Uitstekend!

Alles verliep heel vlotjes. De dag na de bestelling had ik het al in mijn handen. Het werd zelfs persoonlijk afgeleverd door Letizia en we hebben er nog een leuke babbel aan overgehouden. Het artikel was ook nog eens prachtig verpakt. En het cadeautje viel zeer goed in de smaak bij de kersverse ouders :-) Een toppertje!

Hi Dina, Wat fijn dat het cadeautje een hit was! Topkeuze van jou! Altijd leuk ook om onze klanten 'in real life' te ontmoeten en eens een babbeltje te slaan 😊 Welcome to our Nido-family ❤️ Liefs, Jessica & Letizia

Geweldig wauweffect bij het open maken van de doos!

Zoals op m’n insta Fertiliciteerd te lezen is. Wat een fijne winkel! Wij wonen in Nederland, maar de bestelling was eerder binnen dan die van Nederlandse bedrijven. Nido maakt van een ‘simpele’ bestelling echt wat leuks!! Ik had gewoon een wauweffect bij het open maken van de doos! Wij hadden een Moonie knuffel besteld. Wat een geweldig ding! Ik weet nu al dat ons kleintje hier gek op zal zijn!

Hoi Diana, Ohh wij glunderen hier 🥰! Dat is ook de bedoeling, dat de hele beleving superleuk is, vanaf het scrollen op onze webshop tot het uitpakken. Heel blij dat jij dit ook zo ervaarde! Bedankt voor de prachtige complimentjes en jouw kleintje gaat ongetwijfeld dól zijn op de Moonie. Welcome to our Nido-family ❤️ Liefs, Jessica & Letizia

Ik ben nog niet in de winkel zelf geweest, ik heb wel niet iets online gekocht en laten leveren. Goeie service, duidelijke communicatie, snelle verzending en heel mooi verpakt. Een hele persoonlijke aanpak ook. Ze hebben een super mooi assortiment, ik zou heel de winkel leeg kopen bij wijze van spreken, moest het budget het toestaan ;)

Hi Paulien, wat fijn om te lezen! Wij vinden een persoonlijke service het allerbelangrijkst, dus we zijn blij dat onze opzet ook geslaagd is. Welcome to our Nido-family ❤️. Liefs, Jessica & Letizia

Duidelijke webshop, correcte en snelle levering

Hallo Eva, Zo fijn om te horen dat je tevreden bent 🥰. Bedankt voor je review. Liefs, Jessica & Letizia

Hele goede service

Ik bestelde een pop en ging deze afhalen in het magazijn. Ik werd hartelijk ontvangen en kreeg de pop mooi verpakt mee naar huis.

Hi Lize, Bedankt voor je mooie review én de leuke babbel! We zijn er zeker van dat het popje op een leuke manier werd onthaald in jouw klasje ♥ Liefs, Letizia & Jessica

Snelle levering, supermooi kwalitatief product. En nog eens heel mooi verpakt

Hi Laura, Bedankt voor je leuke review. We doen steeds ons best om ervoor te zorgen dat ook uitpakken leuk is! We zijn blij dat je tevreden bent met je aankoop. Tot snel! Liefs, Letizia & Jessica

Correcte service

Correcte en snelle afhandeling van het bestelde artikel

Dag Werner, Bedankt voor de leuke review. Wij appreciëren dit enorm ♥ . Liefs, Jessica & Letizia

Snel mijn gekochte producten ontvangen met cadeautje

Snelle service, wel jammer dat de code die ik vergat te gebruiken toch niet nog kon verrekend worden.

Dag Mira, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. We vinden het spijtig dat je het op deze manier hebt ervaren. Helaas laat ons systeem niet toe om een kortingscode toe te voegen aan een afgeronde bestelling. Als tegemoetkoming kreeg je onmiddellijk na je mailtje een kortingscode om te gebruiken bij je volgende aankoop, met dezelfde korting die geldig was op het moment van je bestelling. Deze kan je nog steeds gebruiken. Mocht je dit niet gezien hebben in je mailtje, neem dan zeker contact op met ons, wij mailen je de code met veel plezier nog eens door. Liefs, Jessica & Letizia

Met zorg en enthousiasme ingepakt

Zoals altijd was het pakketje weer een heerlijkheid om te ontvangen: mooi ingepakt en met een kleine attentie bij. De verzending gebeurt steeds vlot en de producten zijn met zorg uitgekozen. Het handgeschreven persoonlijke briefje zorgt toch echt iedere keer voor een fijne klantenbinding. Goed bezig meisjes!

Hey Lotte, Wat een leuke review. Wij hechten veel belang aan een persoonlijke service en een leuke beleving. Het is dan ook heel fijn om te horen dat dit geapprecieerd wordt. Welcome to our Nido-family ❤️. Liefs, Jessica & Letizia

Super webshop

Ik heb de bestelling vrij snel ontvangen, het zat mooi ingepakt en de pop voldeed volledig aan de verwachting en er zat zelfs een persoonlijk briefje bij! Echt super!

Dag Emy, Zo fijn om te horen dat je tevreden bent 🥰. Bedankt voor je leuke review. Liefs, Jessica & Letizia

Zeer mooie spullen, snelle levering en persoonlijke service

Mooie keuze aan artikels, zeer snelle levering, en echt een webwinkel met een persoonlijke touch.

Hoi Annelies, Wij hechten veel belang aan een persoonlijke service. Het is dan ook heel fijn om te horen dat dit geapprecieerd wordt. Welcome to our Nido-family ❤️. Liefs, Jessica & Letizia

Fantastische ervaring!

Vriendelijke mensen met een TOP SERVICE! Zeker een aanrader!!!

Dag Lindsey, Zo fijn om te horen dat je tevreden bent ❤️. Hier worden wij oprecht gelukkig van! Bedankt voor je leuke feedback. Liefs, Jessica & Letizia

Prima service & een dikke 10 voor klantvriendelijkheid!

Prima service & een dikke 10 voor klantvriendelijkheid!

Hi Hanne, Bedankt voor jouw mooie review ♥! Liefs, Letizia & Jessica

Mooie kleding goede service

Fijne webshop. Nadat ik een vraag stelde over mijn bestelling kreeg ik direct en vriendelijk antwoord.

Dag Stephanie, Bedankt voor de leuke review. Wij appreciëren dit enorm ♥ . Liefs, Jessica & Letizia

Super snelle levering

Ik heb mijn bestelling super snel gehad en ook wat ik gevraagd heb dikke

Hey Laura, Bedankt voor je leuke beoordeling 🥰. Liefs, Jessica & Letizia

Snelle en goede verzending. De artikelen waren ook heel mooi!

Hoi Veerle, Fijn om te horen dat je tevreden bent 🥰. Bedankt voor je leuke review. Liefs, Jessica & Letizia

De perfecte plek voor cadeautjes!

Snelle verzending en met veel aandacht ingepakt. Tot nu toe altijd een succes bij de nieuwe mama’s!

Hey S, Bedankt voor je leuke review 🥰. Welcome to our family ❤️ Liefs, Jessica & Letizia

Fijn aanbod, snelle levering, mooi verpakt en hele vriendelijke medewerkers.

Dag Sytske, Bedankt voor de leuke review. Wij appreciëren dit enorm ♥ . Liefs, Jessica & Letizia

Super winkel!

Hele leuke kleding voor kinderen en snelle levering in mooie verpakking.

Dag Sifra, Bedankt voor je leuke beoordeling 🥰. Liefs, Jessica & Letizia

Top service!

Nido geeft een top service door snel te communiceren, betrokken te zijn bij de bestelling en altijd meedenkend in de mogelijkheden. Een aanrader!!

Hoi Danique, Wat een leuke review. Wij hechten veel belang aan een persoonlijke service. Het is dan ook heel fijn om te horen dat dit geapprecieerd wordt. Welcome to our Nido-family ❤️. Liefs, Jessica & Letizia

Mijn ervaring was zeer goed.

Ik was zeer tevreden over de producten, levering en aandacht. Ik kijk er naar uit om nieuwe bestellingen te plaatsen.

Hoi Gönul, Zo fijn om te horen dat je tevreden bent 🥰. Wij kijken alvast uit naar je nieuwe bestelling. Bedankt voor je leuke review. Welcome to our Nido-family ❤️. Liefs, Jessica & Letizia

Heerlijke producten voor een superfijne prijs!

Ik werd verleid door de leuke producten, na een paar keer op de website rondgestruind te hebben overtuigde de prijs me. Ik bestelde wat spulletjes en de dag erna had ik ze al thuis! Kwaliteit, een uitgebreid aanbod en een persoonlijk briefje met klein cadeautje maken dat ik ZEKER weer zou bestellen. Bedankt!

Hey Lotte, Wat een leuke beoordeling! Bedankt hiervoor 🥰. Wij hechten veel belang aan persoonlijke & goede service. Het is dan ook heel fijn om te horen dat het geapprecieerd wordt. Welcome to our Nido-family ❤️ Liefs, Jessica & Letizia

Super tevreden! Heel snel en perfect!

Dag Audrey, Bedankt voor je leuke beoordeling 🥰. Liefs, Jessica & Letizia

Mooie materialen, correcte levering. Top!

Snelle levering van mooie tetradoeken, fopspeen en eetset. Alles mooi verpakt zodat je het meteen als cadeau kan meenemen.

Hey Katleen, Bedankt voor de leuke review. Wij appreciëren dit enorm ♥ . Liefs, Jessica & Letizia

Snelle levering, vlotte communicatie

Dag Cindy, Bedankt voor je review 🥰. Liefs, Jessica & Letizia