slecht

slecht. ik heb een te kleine hoes ontvangen en deze is inmiddels teruggezonden - echter nog steeds geen reactie of geld teruggezien

Uitstekende kwaliteit

Ik heb altijd Valenta-telefoonhoesjes gehad, model insteekhoesje. Ze zijn van goede kwaliteit, de telefoon is goed beschermd en is er makkelijk uit te halen.

Passt perfekt, Verarbeitung einwandfrei

Sehr guter E-Mail Kontakt, sehr schnelle Lieferung. Case passt perfekt für das 14 Pro Max.

Prima geholpen

Na verkeerde bestelling , prima via mail geholpen .

Zeer tevreden. Na een aantal jaren was mijn eerste valenta tasje voor de iPhone XS die ik de hele dag gebruik stuk. Door Natasja netjes geholpen aan een vervanger ondanks dat ze eigenlijk niet meer verkrijgbaar zijn

Duidelijke website, gebruiksvriendelijke webshop, duidelijke communicatie en vlotte snelle levering. Bestelde producten volledig zoals beschreven en naar wens.

Geen reactie op mijn mail over onbruikbaar product

Het iPhone 13 mini hoesje dat ik ontving is mooi, maar ondersteunt geen draadloos laden en ondersteunt ook geen iPhone magsafe laden. Ik zou dus een oplossing willen, maar ik krijg geen reactie van Valenta.

Er wordt een prima product en op tijd geleverd.

Zeer goede covers Een aanrader Top

Snel en professioneel, mooie spullen

Goed kwaliteit, snelle levering en bij foute bestelling ook snel geld terug regeling

Keurige heuptas

Stevige mooie heuptas voor mijn iPhone 15 Eigenlijk zoals gewoonlijk goed…

problemen met 360 hoes 14 pro

De full covermagsafe glass/pc zwart iphone 14 pro werkte het scherm niet goed moest regelmatig meerder keren drukken dat die aktveerde, Valenta gemaild binnen een dag antwoord en dag er na meteen nieuw hoesje ontvangen deze geplaats en werk super.

Past perfect, goed product.

Ik heb het 360 hoesje op de site bekeken en daarna besteld. Het hoesje werd de volgende dag zoals beschreven bezorgd.

Snelle levering en goede uitleg screen plaatsen via filmpje

Bestelling snel geleverd in een goede verpakking. Duidelijke omschrijving van het product.

geweldig hoesje

levering onberispelijk, net zoals het hoesje! alleen jammer dat het niet meer voor de Iphone 12 mini niet meer beschikbaar is ... of misschien nog wel? Top produkt, Top service! bedankt voor de genomen moeite.

In 1 woord perfect!

Ruime collectie, je koopt het en het wordt direct verzonden. Deze pagina staat nu in mijn favorieten!

Zéér Klantvriendelijk

Ik heb snel en gemakkelijk besteld en betaald en het artikel was keurig en snel ontvangen. Helaas viel het artikel mij tegen maar dat is meer een persoonlijke smaak kwestie. Retourneren ging goed en terugbetaling zeer snel. Via mail ook persoonlijk benadert met vragen over het artikel dat ik had aangekocht omdat dat een nieuw collectie artikel betrof. Betrouwbaar bedrijf met mooie artikelen en prijswaardig..

Beste hoesjes voor je Iphone!

Zeer tevreden over de full-cover hoesjes van Valenta. Beeldscherm is hiermee ook beschermd ipv alleen de achterkant van je toestel en hij past nog steeds in de broekzak. Kom je een keer met je sleutels per ongeluk langs je beeldscherm? Geen enkel punt met deze cover. Super fijn!

mijn vorige riemtasje was ook een Valeta uitstekende kwaliteit.

top service

Product was niet wat ik zocht, maar was wel top kwaliteit. Service was ook perfect! Bedankt

Goed kwalitatief uitziend product.

Product voldoet aan de verwachtingen.

Prima product en snelle levering.

De Valenta hoesjes zijn fantastisch en de company ook. Van harte aanbevolen!!

Zeer tevreden of de levering en over het product

Bedankt voor het mooie hoesje

Kwalitief, vertrouwd merk en betrouwbare service! 10+

Correcte website met goede maatvoering. Mijn vaste adres voor broekriem, mobiele accessoires. Duurzaam en stijlvol. Thuis bezorgd d.m.v. brievenbuspakje, ideaal!

Over Valenta

Valenta is een mode- en lifestyle merk voor mobiele accessoires. Het bedrijf werd gevestigd in 2003 met als missie om de meest innovatieve producten te produceren die een oplossing zouden bieden voor alle mobiele telefoons om hiermee de huidige levensstijl van de mens te vergemakkelijken. De producten worden voornamelijk uitgevoerd in prachtige materialen zoals leder of hoogwaardig PU leder. Geïnspireerd door ervaring en passie voor accessoires en door de wensen van onze klanten is ons eigen designteam, gevestigd in Nederland, dagelijks bezig om creatieve en unieke producten te ontwikkelen. Onze kracht zit in de details en creativiteit en dit om te zetten in functionele en stijlvolle producten.