Goede service Maar als je meerdere keren iets besteld heb kunnen jullie dan die 5 procent korting niet automatisch doen ik sta in jullie systeem neem ik aan Groetjes tevreden klant

Prima kwaliteit

Prima kwaliteit, gebruik is gemakkelijk en voldoet heel goed .

goede producten snel geleverd

Alles wat wij gekocht hadden was volledig naar tevredenheid

Tot zover een goede aanschaf

De meter is behoorlijk nauwkeurig zoals ik het nu kan beoordelen.

Heel slecht te bereiken via de telefoon

Erg slecht te bereiken via de telefoon hopelijk waren ze op vakantie deze week en was het erg druk en is dit niet iets wat altijd is

Alles okay. Lieferung wie beschrieben. Produkt in Ordnung. Gerne wieder.

Alles gut.

Snel en correct

Snel en correct

Sofort geliefert super

wurde sofort geliefert

ok

Bestellung gut, schnelle Lieferung Negativ: obwohl ich über klarna bezahle, haben sie mir noch eine Rechnung mit ihren Konodaten geschickt.

Gute Produkte, zu guten Preisen

Einfache Kommunikation, nettes Team.

professionnalisme est rapidité

merci à 123Forge pour son professionnalisme sa rapidité le tout dans une qualité de produit irréprochable

Gute Qualität des Borax und schnelle Lieferung

Obwohl Lieferung aus NL, nach nur zwei Tagen schon geliefert. Gut und sicher verpackt. Gute Qualität des Borax.

Zeer slecht

Ik kocht een smeedoven met dubbele brander aan €341 . Daarna zag ik pas dat dezelfde oven op andere plaatsen verkocht wordt aan minder dan €200 ! Sinds hij al in gebruik was kon ik hem niet terug sturen .Ik stuurde hen een bericht hierover , waarop niet gereageerd werd. Een absolute afrader!!!!

Alles Super!

Alles Top.

tres bien

matériel de très bonne qualité, très bien emballé, arrivé en parfaite état et facile a installer...

ALLES GUT KEIN PROBLEM.

ALLES OKAY

alles bestens gerne wieder

schnell und gut

prompte Lieferung

kaufe gerne wieder ein

Drukregelaar op vrijdag besteld en zaterdagmiddag had ik hem al in huis. De prijs was ook goed

Snel en duidelijk.

Het product kwam als belooft.

Ich bin insgesamt sehr zufrieden

Schnelle Lieferung danke

Tolles Produkt, Schnelle Lieferung.

Benutze dieses Produkt als natürliches Haushaltsmittel, um die Umwelt zu schonen. Trage zur Sicherheit immer Mundschutz. Klare Kaufempfehlung. Kaufe hier gerne wieder, da schnelle Lieferung.

Snel bezorgd en goede kwaliteit van de aankoop.

Schnell, zuverlässig, symphatisch!

Alles perfekt. DANKE!

Livraison rapide

Produit livré rapidement et en bon état.

À propos de 123smeden

Aankoop reviews zijn de levensader van ons bedrijf, wij stellen het dan ook zeer op prijs wanneer u uw eerlijke mening achterlaat op deze pagina. Mede door uw mening kunnen we in de toekomst verbeteringen doorvoeren om u nog beter van dienst te kunnen zijn. Bij voorbaat dank en we zien u graag terug in onze webshop!

Avis sur Kiyoh