Fijne communicatie, kwalitatief assortiment en goede levering.

Prachtigste persoonlijk cadeau in tijden

Snelle levering Eenvoudige voice recorder Goede kwaliteit

Hele fijne service, ook een hele snelle levering!

SUPER

Het werkt super goed en super snel binnen Zeker een aanrader om als cadeau te geven I love it

Super leuk idee

De knuffel is heel zacht en mooi gemaakt. Je boodschap inspreken is niet moeilijk, maar als je boodschap in de knuffel zit, moet je goed luisteren om je boodschap te horen. Ik zou dit product zeker aanraden! :)

Hartstikke leuk

mijn kleinkinderen vinden t leuk

Toppie!

Werd snel bezorgd en de boodschap inspreken is kinderspel.

Zeer vlot verlopen en product is volledig naar onze verwachting

De kinderen zijn er dol op.

Helemaal top

Ik heb mijn vrouw geen mooier kado kunnen doen. Haar moeder is in april overleden. Ik had nog een filmpje dat ze samen zongen. Ze is er superblij mee.

Super leuk!

De aap is super zacht en groter dan gedacht. De geluidskwaliteit van het boxje is ook erg goed. Het lastigste was bedenken wat precies in te spreken. Gelukkig is het gemakkelijk om opnieuw (en opnieuw) op te nemen over de vorige boodschap...

Alles werkte naar verwachting het was optijd geleverd en een heel leuk kado

Prachtig zachte knuffel

Knuffel is groter dan ik gedacht had en het geluid beter dan ik gedacht had dus alles is zeer positief bevallen. Had hem netjes de volgende dag in huis. Ik heb hem nog niet cadeau gedaan maar dit zal ongetwijfeld goed in de smaak vallen.

Mooi cadeau voor mijn opa

Kan mij opa tijdens Corona helaas weinig zien, maar hij was heel blij met dit cadeau. Nu kan hij toch onze stemmen horen als we er niet zijn. Knuffel is mooi groot en het inspreken werkt simpel. Snel geleverd en vriendelijke service op de vragen.

snelle levering en goed product

Ik kreeg de knuffels snel geleverd en het bericht inspreken gaat heel makkelijk. Verder vind ik ze er erg leuk uitzien.

Top aankoop gedaan ,prima afhandeling.

Zeer recent twee aankopen gedaan waar ik zeer tevreden over ben. Het artikel opzich(2x honden knuffel met boodschap) zag er prachtig uit en bij geleverde opname hartjes voor inspreken van een boodschap werken prima. Afhandeling van bestellen ,betalen,tot het bezorgen ging correct en snel dus.... Super tevreden.

Zachte knuffel met een leuk bericht!

De knuffel is heerlijk zacht, het enige min punt is dat de geluidskwaliteit niet heel goed is maar dat is te verwachten voor de lage prijs!

Mooie knuffel goed geluid

Knuffel ziet er leuk uit en van mooi zacht materiaal. Berichtje opnemen gaat erg eenvoudig. Gewoon goed en niks op aan te merken. Was netjes op de juiste dag geleverd na bestelling.

Super aap

Mooie aap gekocht, veel groter dan verwacht en het inspreken werk super makkelijk. Geluidskwaliteit is ook goed. Had de kwaliteit van zo'n zingende verjaardagskaart verwacht maar dit is luid en duidelijk. Zeker een aanrader!

Audio geluid is goed, erg makkelijk om in te spreken!

Fantastisch!

Online een beer besteld, levering perfect op tijd. De beer is super zacht en mooi! Het hartje waarmee je de geluidsopname maakt is makkelijk te bedienen en het geluid dat je opneemt klinkt duidelijk! Een aanrader wat mij betreft!

Super leuk, het kost niet heel veel geld en de boodschap die je kunt inspreken gaat heel makkelijk en is super leuk voor degene waaraan je het wilt geven

Is prima

Kort maar krachtig Kerem ;) Fijn dat alles naar wens is!

Wat een snelle levering van de 2 knuffels voor mijn tweeling :) Ook heel duidelijk hoe je de boodschap kunt inspreken en fijn dat als het niet lukt je gewoon opnieuw kunt inspreken :) Zo kun je af en toe eens veranderen.. Mijn kinderen vonden het in ieder geval een super leuk cadeau.. mijn dochter kreeg zelfs tranen in haar ogen.. en mijn zoontje duwt iedere dag op de beer zodat hij mijn stem kan horen :) Kortom.. we zijn er alledrie heel blij mee!

Wát een leuk berichtje Simone! Echt heel erg leuk om te horen dat ze er zo blij mee zijn. Ook goed om te horen dat alles qua levering en uitleg goed werkt en je kan inderdaad de boodschap zo vaak veranderen als je wilt :) Een fijne dag toegewenst!

Een super kado alleen ik moet het nog geven maar dat gaat zeker goed komen

Bedankt voor je berichtje Heidi! Diegene zal er ongetwijfeld erg blij mee zijn. Bedankt en een hele fijne dag toegewenst!

Mooie grote knuffel

Knuffel was groter dan verwacht en van heel zacht knuffelbaar materiaal. Verpakking was goed en netjes de volgende dag geleverd. Ik moet hem nog cadeau doen dus hopelijk is diegene er blij mee

Bedankt voor je leuke berichtje Kelly! Alvast veel plezier met het geven en een fijne dag toegewenst :)

Over Knuffel Boodschap

Knuffel met gesproken boodschap Knuffel met een gesproken boodschap is het leukste cadeau! De knuffels van Knuffel Boodschap zijn het leukste en meest persoonlijke cadeau van dit moment. Een knuffel met een gesproken boodschap geeft je de mogelijkheid om jouw emotie te uiten en dit te combineren met een super leuke knuffel. Met een simpele druk op de knop spreek je jouw persoonlijke bericht in in een knuffel naar keuze en degene die de knuffel ontvangt krijgt de boodschap te horen zodra je deze knuffelt. Je kan de boodschap thuis inspreken maar je kan dit ook online doen zodat wij jouw knuffel (met jouw stem erin) direct naar de gelukkige kunnen sturen.