Altijd perfecte snelle levering.

Goede kwaliteit spullen.

The Book Case Leather Gel Skin Black - Samsung Galaxy A71

I enjoy the purchase. Everything is OK.

ongekend nette afwikkeling

ongekend nette afwikkeling

Snelle levering prima kwaliteit

Prima hoesje voor S8

Eerder ook gehad, deze zit wel iets ruimer dan de vorige (elders van her zelfde merk gekocht) maar hoeft het ook minder te slijten tijdens passend worden. Rechter hoekje bovenin raakt wel vrij snel 1 steelje los net als vorige. Kan nog lang mee ondanks veel in broekzak zitten

Prima aanbod, duidelijke website met juiste informatie.

Goed website met een ruim aanbod en de juiste relevante informatie. Geen onduidelijke opsommingen, maar een eerlijke uitleg over gebruikte materiaal, maatvoering, etc. Ook zeer correcte en korte levertijd. Kortom, een eerlijk bedrijf waar je met een gerust hart kan bestellen.

Goed product

De telefoonhoes is prima, bij een nieuwe telefoon koop ik altijd direct een nieuwe riemhoes. Maar waarom krijg ik daar in totaal (10!!!) mails over, van Valenta en PostNL. Ronduit belachelijk. Ik wil er maar twee: een orderbevestiging met factuur en een bezorgaankondiging.

Fijn product, goede kwaliteit

Al jaren gebruik ik een broekzak tasje voor mijn telefoon van Valenta. Eerst ook van andere merken maar die gingen steeds kapot. Met deze doe ik jaren, alleen als ik een nieuwe gsm krijg (die steeds groter worden…) moet ik een nieuwe maat aanschaffen. Topkwaliteit dus!

oke

oke

Doen wat ze beloven.

Snel geleverd, beschrijving kwam goed overeen met wat ik gekregen heb. Mooie, degelijk hoesje voor m'n telefoon. Kan alleen maar positief zijn.

Mooi en praktisch ontwerp,ligt lekker in de hand.

Hoesje is van degelijke kwaliteit mooi afgewerkt vanbinnen met sweide , jammer dat de sluiting op het klepje is gemonteerd en niet op de rug.

Goed, mijn vierde hoesje van valenta.

Mooie hoesjes van goede kwaliteit.

Goed product.

Correcte afhandeling. Top!

Heel goed !

Ik heb snel kunnen vinden wat ik nodig had. Bestellen ging eenvoudig en de bestelling werd supersnel geleverd. Hulde ! Zo hoort het !

Prima product

xxx

Goed telefoonhoesje

Het eerste hoesje had theoretisch moeten passen, maar was toch net iets te krap. Retourneren en terugbetalen verliepen vlot. Het tweede hoesje in een iets grotere maat past uitstekend, ziet er keurig uit en hopelijk gaat het lang mee. Het betreft een Pocket Classic Zwart 44 en het wordt gebruikt voor een Alcatel 1B.

Top sleeve

Perfecte bescherming en makkelijk in gebruik.

Top. Goed

Compact klein en super handig

Net hoesje.

Mooie kleur.

Valenta levert hetzelfde als op de website

Snelle levering en goed produkt

Zeer goede service

Broekriem hoesje besteld is van zeer goede kwaliteit snel geleverd goed verpakt

Am pleased with the phone case. Time will tell how it wears and weathers with time

Good. Well packaged parcel, fast delivery, all very traceable

De bestelling werd correct verwerkt en snel geleverd. Top gegaan.

Goed product,nette prijs,correcte levering

Beantwoord aan mijn verwachtingen

Impuls 105

1446WL Purmerend

0299 66 70 80

Over Valenta

Valenta is een mode- en lifestyle merk voor mobiele accessoires. Het bedrijf werd gevestigd in 2003 met als missie om de meest innovatieve producten te produceren die een oplossing zouden bieden voor alle mobiele telefoons om hiermee de huidige levensstijl van de mens te vergemakkelijken. De producten worden voornamelijk uitgevoerd in prachtige materialen zoals leder of hoogwaardig PU leder. Geïnspireerd door ervaring en passie voor accessoires en door de wensen van onze klanten is ons eigen designteam, gevestigd in Nederland, dagelijks bezig om creatieve en unieke producten te ontwikkelen. Onze kracht zit in de details en creativiteit en dit om te zetten in functionele en stijlvolle producten.