Goede webshop met uitgebreid assortiment

Overzichtelijke website met ruim assortiment vlotte en correcte levering. Niets op aan te merken.

Groot assortiment en snelle levering en scherpe prijzen.

Snel, netjes maar productie foutje geleverd

Netjes, snel en goed verpakt geleverd. In een set van 4 bouten zat 1 productiefout zonder schroefdraad. Niet de moeite waard om op op mijn strepen te gaan staan aangezien ik extra had besteld, maar toch een slordigheidje.

perfect

Keurig verzorgt

very fast delivery...

Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een positieve beoordeling te plaatsen. Met vriendelijke groet, Karolien Mennink Team Schroef.nl

Prima service snel verwerkt

Hallo John, Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de levering van jouw bestelling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te delen Met vriendelijke groet, Karolien Mennink Team Schroef.nl

Super service, snel geleverd en ook per stuk bestellen van schroeven.

Hallo Henk, Fijn dat je de hoeveelheid hebt kunnen bestellen die je daadwerkelijk nodig hebt! En ook nog snel geleverd. Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Karolien Mennink Team Schroef.nl

Ervaring Schroef.nl is prima

Met Post nl echter niet., bestelling is ondanks 2 leveringsmeldingen nog steeds niet bezorgd.

Beste Peter Mijn collega heeft net voor u nagekeken waar het pakket is. Volgens ons systeem en dat van de vervoerder zou het pakket bij u bezorgd moeten zijn. Indien dit niet het geval is dan horen wij het graag Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Karolien Mennink Team Schroef.nl

Doen wat ze beloven,dat is tegenwoordig niet meer vanzelf sprekend!

Hallo Pascal, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling over Schroef.nl te schrijven! Fijn dat het goed bevallen is, hopelijk mogen we je in de toekomst nog eens helpen. Met vriendelijke groet, Karolien Mennink Team Schroef.nl

Goede prijs/kwaliteit

Goede voorraad, prima prijs en snelle levering. Zeker voor herhaling vatbaar

Hallo Norbert, Goed om te horen dat je snel bent geholpen! Natuurlijk hopen we je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn Met vriendelijke groet, Karolien Mennink Team Schroef.nl

Prima ervaring

Snel geleverd, ook per stuk geleverd.

Beste Jeroen, Bedankt dat je jouw beoordeling over Schroef.nl met ons hebt willen delen! We waarderen het dat je hier de tijd voor hebt genomen Alvast veel klusplezier gewenst Met vriendelijke groet, Nanne Korteschiel Team Schroef.nl

tot nog toe goed moet pakket nog ontvangen en DHL kennende

nog geen echte ervaring tot nog toe gat het volgens verwachting maar het is verzonden met DHL en dat is altijd afwachten of die lui wel bezorgen of te lui zijn en naar een afhaalpunt sturen. dan gaat het pakket vanzelf terug ik ben geen boodschappen jongen voor DHL

Beste Joop, Mijn collega heeft net voor u nagekeken waar het pakket is. Volgens ons systeem en dat van de vervoerder zou het pakket net bij u bezorgd moeten zijn. Indien dit niet het geval is dan horen wij het graag Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Nanne Korteschiel Team Schroef.nl

Snelle levering, ook zeer kleine aantallen

Had slechts 1 vleugelmoertje nodig en wat afdekdopjes. Waar overal per 100 besteld moet worden (of de hoofdprijs betalen), hier gewoon eentje besteld. En volgende werkdag in huis ook nog.

Hallo Laurens, Fijn dat je de hoeveelheid hebt kunnen bestellen die je daadwerkelijk nodig hebt! En ook nog snel geleverd. Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Met vriendelijke groet, Nanne Korteschiel Team Schroef.nl

Bestellen is eenvoudig, bezorgen duurt lang.

Het bestellen van het product gaat eenvoudig. De bezorging voorloopt echter minder voorspoedig aangezien ik het product nog niet heb ontvangen. Ik heb het besteld op een donderdagochtend en het is momenteel dinsdag. Als het bezorgproces wordt verbeterd, zou ik schroef.nl aanraden.

Goedemiddag Jan, Zojuist heeft mijn collega even gekeken waar uw pakket zich op dit moment bevindt. Volgens de planning van onze vervoerder zal het pakket vandaag op zijn vroegst bezorgd kunnen worden. Mocht u morgen nog niets ontvangen hebben dan horen wij het graag. We verzenden indien nodig morgen uw pakket opnieuw! Met vriendelijke groet, Nanne Korteschiel Team Schroef.nl

Goede prijs, snel verstuurd

Goedemorgen Joris, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven over Schroef.nl Met vriendelijke groet, Nanne Korteschiel Team Schroef.nl

Super snel geleverd prima webshop.

Beste John, Fijn dat je alles snel hebt ontvangen! Meer tijd om te klussen dus Bedankt dat je een beoordeling over jouw ervaring met ons hebt gedeeld Met vriendelijke groet, Nanne Korteschiel Team Schroef.nl

snelle levering. geen verrassingen.

snel geleverd. duidelijke website. Complete info via e-mail.

Beste Richard, Bedankt voor het delen van jouw beoordeling! We waarderen het dat je hier de tijd voor hebt genomen Met vriendelijke groet, Nanne Korteschiel Team Schroef.nl

Goed geadviseerd en het onderdeel geleverd dat nodig was

Prima duidelijke hulp bij het vinden van een verloren onderdeel

Hallo Jan, Goed om te horen dat je snel bent geholpen! Natuurlijk hopen we je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn Met vriendelijke groet, Nanne Korteschiel Team Schroef.nl

Goed en goedkoop

Vlonderschroefen besteld, goedkoper als elders.

Hallo Herbert, Fijn dat je bij ons de juiste producten voor een mooie prijs hebt kunnen vinden! Bedankt dat je dit deelt in jouw beoordeling over Schroef.nl Met vriendelijke groet, Nanne Korteschiel Team Schroef.nl

Alleen maar positief

Van bestelling op de overzichtelijke website, updates en info via mail en zeer snelle levering, alles verloopt als een goed geoliede machine. Dit was de eerste keer dat ik hier bestelde, maar dat zal zeker niet de laatste keer zijn, compliment.

Goedemorgen, Heel hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling! We vinden het fijn om te lezen dat we er een tevreden klant bij hebben We wensen je vast veel klusplezier Met vriendelijke groet, Nanne Korteschiel Team Schroef.nl

Snelle service en prima materiaal

Snelle service en prima materiaal

Beste Hendri, Bedankt voor jouw beoordeling! We vinden het fijn dat je hier de tijd voor hebt genomen Natuurlijk hopen we je in de toekomst nogmaals te mogen helpen Met vriendelijke groet, Nanne Korteschiel Team Schroef.nl

overzichtelijke site, snelle service en duidelijk

De bestelling kwam snel. Ik kon heel makkelijk alle schroeven vinden die ik nodig had op de site. Heel duidelijke omschrijving

Goedemorgen Petra, Bedankt voor jouw beoordeling over Schroef.nl! We waarderen het dat je hier de tijd voor hebt genomen. Natuurlijk helpen we je graag nog eens Met vriendelijke groet, Nanne Korteschiel Team Schroef.nl

Helaas zit er geen passend bitje bij de schroeven. Ik heb wat dat betreft, betere ervaringen met schroeven kopen.

Goedemorgen Jack, Bedankt voor jouw beoordeling! Bij Schroef.nl hebben wij ook doosjes schroeven waarbij wel een bitje wordt geleverd. Echter is dit niet bij alle merken het geval. Onze excuses voor het eventuele ongemak! Met vriendelijke groet, Nanne Korteschiel Team Schroef.nl

Gewoon prima!!

Gewoon goed en absoluut goed van prijs veel goedkoper als bijvoorbeeld de bouwmarkten…..zondag besteld dinsdagmiddag geleverd!! Prima winkel!

Hallo Mart, Bedankt voor jouw uitgebreide beoordeling! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling over Schroef.nl te schrijven. We vinden het fijn om te lezen dat we er een tevreden klant bij hebben Met vriendelijke groet, Nanne Korteschiel Team Schroef.nl

perfecte sevice

Goedemorgen, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling over Schroef.nl te schrijven! We wensen je alvast veel klusplezier Met vriendelijke groet, Nanne Korteschiel Team Schroef.nl

Over Schroef

Schroef.nl is onderdeel van Van Dijk Ijzerwaren Vakhandel in Meppel. Het grootste assortiment kwalitatieve en professionele materialen. De juiste schroeven, pluggen, bouten, moeren, lijm en meer voor al je klussen. Voordelig thuisbezorgd.