Snel in huis mooie knuffel

Hele zachte mooi knuffel, volgende dag al in huis en de boodschap was er al ingezet. Heel handig!

Dankjewel! Fijn dat het allemaal naar wens is, een fijne dag toegewenst!

Hele zachte mooie knuffel

De knuffel is echt super fluffy en lekker zacht. De kwaliteit van de opname is veel beter dan ik verwacht had. Via Whatsapp aangeleverd en netjes de volgende dag al geleverd.

Bedankt voor je berichtje en fijn dat hij zo goed bevalt Joren!

Goede en snelle service, waard voor je geld

Ik ben zeer tevreden over de service en het aanbod van Knuffelboodschap. Vrijdag besteld en dinsdag al in huis. Dmv de whatsapp boodschap was de boodschap al ingesproken en had je hier geen zorgen meer aan. Daarnaast is de knuffel redelijk groot en lekker zacht. Een leuk en origineel cadeau en zeker waar voor je geld!

Dankjewel Daniela! Goed om te horen dat alles zo makkelijk verliep en je tevreden bent over de aankoop. Als je op een werkdag besteld heb je hem zelfs de volgende dag al in huis ;) Veel plezier ermee!

Snel in huis kwaliteit goed

Snel in huis kwaliteit goed. Verder niet zoveel over te zeggen, was gewoon goed. Ga zo door!

Bedankt voor je berichtje Joren, fijn dat alles naar wens is!

Helemaal goed!

Hele zachte mooie grote knuffel en superhandig dat de boodschap online al aangeleverd kon worden. Zo konden wij toch een leuk cadeau laten leveren ondanks dat wij niet op de verjaardag aanwezig konden zijn. De ontvanger was er super blij mee. En het was mooi op tijd geleverd.

Dankjewel Jolande, fijn dat alles zo goed bevallen is!

Snel en heel zacht

Super fluffy zachte knuffel en de kwaliteit van het geluid verbaasde ons erg. Hadden we niet zoveel van verwacht maar dat klonk echt heel goed. Heel erg tevreden hiermee. Mijn dochter vindt het prachtig.

Heel fijn om te horen Willem. Bedankt voor je tijd om een berichtje achter te laten :)

Het cadeau was snel geleverd en het aanleveren van de boodschap ging er makkelijk. Heel vriendelijk te woord gestaan met mijn vragen en alles netjes afgehandeld. Super geregeld!

Dankjewel Tim! Goed om te horen dat je zo goed en naar tevredenheid geholpen bent.

Grote knuffel

De knuffel was echt superzacht en ook erg groot, heel leuk! Geluidskwaliteit ook netjes en makkelijk op te nemen.

Bedankt Tina! Fijn dat alles naar wens was :)

Naaldwijkseweg 85 C

2291 PA Wateringen

085- 130 38 10

Over Knuffel Boodschap

Knuffel met gesproken boodschap Knuffel met een gesproken boodschap is het leukste cadeau! De knuffels van Knuffel Boodschap zijn het leukste en meest persoonlijke cadeau van dit moment. Een knuffel met een gesproken boodschap geeft je de mogelijkheid om jouw emotie te uiten en dit te combineren met een super leuke knuffel. Met een simpele druk op de knop spreek je jouw persoonlijke bericht in in een knuffel naar keuze en degene die de knuffel ontvangt krijgt de boodschap te horen zodra je deze knuffelt. Je kan de boodschap thuis inspreken maar je kan dit ook online doen zodat wij jouw knuffel (met jouw stem erin) direct naar de gelukkige kunnen sturen.