Vriendelijke service

Ik had een verkeerd hoesje ontvangen en dit werd binnen een dag weer opgelost. Heel vriendelijk en correct.

Goed maar toch opmerking,

Bestelling zeer vlot verlopen (broekriemhoesje S20+) Kwaliteit hoesje prima zo te zien, gebruikers gemak niet helemaal wat ik dacht: Ik heb telefonisch contact gehad omtrent een hoes voor de S20+5g (stond tevens op webpage als geschikt) en die besteld. Nu zie ik net,dat in de hoes geen uitsparingen zijn voor bv. laden in auto/powerbank, Maar goed had ik beter moeten kijken, Tenslotte zijn er ook broekriemhoesjes waarbij je het mobiel omhuldt met eigen hoes kan obergen in de broekriemhoes of wordt het dan een boodschappentas hangend aan je zijde..... Nogmaals ik ben tevreden en moet beter opletten). vriendelijke groet Ton

uitstekende telefoonhoes

uitstekende telefoonhoes

Opzich prima

Het materiaal is niet sterk genoeg en het leerwerk van de lus ging dan ook in de eerste of tweede week van het dragen kapot. Goed dit heb ik zelf makkelijk kunnen repareren en nu is het zelfs sterker dan geleverd maarja dat zou zo niet moeten zijn natuurlijk. Dessalniettemin gebruik ik het ding nog steeds en zal ik het voorlopig ook nog blijven gebruiken. Kortom, kwaliteit moet beter maar het ontwerp zelf is wel prima.

Na een defect item te hebben ontvangen netjes een nieuw exemplaar gekregen!

Vakkundig en vriendelijk

Telefoon hoesjes kun je overal kopen. Mooi design en kwaliteit moet je naar zoeken.

Mooi maar kwetsbaar hoesje

Mooi hoesje, maar het kunstleer laat snel los bij de zijkanten.

Prima broekriemhoes voor mijn telefoon

Hoes is van echt leer en goed gestikt. Hij houdt het ongeveer een jaar vol bij mij. Daarna beginnen de magneten te verschuiven en sluit hij niet meer goed.

Goed pasvorm en sluiting.

In mijn werk heb ik regelmatig gebruik van de telefoon en door dit hoesje pakt het makkelijk en vooral sluit het goed.

Erg fijne ervaring.

Hoesje past perfect en beveiligd mijn telefoon goed. Super snel geleverd!

Prima telefoon hoes

Snelle, persoonlijke en goede service

Prachtige producten voor een goede prijs en met een zee persoonlijke benadering!

Mooie kwaliteitsproducten

Al vele jaren gebruik ik de hoesjes van Valenta en dat heeft uiteraard zo zijn redenen. De hoesjes zijn mooi, doordacht en daardoor prettig in gebruik en ze zijn van een prima kwaliteit materiaal. Heel soms is het een beetje een gok welk formaat het beste past bij de telefoon. Persoonlijk kies ik meestal een formaat dat in aanvang een fractie te krap is maar dat door gebruik wat soepeler wordt en dan juist optimaal van formaat is. Perfectie bestaat niet. Vandaar geen 10 als waardering maar dit merk levert zeker producten die boven de middelmaat uitsteken.

Na paar dagen al kapot

Beste klant, natuurlijk mag het niet voorkomen dat er een artikel al kapot gaat na enkele dagen, dan moet er wel iets aan de hand zijn. Normaliter gaan onze producten zeer lang mee en staan wij ook bekend om onze kwaliteit. Natuurlijk horen wij graag eerst via de mail of telefoon wat de klacht is, alvorens wij gelijk een lage beoordeling krijgen. Wij hechten veel waarde aan tevreden klanten en lossen problemen graag op. Wij verzoeken wij u ons hiervan een mail te sturen met foto van de klacht en waardoor u verwacht dat het artikel kapot is gegaan en dan zorgen wij voor een oplossing. Hoogstwaarschijnlijk zult u daarna wel ons positief beoordelen :-)

Prima advies vooraf over de maatvoering, nog steeds puike kwaliteit!

inmiddels mijn 3e telefoonhoesje van Valenta aangeschaft, bevalt uitstekend.

Ik heb enkele telefoonhoesjes besteld met broekriem bevestiging, deze slijten best snel. Die van Valenta gaan het langst mee.

Snel en Goed

leveren snel en goed het bestelde, zoals het hoort.

Perfect hoesje

Mooi hoesje, heb er in de afgelopen jaren al 3 versleten. En niet omdat ze kapot gaan maar omdat ik ze soms verlies. Ik wil geen ander hoesje meer dan de Valenta!

Heb zelf het verkeerde artikel besteld tweedagen erna het juiste gehad top.

Prijs/kwaliteit top

Al vaker wat besteld. De kwaliteit is altijd erg goed en de prijs in verhouding daarmee dus ook. Meerdere hoesjes en een laptop tas. Mooi spul. Duurzaam goed. Een aanrader.

Snelle levering, het hoesje is mooi maar voelt nog wat stug aan

Geweldige fijne en snelle service!

Geweldige fijne en snelle service!

Altijd perfecte snelle levering.

Goede kwaliteit spullen.

The Book Case Leather Gel Skin Black - Samsung Galaxy A71

I enjoy the purchase. Everything is OK.

ongekend nette afwikkeling

ongekend nette afwikkeling

Over Valenta

Valenta is een mode- en lifestyle merk voor mobiele accessoires. Het bedrijf werd gevestigd in 2003 met als missie om de meest innovatieve producten te produceren die een oplossing zouden bieden voor alle mobiele telefoons om hiermee de huidige levensstijl van de mens te vergemakkelijken. De producten worden voornamelijk uitgevoerd in prachtige materialen zoals leder of hoogwaardig PU leder. Geïnspireerd door ervaring en passie voor accessoires en door de wensen van onze klanten is ons eigen designteam, gevestigd in Nederland, dagelijks bezig om creatieve en unieke producten te ontwikkelen. Onze kracht zit in de details en creativiteit en dit om te zetten in functionele en stijlvolle producten.