super!

hele snelle bezorging- leuk ingepakt- extra kleinigheidje en een geschreven briefje! blij mee :)

Hey Inge, Bedankt voor de leuke review. Wij appreciëren dit enorm ♥ . Liefs, Jessica & Letizia

Topservice!

Nido zorgt echt voor een topservice. Snelle levering, leuk verpakt en een handgeschreven briefje erbij. Hier zal ik zeker nog kopen!

Dag Nastassia, Bedankt voor de leuke review 💓 Liefs, Jessica & Letizia

Uitgebreid assortiment en snelle verzending

Op de webshop van Nido vond ik meteen wat ik nodig had. De indeling is duidelijk en intuïtief. De bestelling was in een mum van tijd geplaatst en bevestigd. Ik denk dat de verzending zo’n 3-4 dagen later al bij mij was. Het pakket werd met zorg ingepakt inclusief begeleidend briefje. Uitstekende ervaring.

Dag Gerrit, Bedankt voor de leuke review. Wij appreciëren dit enorm ♥ . Liefs, Jessica & Letizia

Toffe spullen werden mij zeer snel en correct bezorgd.

Duidelijke website, mooie spullen, snelle verwerking en levering. Ik vond het bijzonder leuk dat er een persoonlijke boodschap bij zat.

Dag Rita, Bedankt voor je beoordeling 🥰. Wij hechten veel belang aan persoonlijke & goede service. Het is dan ook heel fijn om te horen dat het geapprecieerd wordt. Welcome to our family ❤️ Liefs, Jessica & Letizia

Gewoonweg verliefd op alle Nido store spulletjes!

Aanrader +++

Dag Jolize, Bedankt voor je beoordeling 🥰. Welcome to our family ❤️ Liefs, Jessica & Letizia

Het pakketje was een feestje om uit te pakken!

Super service! Mooie producten met zorg verpakt. Er zat zelfs een leuke attentie met een geschreven briefje bij!

Dag Deborah, Bedankt voor de leuke review ♥

Probleemloos

Snelle levering en de beste prijs/kwaliteit!! Er was nog eens een actie van 20% op het moment van mijn bestelling en dat was fantastisch! Mijn pakket was prachtig ingepakt met zorg en liefde! ( dat zag je aan het leuke handgeschreven kaartje dat erbij zat) Ik bestel snel opnieuw

Dag Cara, Bedankt voor je tijd en leuke beoordeling. Wij appreciëren dit enorm ♥ . Liefs, Jessica & Letizia

Leukste pakketje ooit!

Wat een fijn pakketje mocht ik van Nido ontvangen! Mooi en verzorgd ingepakt met een leuke tekst & attentie erbij. Bovendien is geen enkele vraag teveel voor de klantendienst. Ik bestel ongetwijfeld opnieuw!

Dag Ans, Bedankt voor je beoordeling 🥰. Wij hechten veel belang aan persoonlijke & goede service. Het is dan ook heel fijn om te horen dat het geapprecieerd wordt. Welcome to our family ❤️ Liefs, Jessica & Letizia

Vlugge levering, uitstekende service, niet te duur

Voor het eerst besteld bij deze webshop, zeker voor herhaling vatbaar! Prijzen zijn zeker niet de duurste. Producten werd netjes ingepakt geleverd. 1 item werd rechtstreeks door een leverancier verstuurd. Ook hier geen problemen. Mijn nichtje is heel erg blij met het winkelkarretje! Aanrader!

Hoi Audrey, Bedankt voor je reactie 🥰. Welcome to our family ❤️ Liefs, Jessica & Letizia

Wat een toffe webshop!

Wat een leuke webshop met heel veel top artikelen! De bestelling wordt met liefde ingepakt en zorgvuldig geleverd.

Dag Charlotte, Zo leuk om te horen. Hier doen we het voor 🙏. Zalig zo een beoordeling🥰 Welcome to our family ❤️. Liefs, Jessica & Letizia

Snelle, persoonlijke service

Ik kreeg onmiddellijk bevestiging dat mijn bestelling in behandeling was en had het de volgende dag al in huis! Er zat een kleine attentie bij en een handgeschreven ‘dankjewel’! Dat maakt de keuze om een volgende keer opnieuw bij jullie te bestellen veel makkelijker! Een persoonlijke aanpak is nog steeds zoveel aangenamer!!

Hoi Lotte, Bedankt voor je reactie 🥰. Wij hechten veel belang aan persoonlijke service. Het is dan ook heel fijn om te horen dat het geapprecieerd wordt. Welcome to our family ❤️ Liefs, Jessica & Letizia

10 sterren waard!

Leuk aanbod met overzichtelijke website. Producten geleverd binnen aangegeven levertermijn. Jouw bestelling toe gestuurd krijgen, dan pas is het feest. Feest in een doosje! Super verpakt. Tovert direct een glimlach op het gezicht. Ook een persoonlijk geschreven boodschap en kleine attentie erbij. Nido, een plaats waar ik met veel plezier leuke spulletjes koop voor mijn kleine meid. Verwennerij voor zowel kindje als mama! Doe zo voort. Een happy klantje!

Dag Sarah, Zo leuk om te horen. Hier doen we het voor 🙏🥰. Zalig zo een beoordeling! Welcome to our family ❤️. Liefs, Jessica & Letizia

Super snelle en correcte levering

Alles mooi ingepakt, wat voelde als kadootjes voor mezelf. Super snelle en correcte levering. Top communicatie.

Hey Daisy, Bedankt voor de leuke review 🥰 Liefs, Jessica & Letizia

Goede service! Ook in Nederland!

Fijne site fijne spulletjes! Supersnel bezorgd ondanks het weer en drukte, ook naar Nederland! En geweldig verpakt met een lief berichtje!

Hoi Marijn, Zo leuk om te horen dat jullie tevreden zijn 🥰. Wij zijn er zeker van dat Mr. Konijn in goede handen is bij Eden 😘 Liefs, Jessica & Letizia

Snelle service voor geweldige producten

Ik heb nog maar 1x een bestelling geplaatst bij Nido, maae dit zal zeker niet de laatste keer zijn. De producten zijn zeer snel toegekomen, zelfs met een persoonlijk lief bericht! Zeer leuke ervaring

Dag Julie, Bedankt voor je tijd en leuke beoordeling. Wij appreciëren dit enorm ❤️. Liefs, Jessica & Letizia

Topservice met een persoonlijke touch

Ik houd ontzettend van leuke unieke merken. Dan ben je bij Nido aan het goede adres. Ik kom zelf uit NL en twijfelde wel even om te bestellen. Maar toen kwam het pakket. Mooie kwaliteitsproducten en zo lief ingepakt allemaal. Een briefje erbij een een kleinigheidje. Dat doet je in deze tijd goed. Het bezorgde mij een flinke glimlach!

Hoi Lot, Bedankt ❤️. Wij zijn zo blij dat je hebt besteld. Welcome to our Family 🥰. Liefs, Jessica & Letizia

Servicegericht!

Goed geholpen en mogelijk gemaakt dat ik mijn bestelling kon ophalen. Vriendelijke meiden;)

Hoi Anouk, Bedankt voor de leuke beoordeling ❤️ Het was leuk om je gezinnetje te ontmoeten, zeker jullie lieve knappe meisjes. Op IG genieten wij iedere keer weer opnieuw van de prachtige foto's 😉. Liefs, Jessica & Letizia

Prettig, snelle levering.

Mooie producten!

Hi Mirjam, Dank u wel 🙏 Liefs, Jessica & Letizia

Vlotte bestelling en levering

Geen problemen ondervonden met mijn levering en bestelling

Dank U Hanne ❤️ Liefs, Jessica & Letizia

Snelle levering en vriendelijke service

Helaas heb ik het pakketje moeten terugsturen (cadeau voor vriendin die het al van iemand anders gekregen had). Maar zo dus des te meer ervaring om te delen :-) snelle levering, zo ook voor het retourneren en het terugstorten. Fijne en persoonlijke service met een handgeschreven briefje erbij!

Hey Shanna, Bedankt voor de leuke review ✨. Liefs, Jessica & Letizia

FAN-TAS-TISCH

Via Facebook kwam ik reclame van babyspullen tegen en dus ook deze website. Ik kende deze niet, dus wist ook niet of deze betrouwbaar was. Dus ik kwam hierop uit en het leek allemaal betrouwbaar. Dus besloot ik te bestellen. Wat een geluk! Ik deed mijn bestelling en een dag later was deze al thuis geleverd! Ik deed ook per ongeluk een verkeerd kleur aan mijn bestelling, dus deed ik een mailtje of ik deze kon aanpassen. Ik kreeg snel een mailtje terug dat dit geen probleem was en dit werd aangepast. De volgende dag bij mijn bestelling was dan ook het juiste artikel bijgeleverd. Ook vroeg ik voor een klein cadeautje in te pakken en ook dit was gebeurd. Echt een aanrader! Ik deed ook even een klein, fijn gesprek op Facebook met de eigenaar. Heel lieve mensen! Jullie mogen echt fier zijn op wat jullie hebben en doen! Ik vertel jullie fantastische website zeker door aan vrienden! =)

Dag Karen, WAUW! Dit is zo leuk om te horen ❤️. Wij schenken veel aandacht aan een persoonlijke klantenservice en klantbeleving. Wat we doen, doen we met veel passie. Een bevestiging zoals deze doet dan ook zoveel deugd 🥰. Liefs, Jessica & Letizia

Snel en correct

Dag Ellen, Bedankt voor je tijd 🙏 Liefs, Jessica & Letizia

Prachtige producten snel aan huis geleverd

Kwaliteitsvolle producten en een mooi assortiment. De sales zijn tevens meer dan de moeite waard om in de gaten te houden! De producten werden erg snel aan huis geleverd, waren mooi ingepakt en kwam zelfs met een handgeschreven boodschap én cadeautje daarbovenop! Ik bestel hier de volgende keer zeker opnieuw

Dag Alexandra, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent van onze service. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven 💕. Liefs, Jessica & Letizia

Bestelling verliep heel vlot en de info is heel duidelijk

Hallo Frederic, Bedankt voor je tijd en leuke review 🙏 Liefs, Jessica & Letizia

Zeer vriendelijke dames! Ik had een probleem met een levering en ze stelden alles in het werk op het product tijdig bij mij te krijgen. Heel fijn!

Hi Arwen, Dat doen we met veel plezier 🥰. Bedankt voor de mooie beoordeling. Liefs, Jessica & Letizia