Prima service & een dikke 10 voor klantvriendelijkheid!

Prima service & een dikke 10 voor klantvriendelijkheid!

Hi Hanne, Bedankt voor jouw mooie review ♥! Liefs, Letizia & Jessica

Mooie kleding goede service

Fijne webshop. Nadat ik een vraag stelde over mijn bestelling kreeg ik direct en vriendelijk antwoord.

Dag Stephanie, Bedankt voor de leuke review. Wij appreciëren dit enorm ♥ . Liefs, Jessica & Letizia

Super snelle levering

Ik heb mijn bestelling super snel gehad en ook wat ik gevraagd heb dikke

Hey Laura, Bedankt voor je leuke beoordeling 🥰. Liefs, Jessica & Letizia

Snelle en goede verzending. De artikelen waren ook heel mooi!

Hoi Veerle, Fijn om te horen dat je tevreden bent 🥰. Bedankt voor je leuke review. Liefs, Jessica & Letizia

De perfecte plek voor cadeautjes!

Snelle verzending en met veel aandacht ingepakt. Tot nu toe altijd een succes bij de nieuwe mama’s!

Hey S, Bedankt voor je leuke review 🥰. Welcome to our family ❤️ Liefs, Jessica & Letizia

Fijn aanbod, snelle levering, mooi verpakt en hele vriendelijke medewerkers.

Dag Sytske, Bedankt voor de leuke review. Wij appreciëren dit enorm ♥ . Liefs, Jessica & Letizia

Super winkel!

Hele leuke kleding voor kinderen en snelle levering in mooie verpakking.

Dag Sifra, Bedankt voor je leuke beoordeling 🥰. Liefs, Jessica & Letizia

Top service!

Nido geeft een top service door snel te communiceren, betrokken te zijn bij de bestelling en altijd meedenkend in de mogelijkheden. Een aanrader!!

Hoi Danique, Wat een leuke review. Wij hechten veel belang aan een persoonlijke service. Het is dan ook heel fijn om te horen dat dit geapprecieerd wordt. Welcome to our Nido-family ❤️. Liefs, Jessica & Letizia

Mijn ervaring was zeer goed.

Ik was zeer tevreden over de producten, levering en aandacht. Ik kijk er naar uit om nieuwe bestellingen te plaatsen.

Hoi Gönul, Zo fijn om te horen dat je tevreden bent 🥰. Wij kijken alvast uit naar je nieuwe bestelling. Bedankt voor je leuke review. Welcome to our Nido-family ❤️. Liefs, Jessica & Letizia

Heerlijke producten voor een superfijne prijs!

Ik werd verleid door de leuke producten, na een paar keer op de website rondgestruind te hebben overtuigde de prijs me. Ik bestelde wat spulletjes en de dag erna had ik ze al thuis! Kwaliteit, een uitgebreid aanbod en een persoonlijk briefje met klein cadeautje maken dat ik ZEKER weer zou bestellen. Bedankt!

Hey Lotte, Wat een leuke beoordeling! Bedankt hiervoor 🥰. Wij hechten veel belang aan persoonlijke & goede service. Het is dan ook heel fijn om te horen dat het geapprecieerd wordt. Welcome to our Nido-family ❤️ Liefs, Jessica & Letizia

Super tevreden! Heel snel en perfect!

Dag Audrey, Bedankt voor je leuke beoordeling 🥰. Liefs, Jessica & Letizia

Mooie materialen, correcte levering. Top!

Snelle levering van mooie tetradoeken, fopspeen en eetset. Alles mooi verpakt zodat je het meteen als cadeau kan meenemen.

Hey Katleen, Bedankt voor de leuke review. Wij appreciëren dit enorm ♥ . Liefs, Jessica & Letizia

Snelle levering, vlotte communicatie

Dag Cindy, Bedankt voor je review 🥰. Liefs, Jessica & Letizia

Leuke website, snelle verzending en er zat een persoonlijk briefje bij. Heel tevreden van mijn bestelling

Dag Charlotte, Fijn om te horen dat je tevreden bent 🥰. Bedankt voor je leuke review. Liefs, Jessica & Letizia

Vriendelijk - snel - leuk!

Bedankt voor de fijne en snelle service.

Hey Genny, Bedankt voor je leuke beoordeling 🥰. Liefs, Jessica & Letizia

Zeer goede klantenservice!!!

Heel persoonlijke en vlotte communicatie. Bedankt!

Dag Nilgün, Bedankt voor je leuke review 🥰. Welcome to our family ❤️ Liefs, Jessica & Letizia

Heel tevreden en blij met alle spullen!

Zeer mooie kortingen, het bestellen ging heel erg vlot en de spullen had ik na twee dagen al in huis. Heel erg blij mee. Zeer goede kwaliteit ook van de spullen !

Dag Karlijn, Bedankt voor je leuke beoordeling 🥰. Welcome to our family ❤️ Liefs, Jessica & Letizia

Moeilijk kiezen met zoveel leuks!

Op Nido ging ik, op aanraden van een vriendin op zoek naar een leuk kinder- en kraamcadeau. Na de feestelijke ontvangst van de met liefde ingepakte spulletjes, kon ik het niet laten om nog meer leuks te scoren... In de hoop dat er nog veel meer kindjes bij komen in de toekomst. Het versturen gaat snel en de service is persoonlijk en correct.

Hoi Simone, Bedankt voor je beoordeling 🥰. Wij hechten veel belang aan persoonlijke & goede service. Het is dan ook heel fijn om te horen dat het geapprecieerd wordt. Welcome to our family ❤️ Liefs, Jessica & Letizia

super!

hele snelle bezorging- leuk ingepakt- extra kleinigheidje en een geschreven briefje! blij mee :)

Hey Inge, Bedankt voor de leuke review. Wij appreciëren dit enorm ♥ . Liefs, Jessica & Letizia

Topservice!

Nido zorgt echt voor een topservice. Snelle levering, leuk verpakt en een handgeschreven briefje erbij. Hier zal ik zeker nog kopen!

Dag Nastassia, Bedankt voor de leuke review 💓 Liefs, Jessica & Letizia

Uitgebreid assortiment en snelle verzending

Op de webshop van Nido vond ik meteen wat ik nodig had. De indeling is duidelijk en intuïtief. De bestelling was in een mum van tijd geplaatst en bevestigd. Ik denk dat de verzending zo’n 3-4 dagen later al bij mij was. Het pakket werd met zorg ingepakt inclusief begeleidend briefje. Uitstekende ervaring.

Dag Gerrit, Bedankt voor de leuke review. Wij appreciëren dit enorm ♥ . Liefs, Jessica & Letizia

Toffe spullen werden mij zeer snel en correct bezorgd.

Duidelijke website, mooie spullen, snelle verwerking en levering. Ik vond het bijzonder leuk dat er een persoonlijke boodschap bij zat.

Dag Rita, Bedankt voor je beoordeling 🥰. Wij hechten veel belang aan persoonlijke & goede service. Het is dan ook heel fijn om te horen dat het geapprecieerd wordt. Welcome to our family ❤️ Liefs, Jessica & Letizia

Gewoonweg verliefd op alle Nido store spulletjes!

Aanrader +++

Dag Jolize, Bedankt voor je beoordeling 🥰. Welcome to our family ❤️ Liefs, Jessica & Letizia

Het pakketje was een feestje om uit te pakken!

Super service! Mooie producten met zorg verpakt. Er zat zelfs een leuke attentie met een geschreven briefje bij!

Dag Deborah, Bedankt voor de leuke review ♥

Probleemloos

Snelle levering en de beste prijs/kwaliteit!! Er was nog eens een actie van 20% op het moment van mijn bestelling en dat was fantastisch! Mijn pakket was prachtig ingepakt met zorg en liefde! ( dat zag je aan het leuke handgeschreven kaartje dat erbij zat) Ik bestel snel opnieuw

Dag Cara, Bedankt voor je tijd en leuke beoordeling. Wij appreciëren dit enorm ♥ . Liefs, Jessica & Letizia