top aankopen!

Ik heb al paar keer besteld bij nidostore. Top producten en een top klanten services. Als je twijfelt, ga er dan zeker voor!

Een aanrader

Mooie, kwalitatieve en ecologische baby en kinderwinkel. Vlotte afhandeling en levering. Ik vind hier altijd wel iets. Van kruippakje met turban tot knuffeltjes en tutjes. Het kinderfietsje is echt prachtig! Zeer tevreden met mijn aankopen.

Super toffe spulletjes, mooi netjes op tijd geleverd

Tutjes besteld voor ons kleine meisje en dezelfde dag nog kunnen gaan halen, alles corona proof + ze stonden me al op te wachten met mn pakketje. Top service !

Supersnelle service!

Heel snelle levering Vriendelijk Goeie communicatie Spulletjes mooi verpakt! Dankjewel!

Snelle en goede service!

Super Service & prachtige baby goodies!

Super tevreden van mijn eerste bestelling bij Nido. Een mooie selectie merken, scherp geprijsd én prachtig cadeau verpakt. Ik ben fan!

Supersnelle & vriendelijke service!

Top!!

Ontspannen winkelen met een wishlist.

Zalig om te shoppen, dochter van 5jaar kan hartjes geven zodat het op haar wishlist komt. Zo kunnen wij haar steeds de juiste spulletjes cadeau doen. Heerlijk toch!

Mooi ingepakt, snelle levering

Ik zal zeker nog een bestelling gaan plaatsen. Super mooie poppen, netjes ingepakt. Mijn dochtertje is er heel blij mee.

De site, de levering en het materiaal is van TOP kwaliteit

Mijn ervaring is TOP. Ben heel content en ga zeker blijven kopen bij Nido.

Super✅

Super ervaring

Super snelle levering! Leuke shop

Perfecte service en supersnelle levering!

Goede uitleg gegeven bij mijn vraag naar een product! 2 toffe dames die direct beschikbaar staan voor alle vragen. Een heel mooie webshop met mooie, originele producten. Héél snelle levering. In 1 woord top!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Uitstekende service Helpen je meteen met bijkomende vragen Snelle levering (volgens dit ook steeds op) Onze levering werd ook heel mooi verpakt voor ons dochtertje

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Mooi assortiment, snelle en correcte levering.

perfect, definitely recommended

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Nido heeft een zeer mooie en overzichtelijke webshop. Met een heel ruim aanbod aan kwaliteitsvolle producten. Super tevreden van mijn aan huis geleverde bestelling! Nido verdient 5⭐️

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Een overzichtelijke website met ruim voldoende productinformatie.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle service en mooie collectie

good service, well treated

Positive

Heel vlotte service , behulpzaam en mooie artikelen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Mooi, mooier, mooist! & altijd wel iets nieuws om te ontdekken... Heel leuke en vlotte dames die open staan voor de zotste vragen, zeer snelle levering, verzorgde verpakking, goede berichtgeving over hun artikelen, eerlijke prijs,... TOP!