Schnell angekommene Bestellung ! Danke!

Sehr gute Schmiedehandschuh-Qualität!

PRIMA!

Een serieuze bedrijf met verantwoordelijkheid en lief personeel. Producten van hoge kwaliteit. Ik ben en echte aanrader en wel tevreden met mijn Borax :)

schnell und zuverlässig

ich bin vorkommen zufrieden

Zuverlässig, schnell und unkompliziert

Vielen Dank für Ihre schnelle Lieferung. Es war alles top.

Ende gut alles gut

Auf Umwegen doch noch die Ware erhalten. Diese ist aber top.Deshalb kann ich nur 3,5 Sterne geben.

Top producten en materiaal.

Vlotte verhandeling, kwaliteit producten. Enkel jammer dat ik nog extra moet wachten op mijn vormzand. Maar daar kunnen jullie niets aan doen ! Was dezelfde dag reeds door jullie verstuurd. Voorlopig wacht ik nog op de diensten van DHL.

Tevrede

Ik heb 2 gietmallen besteld, die hadden ze 'slecht' in gepakt waar door er 1 beschadigd was (nog wel bruikbaar). Dat werd netjes opgelost na contact.

Alles super

Kann diese Firma mit bestem Gewissen weiterempfehlen. Schnelle Lieferung und Top Preis-Leistungsverhältnis

Heb er nog niet mee gewerkt.

Na 10 dagen vormzand ontvangen, nog niet mee gewerkt omdat mij nu even de tijd ontbreekt, maar zal mijn ervaring zeker nog delen!

Alles op tijd geleverd zoals beloofd. Prima kwaliteit.

war alles super

Hat alles super geklappt. Schnell und heil ist das Produkt bei mir angekommen. Bin sehr zufrieden.

Hat alles bestens gekkappt

Jederzeit wieder

correct

alles in orde nog nooit klachten gehad over de producten of service

Snel en correct, goed verpakt

Zie boven

mooi compact oventje

ik hoop er veel smeedstukken van te maken

Goed verzord

Dit was de eerste keer dat ik iets gekocht heb bij 123 Smeden. Zeer goede ervaarring goed verzorgd product. Verzending op tied. Zeer tevreden.

Perfecte service en kwaliteit

Positieve ervaring

Super très content

Excellent et rapide

sehr schnelle Lieferung!

Sehr gute Verpackung und schnelle Lieferung! Prima, dass mit PayPal bezahlbar! Gerne wieder!

Alles Super!!!!

Schnelle Lieferung. Aufgrund von Verpackungsschäden fehlender Artikel. Wurde super schnell für Ersatzlieferung gesorgt. Alles in allem ein SUPER SERVICE. Absolut zu empfehlen.

Kuže Lieferzeit super, Versand etwas teurer

Über die Qualität des borax kann ich noch keine Aussage machen Da noch nicht verwendet Dies passiert erst in ca 3 wochen

Sehr schnelle Lieferung, gerne wieder

Hallo die Lieferung ist schnell, aber leider sind die Artikel etwas teuer Mfg Artinger Edelrostdeko

Colis posé dans la rue, après 1,5 mois d’acharnement

1,5 mois pour être livré. A nous de se battre pour trouver le colis, qui était finalement perdu. Très mauvais suivi. Le colis a été livré à la 2ème tentative, le transporteur l’a posé devant notre porte d’entrée dans la rue un samedi alors que nous sommes une entreprise fermée les week-ends !! C’est inadmissible. Le pire est qu’il Rentrait dans la boîte aux lettres.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Bien

Pour mon premier achat correct Je vous trouve pas normal après une chauffe que l'isolation et toute fissurée

• Nous recommanderiez-vous? Non

Sehr zufrieden

Super abwicklung und schnelle lieferung. Sehr freundlich

Over 123smeden

Aankoop reviews zijn de levensader van ons bedrijf, wij stellen het dan ook zeer op prijs wanneer u uw eerlijke mening achterlaat op deze pagina. Mede door uw mening kunnen we in de toekomst verbeteringen doorvoeren om u nog beter van dienst te kunnen zijn. Bij voorbaat dank en we zien u graag terug in onze webshop!