Heel leuk concept!

Via Instagram kwam ik dit tegen en het was precies wat ik zocht! Op het moment ben ik voor werk in het buitenland en op deze manier kon ik mijn vriendin toch een persoonlijk cadeau geven op haar verjaardag. Het online inspreken was zo gebeurd en het was netjes precies op haar verjaardag geleverd.

Bedankt voor je berichtje Niels, wat leuk dat je haar zo toch een mooie persoonlijke verrassing hebt kunnen sturen!

Een leuk cadeautje

Een leuke en stevige beer, alleen de sluiting is slap

Hallo Eline, fijn dat we even contact hebben gehad, de oplossing was gelukkig simpel (er zaten wat haren van de knuffel op het klittenband. Als je deze aan de kant veegt sluit het nu weer helemaal goed :) Veel plezier met de knuffel!

Top product

Mijn broer woont in Duitsland en heeft zijn eerste kindje gekregen, uiteraard is het tegenwoordig moeilijk om dan regelmatig langs te gaan. Ik heb een lieve boodschap ingesproken en in de knuffel geplaatst, mocht mijn kleine nichtje haar tante missen kan ze me in ieder geval even horen. Super lief cadeau

Wat een leuk idee Kim! Daar zal je nichtje vast erg blij mee zijn :)

Helemaal geweldig

Mijn kleinkind vondt het helemaal geweldig en slaap ermee

Wat leuk om te horen Wendy, fijn dat het zo goed bevalt!

Fijne en mooie ervaring

Erg blij over hoe snel de knuffel werd verzonden, de boodschap was heel makkelijk om op te nemen.

Bedankt voor je berichtje Merel, fijn dat alles naar wens is!

snelle levering. Duidelijke beschrijving en mooie knuffel. Heerlijk zacht. Een schot in de roos.

Wat fijn om te horen Paula. Heel veel plezier ermee!

Topcadeau

Leuk cadeautje voor mijn zus haar verjaardag in een mooi formaat doos verpakt waar de knuffelbeer precies in past waardoor ik deze zo cadeau kan geven. Formaat is niet te klein en ook niet mega groot maar gewoon leuk. Opnemen doe ik later pas dus nu geen ervaring mee maar ziet er gebruiksvriendelijk uit. Duidelijk en vanzelfsprekend.

Daar zal je zus vast heel blij mee zijn Melanie!

Super mooie grote knuffel

Gedacht dat dit geschenk moeilijk te vinden zou zijn of erg duur zou worden. Maar het tegendeel is waar: super grote, mooie zachte knuffel en een slim systeem (heel makkelijk) om je eigen tekst in te spreken! Goede kwaliteit, ben er erg blij mee! Wordt gegeven aan opa (96 jaar) wie nauwelijks meer ziet, en redelijk kan horen, voelen en ervaren :)

Wat een lief berichtje Angela! Daar zal opa vast heel erg blij mee zijn :)

Leuke producten en goede service

Er is een goede communicatie, snelle levering en de producten worden met zorg voorbereid en verstuurd.

Bedankt Esther! We doen graag net dat beetje extra om alles zo goed mogelijk te laten bevallen. Fijne dag!

Fijn boodschappen doen.

Ik zag de aanbieding voor het eerst. Maakte een account, deed de bestelling en had het binnen 24 uur in huis in een keurige verpakking. Hulde!

Bedankt voor je berichtje en fijn om te horen dat je er zo tevreden mee bent!

Goede en hele snelle services!

Heel goed te doen via WhatsApp berichtje sturen, knuffel is groter dan verwacht en dat is heel leuk! Wel is de doos wel klein waar de knuffel in zat waardoor hij nu 'n beetje misvormt is.

Hallo Fleur, goed om te horen dat alles zo goed is bevallen! De knuffel is gevuld met pluche dus mocht hij ergens een beetje vervormd zijn kan je hem zo weer normaal "kneden".

Super schattig,leuk om te geven

Mooie zachte knuffel,met makkelijk bedienbare module voor het opnemen. Snel geleverd

Bedankt coor je berichtje Susan, fijn dat hij lekker snel binnen was en de bediening goed bevalt!

Mijn vriend super blij gemaakt met dit kado helaas was het geluid in het boxje heel zacht. Maar verder super leuk kado.

Hallo Romy! Wat leuk dat je vriend zo blij ermee is! Je kan het geluid makkelijk harder maken door het wat luider in te spreken en de speaker naar de achterkant te richten zodat het geluid direct uit de knuffel gaat ipv dat het geluid eerst helemaal door de knuffel heen moet. Zo moet het luid en duidelijk klinken :)

Snel

Besteld en de volgende dag geleverd, nette verpakking, mooi product met een handig en leuk kaartje eraan waardoor het heel eenvoudig is om een stukje in te spreken. Jullie verdienen een dikke pluim voor de producten, snelheid en mooie site!

Wat een lieve woorden Maartje, heel erg bedankt!

Prachtig

Ik heb hem direct naar mijn vriend kunnen sturen en online mijn berichtje in kunnen spreken. Dit werkte echt heel makkelijk en ik vind het super dat dit via whatsapp kan. Ik heb de knuffel zelf nog niet gezien, maar hij verteld dat hij heel mooi zacht was.

Goed om te horen dat alles werkt zoals het hoort Miek. Bedankt voor je berichtje!

Leuk!

Ik vind dit idee echt super. Had er nog nooit van gehoord maar mijn moeder was zo blij met het cadeau. We kunnen helaas niet zo vaak bij elkaar op bezoek omdat we ver bij elkaar vandaan wonen, maar nu kan ze altijd mijn stem horen.

Daar zal ze vast heel lang plezier van hebben. Een fijne dag toegewenst Danielle!

Vriendelijk geholpen

Via de telefoon zeer vriendelijk geholpen met mijn vragen, daarna besloten om de bestelling te plaatsen en die was binnen een paar uur al verzonden en de volgende dag in huis. Hier ga ik zeker nog eens bestellen!

Bedankt Joachim, uiteraard ben je ook de volgende keer weer van harte welkom!

Maandag besteld, dinsdag in huis. Zelfs in tijden van Corona zorgen ze voor een snelle aflevering. Heel fijn want er zat haast achter ;)

Bedankt Margriet, goed om te horen dat de postbode ook bij jullie netjes op tijd was!

Wow!

De knuffel is echt geweldig, hij is zo zacht en ik vind het concept dat je een bericht zelf in kan spreken echt te gek!

Gaaf he! Geniet ervan Selene en een fijne dag toegewenst:)

Zacht!

Hele zachte knuffel en de recorder werkt heel simpel. Geluidskwaliteit is ook erg goed. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de verzending met een tracking code dus ik heb eigenlijk helemaal geen verdere opmerkingen. Dit is gewoon goed!

Wow wat een lief berichtje Anne, heel erg bedankt!

She loves it

Bought this for my girlfriend and she fell in love with it. Absolutely perfect!

Thanks Jared, have a really nice day!

Makkelijk besteld, snel in huis.

En zo hoort het ;) Goed om te horen dat alles naar wens is!

Kinderen vinden het geweldig

Voor allebei mijn kinderen een knuffel gekocht met een boodschap zodat ze altijd onze stemmen kunnen horen. Ik heb er ook een keer een stukje van een liedje ingezet en dat vonden ze ook heel leuk. Het werkt super eenvoudig, ik was eerst bang dat het lastig zou zijn omdat ik niet zo handig was, maar het opnemen is echt zo gedaan.

Wat leuk Wilma, ze zullen er vast nog lang plezier van hebben!

Mijn oma blij

Een knuffel met boodschap voor mijn oma gekocht zodat ze onze stemmen altijd kan horen. Ze is er heel erg blij mee en laat het aan iedereen horen. Heel erg tevreden!

Wat een leuk cadeau! Daar zal ze vast lang plezier van hebben.

Makkelijk online te bestellen en snel geleverd, doen wat ze moeten doen

Bedankt Pim! Fijn dat alles naar wens is :)

Naaldwijkseweg 85 2291 PA Wateringen

085- 130 38 10

Over Knuffel Boodschap

Knuffel met gesproken boodschap Knuffel met een gesproken boodschap is het leukste cadeau! De knuffels van Knuffel Boodschap zijn het leukste en meest persoonlijke cadeau van dit moment. Een knuffel met een gesproken boodschap geeft je de mogelijkheid om jouw emotie te uiten en dit te combineren met een super leuke knuffel. Met een simpele druk op de knop spreek je jouw persoonlijke bericht in in een knuffel naar keuze en degene die de knuffel ontvangt krijgt de boodschap te horen zodra je deze knuffelt. Je kan de boodschap thuis inspreken maar je kan dit ook online doen zodat wij jouw knuffel (met jouw stem erin) direct naar de gelukkige kunnen sturen.