Perfect passend!

Ook de AirTag zit er netjes in!

Valenta heeft uitstekende kwaliteits producten.

Tweede keer dat ik bij Valenta een telefoonhoesje koop. (gemaakt van kwalitatief leer) Voor mijn Samsung S24 Ultra heb ik gekozen voor Belt Arezzo 7XL. Zeer mooie uitvoering, alleen jammer dat er vanachter één clip opzit om aan je broeksriem te bevestigen. Gelukkig wel met een beveiliging zodat het tasje niet los kan komen. Het zou beter zijn om een dubbele clip te voorzien. Maten zijn ( 85 x 175 x 15mm).

Uitstekend.

Uitstekend.

Kwaliteit en goede bescherming

Ik heb al jaren een insteekhoesje van Valenta. Mijn mobiel is goed beschermd, er is een handige trekkoord en het hoesje gaat lang mee.

perfect

Het is niet gemakkelijk om een GSM etui te vinden voor de broeksband. Ik vond 2 nieuwe ter vervanging van mijn oude GSM etuis waar ik zeer tevreden over was gedurende jaren.

Tout était parfait

Livraison rapide et excellent contact avec le service clientèle

Perfect product; snelle levering en goede website

negatief Post.nl

Helaas heb ik uw pakje met het hoesje NOOIT ontvangen !!!!!!! Dinsdag 18 juni jl kreeg ik e-mail van Post.nl "" We hebben je pakje om 17.04 bij je bezorgd "" in de brievenbus is eerder gemeld In de brievenbus in de hal van mijn aanleunwoning bij een zorginstelling [ ik ben 80 jaar oud ] GEEN pakje. De brievenbus was geheel LEEG ''s morgens al leeg gehaald met de normale post. Later pakketbezorger gesproken auto was leeg????? Dus waar is mijn / uw pakje ????

Best mooi. Niet perfect

De cardholder is mooi en lijkt van goede kwaliteit. Ook blijft ie wel goed zitten, al kan dat nog iets beter. De scherpe randen maken dat ie ook wel behoorlijk door de broek heen te zien is. Aan te bevelen als je graag veel cards mee wil. Ik ga ook op zoek naar een kleinere, zachtere, voor als ik minder mee hoef

Correcte afhandeling van een issue. Goed materiaal en goede pasvorm.

Superfijn hoesje!

Ziet er mooi uit en is ook nog eens heel fijn in gebruik! Heel blij mee.

Onlangs een hoesje besteld, deze kwam naar mij idee al “uitgeprobeerd” binnen. Ik heb het hoesje terug gestuurd, omdat het toch niet was wat ik er van verwacht had. Ik vind het wel jammer dat het terugsturen niet bij de prijs in zit aangezien de prijzen niet laag zijn. Om deze reden zal ik de volgende keer ook andere online winkels overwegen. Helaas kan je vanaf een afbeelding niet altijd duidelijk zien of het naar wens zal zijn. Ik heb uiteindelijk wel het volledige aankoopbedrag retour gekregen. Pluspunt is dat ik uiteindelijk wel goed geholpen ben via de mail. Dat is ook niet altijd zo goed geregeld bij bedrijven.

Mooie kwaliteit voor een fijne prijs

Mooie kwaliteit voor een fijne prijs , en snelle verzending

Prima kwaliteit, voor een goede prijs

Goede kwaliteit en veel keuzemogelijkheden

Prima hoes, zit door de dubbele sluiting rotsvast

Heb dit hoesje al jaren, door een nieuwe telefoon die iets groter was heb ik gelukkig dezelfde in een grotere maat kunnen kopen.

Perfect ervaring

Perfect process!

ik kom steeds weer terug bij jullie

Goed product, handig in gebruik. Houdt mijn telefoon heel en beschermd. Hoef hem nooit ergens op n tafeltje achter te laten. Klein min puntje: het lusje om de telefoon hoes aan de broekriem vast te klikken nadat de beugel er is overheen geschoven is wat kwetsbaar.

Mooie telefoon hoes

Snelle levering zoals eerder

alles in orde correct geleverd

altijd in orde

Snel en duidelijk te bestellen en betalen.

Op de website het product snel te vinden met voldoende informatie erover. Snel reactie over het bestelde artikel en verzending.

Zeer handig makkelijk in gebruik

Dit is mijn 3e belt hoesje, en ben zeer te vreden. Mooie kwaliteit en makkelijk op de riem te dragen. Veel beter dan een losse smartphone in je broekzak of zo. Valenta reageert snel op vragen via de mailorder service en bestelling snel geleverd. Zër te vreden.

Goede kwaliteit en service

Heb al een tijdje een tablet standaard van Valenta. Deze is mooi en van goede kwaliteit. Recent nog ee 2de besteld. Snelle verzending.

Handiger en beter bestaat niet

Goed materiaal, handig systeem, voegt nauwelijks volume toe.

De verkeerde pocket besteld maar met perfecte medewerking van Valentijn wordt dit gecorrigeerd.

Snel bezorgd en zeer stijlvol hoesje! Heel erg blij mee

Impuls 105

1446WL Purmerend

0299 66 70 80

Over Valenta

Valenta is een mode- en lifestyle merk voor mobiele accessoires. Het bedrijf werd gevestigd in 2003 met als missie om de meest innovatieve producten te produceren die een oplossing zouden bieden voor alle mobiele telefoons om hiermee de huidige levensstijl van de mens te vergemakkelijken. De producten worden voornamelijk uitgevoerd in prachtige materialen zoals leder of hoogwaardig PU leder. Geïnspireerd door ervaring en passie voor accessoires en door de wensen van onze klanten is ons eigen designteam, gevestigd in Nederland, dagelijks bezig om creatieve en unieke producten te ontwikkelen. Onze kracht zit in de details en creativiteit en dit om te zetten in functionele en stijlvolle producten.