The Offer.Shop werkt snel en super eenvoudig!

Binnen een paar minuten teruggebeld en ontving ik een aantal overzichtelijke offertes. Enorm handig, want het scheelt mij een hoop tijd!

• Welk cijfer geef je het contact met een medewerker van The Offer.Shop?

TheOffer.shop doet wat het belooft

Ik had niet verwacht dat dit echt zo goed werkte! Een formulier ingevuld en netjes teruggebeld. Uiteindelijk 3 offertes gekregen waardoor ik gemakkelijk kon vergelijken qua prijs en kwaliteit. Super, nu weet ik zeker dat ik het onderste uit de kan heb gehaald!

• Welk cijfer geef je het contact met een medewerker van The Offer.Shop?
  • Wat is je onderbouwing van dit cijfer? Netjes ter woord gestaan en geen spamzooi
  • Voor welke partij ga je (mogelijk) kiezen? Weet ik nog niet

Konden me niet helpen

De aanvraag zal door worden gestuurd naar een anderen bedrijf Echter nooit meer wat van gehoord terwijl we aan alle eissen verdoen

• Welk cijfer geef je het contact met een medewerker van The Offer.Shop?
  • Wat is je onderbouwing van dit cijfer? Geen passende oplossing

Direct goede leads!

Direct goede leads!

• Welk cijfer geef je het contact met een medewerker van The Offer.Shop?

Ervaring is er nog niet echt. Meer contact

De kennismaking is goed. Heb nog geen verdere ervaring. Er is nog geen contact gezocht.

heel goed

heel goed

• Voor welke partij ga je (mogelijk) kiezen? N.v.t.

Ik ben overstelpt met reacties

Vanaf zo ongeveer de eerste minuut ben ik plat gebeld door allerlei payroll bedrijven.

Geen onnodige telefoontjes!

Snel na mijn aanvraag heb ik maar 1 telefoontje gehad van the Offershop. Er werd gevraagd naar wat ik zocht, de volgende dag kreeg ik offertes. Uiteindelijk een perfect bureau gevonden in de buurt!

Opvolging is prima verzorgd

Uit de door The Offer shop geselecteerde partijen is 1 partij overgebleven die voldeed aan mijn verwachting. Het 1ste telefonische onderhoud was meer dan voldoende om tot een zeer goede offerte te komen. deze partij zal hoogstwaarschijnlijk een samenwerking gaan plaatsvinden.

• Welk cijfer geef je het contact met een medewerker van The Offer.Shop?
  • Wat is je onderbouwing van dit cijfer? 1 bedrijf luister erg goed en begrijpt de vraagstelling
  • Voor welke partij ga je (mogelijk) kiezen? WePayPeople

Partijen reageren niet op tijd.

Goede service van medewerker! Maar de partijen reageerde niet. Wel moest ik 3x na bellen m.b.t 3 offertes. 1 contact gekregen die niet bereikbaar zijn.

• Welk cijfer geef je het contact met een medewerker van The Offer.Shop?
  • Wat is je onderbouwing van dit cijfer? slecht

Lekker snel!

Ik kom nog eens terug als ik wat nodig heb.

Dank voor jullie hulp!

Ik ben goed geholpen en ze begrijpen goed wat ik nodig heb. Ga de offertes nu naast elkaar leggen. Ben benieuwd....

Handig dit!

Was erg sceptisch over zo’n aanvraagsite, maar ik werd snel gebeld. Heb net 2 van de drie offertes ontvangen. Dus werkt wel!

• Welk cijfer geef je het contact met een medewerker van The Offer.Shop?
  • Wat is je onderbouwing van dit cijfer? Offertes zijn compleet en op maat
  • Voor welke partij ga je (mogelijk) kiezen? N.v.t.

Dank voor het prettige gesprek, Monique!

Leuk gesprek met Monique gehad. Ik weet nu meer van Payrolling en zie wel mogelijkheden voor mijn horecazaak.

Zeer tevreden. Aanrader!

Snel en professioneel.

Service met aandacht!

Persoonlijke service en contact. Fijn dat er een echt persoon aan de andere kant zit. Het is geen doorgeefluik. Goed geholpen en ik heb gevonden wat ik zocht!

• Welk cijfer geef je het contact met een medewerker van The Offer.Shop?
  • Wat is je onderbouwing van dit cijfer? Keurig en accuraat geholpen

Ben echt geweldig geholpen

Ik was op zoek naar een payrolling maar had er eigelijk ook weer geen tijd voor om te vergelijken. Dit heeft TheOffer.shop voor me gedaan. Ik heb 3 offertes ontvangen en er zelf 1 gekozen. Absolute aanrader!

• 1 N.v.t.

Over The Offer.Shop

Bij The Offer.shop verbinden we jou aan betrouwbare en betaalbare partners. We werken samen met gecertificeerde bedrijven. Zodat jij alleen offertes ontvangt van betrouwbare partijen. Deze partijen bieden hun aanbiedingen altijd gratis en vrijblijvend aan. Omdat we uitgaan van jouw wensen, krijg je een aanbieding die écht bij je past. Ons landelijke netwerk omvat al vele soorten dienstverlening en we blijven groeien. Heb je vragen? Bel ons op 085 065 73 41 of stuur een e-mail naar [email protected]. The Offer.shop, Zakelijk gemak sinds 2017