Gut verpackt, schnell geliefert.

Habe das Boraxpulver für kleine Schmiedeprojekte gebraucht, hier gefunden, bestellt und schnell bekommen. Sehr gut.

Schnell und profesionell

Schnelle Kaufentwicklung, ich wurde stets benachrichtigt über die Lage der Waren, auch die Retour lief problemlos, jede Empfehlung!

The best company ever

Never I received a package faster. And thats across to borders. Thank you very much and stay as you are. I will order again soon. Best regards to the Netherlands Peter

wel levering die niet compleet was

jordi, mijn bestelling was niet compleet as met schroefdraad ontbreekt om te verlengen vanaf het gietoog. Waarschijnlijk as van ongeveer halve meter met schroefdraad van 1 duim. Kan je hem bij het oventransport meeleveren. Heb juist gietoven gekocht. mvg remi

Ik heb het olie gebonden gietzand besteld voor een nette prijs en gratis verzending . Het pakket van 25kg werd netjes voor de deur afgeleverd. Het zand is van een zeer goede kwaliteit .het is lekker vet blijft mooi in vorm is super fijn en geeft geen gassen af in het gietstuk . Ik heb er aluminium messing zilver en hardlood en tin in gegoten en dat werkte allemaal super. Bij lood en tin word het zand niet eens zwart . Ik zou alleen een bevestiging krijgen als het verzonden zou worden en die kwam niet .maar ik wil deze aankoop beoordelen met een 10 en raad iedereen dit petrobond gietzand aan

Goed en snel geholpen

Had de keuze gemaakt om hier een smeedoven te kopen , is snel en goed aangekomen en de oven is naar wens zie er goed en degelijk uit , heb het nog niet gebruikt want ben m’n smederij aan het herinrichten maar maak me geen zorgen over de werking. Bedankt voor de snelle levering. MVG edeltechniek.

Makellose Ware und prompt geliefert!

Alles in Allem eine positive Erfahrung in der heutigen Zeit, wo so etwas keine Selbstverständlichkeit ist. Ich werde dieses Unternehmen mit Sicherheit weiter empfehlen! Werner Lukas, Graz

Niet in één keer goed maar vervolgens goed en netjes opgelost

Alles bestens

Ware wurde schnell und wie beschrieben geliefert. Sehr gutes Preis-/Leistungsverhältnis.

Zoals bij elk bedrijf is er wel eens iets aan te merken of gaat er wat mis, een goed bedrijf herken je aan hoe dat opgelost word. Dit is zo'n bedrijf!

Schnelle Lieferung,,gut verpackt, gerne wieder

Ich bin sehr zufrieden mit dieser Firma

Product correct ontvangen

Had even problemen met betalen,maar achteraf toch goed gekomen.

Toffe artikelen en snelle levering

Als beginnend smid is 123 smeden als een speelgoedshop voor kids Ben er van overtuigd dat ik snel nog wat zal bestellen !

Maakt de belofte waar.

15.50 uur besteld en de volgende dag in huis. Gietlepel voor metaal is ok, inmiddels al gebruikt.

Schnelle Lieferung, alles einwandfrei.

Superschnell und unkompliziert

Gute Qualität, Top Versand, schade das die Preise auf der Website nicht dem tatsächlichen Endpreis entsprechen, beim checkout war dann alles ein bisschen teurer.

Schnelle Lieferung und genau das, was ich gesucht habe

Der Überschrift gibt es eigentlich nichts hinzuzufügen. Borax, so wie man es aus den USA kennt bestellt. Gut verpackt angekommen und noch früher, als ich gedacht habe zu einem absolut fairen Preis.

Alles super

Prompt geliefert und alles einwandfrei !

Ware noch nicht erhalten

Ich habe an 25.7. 4kg Borax pulver bestellt und bis zum 4.8. noch nicht erhalten.

Bestellung wurde schnell geliefert! Wie es sein soll.

Überschaubare Website. Übersichtlich und nicht überblasen. Produkt schnell gefunde. Danke

gewoon gemakelijk en vluge levering

Gutes Borax schneller Versand

Bin mit dem Borax zufrieden der Versand ging schnell.

einfach unkompliziert und korrekt

Steht alles im ersten Satz

snelle en juiste levering

als enige minpunt , bij mijn laatste aankoop van digitale thermometer is er geen nederlandstalige handleiding ! waar kan ik deze vinden ? voor deze prijs 149euro moet dit toch kunnen dacht ik. mvg, JVDB

Funktioniert hervorragend und ist gut verarbeitet

Schnelle Lieferung. Leicht zu montieren. Deutsche Anleitung. Bin zufrieden.

Over 123smeden

Aankoop reviews zijn de levensader van ons bedrijf, wij stellen het dan ook zeer op prijs wanneer u uw eerlijke mening achterlaat op deze pagina. Mede door uw mening kunnen we in de toekomst verbeteringen doorvoeren om u nog beter van dienst te kunnen zijn. Bij voorbaat dank en we zien u graag terug in onze webshop!