Beter dan het gemiddelde bedrijf

Snelle service en opvolging van naleveringen.

Efficiënt en snelle levering

Efficiënt en snelle levering

Snel en persoonlijk

Voor mijn bestelling had ik eerst wat vragen. Deze werden heel snel en netjes beantwoord. Ook de bestelling ging vlot: zo besteld, en een dag erna al in huis. Goed verpakt. Ook om de prijs hoef je niet verder te shoppen: deze zijn heel netjes bij een breed aanbod.

Een goede en vlotte afhandeling van de bestelling

Ik heb degelijk materiaal ontvangen (gasbrander) voor mijn hobby.

Goede levering.

Goede leveringstijd etc.

Professioneel en snel

Professioneel en snel

Niet zo tevreden....

Ik wacht nog steeds op de nalevering van de smeltkroestang en één gietvorm. Voorlopig kan ik dus nog niets doen met mijn oven ! Kreeg ook nog geen reactie op de vraag naar levertermijn. Als alles er is kan ik misschien een andere beoordeling geven.....

Gewoon goed!

Gewoon goed snel geleverd geen gezeur!

Top levering van top materialen

100 punten

Heel vlot verlopen

Levering is heel goed verlopen en alles ziet er goed uit. De brander heb ik nog niet geprobeerd. Ik heb die gekocht voor een zelfgebouwde keramiek oven/ton waar we een extra hals op gemaakt hebben waardoor de huidige brander het niet meer aankon. Dus eerst voldoende keramiek maken voor een volle oven en dan proberen.

Zeer mooie producten

Mooie spullen voor een goede prijs

Goede service, correcte levering, fijne producten.

Ik was zo dom om mijn huisnummer te vergeten vermelden bij bestelling. Door de goede service van 123smeden is het pakket dan toch nog aangekomen. Langere wachttijden door Covid en Pasen.

Eerlijke service en tijdige levering.

Er was qua Facturatie een euvel, Na contact via mail hebben ze deze onmiddellijk rechtgetrokken de dag erna stond het saldo ook terug op mijn rekening. Super service van 123 SMEDEN

Goed service

Alleen zonder is dat je retour zelf moet betalen dus ik moest 7.50 euro. Zelf betalen iets wat verkeert bestelt is

Product was zeer snel geleverd en compleet. Klantenservice is geweldig met snelle en duidelijke antwoorden. De oven wordt waanzinnig snel warm en je kan dan ook snel beginnen met het smeden van uw werkstuk. Zeker een aanrader

precies wat ik nodig had

Ben zeer tevreden met de kroes die ik besteld heb. Heb hem al 4x gebruikt en dat is bijna niet te zien.. Kwaliteit is echt top!

Goed geholpen en snelle levering

Goed geholpen en snelle levering. De kwaliteit van de producten was zoals verwacht goed.

Stipt en correct

Stipt en correct

prima product,en snelle levering!!!!!

Slecht bereikbaar

11 minuten in de wacht gezeten om te informeren naar mijn bestelling vervolgens voicemail....

Stop! Hamer time

Keurig verzonden geen op of aanmerkingen over. Zeer tevreden

Product is goed.

Kolen die ik besteld heb zijn wat klein, maar branden goed.

snel besteld, betaald en snel geleverd. Meer moet dat niet zijn.

Zeer goed en compact ingepakt. Een Nederlandstalige handleiding is misschien wel gemakkelijk.

precies ontvangen wat ik besteld heb

snelle levering precies geleverd wat ik besteld heb ook heel goed ingepakt.

Alleen nog leren smeden, de smeedoven werkt super. Hobby erbij.

Over 123smeden

Aankoop reviews zijn de levensader van ons bedrijf, wij stellen het dan ook zeer op prijs wanneer u uw eerlijke mening achterlaat op deze pagina. Mede door uw mening kunnen we in de toekomst verbeteringen doorvoeren om u nog beter van dienst te kunnen zijn. Bij voorbaat dank en we zien u graag terug in onze webshop!