat op deze pagina. Mede door uw mening kunnen we in de toekomst verbeteringen doorvoeren om u nog beter van dienst te kunnen zijn. Bij voorbaat dank en we zien u graag terug in onze webshop!

Kiyoh Bewertungen