Gewoon prima inbus sleuteltje

Goedkoop prima sleuteltje

Lekker makkelijk

Goede afhandeling

Bestelling is al 10 dagen onderweg... Nog steeds niets ontvangen

Bestelling pas 4 dagen na bestelling verstuurd en na 10 dagen nog niets ontvangen...

Beste meneer van de Klok, Onze excuses dat het zo lang duurt. Uw pakket is met de post verzonden en is hier kwijtgeraakt. Ik zie dat u gisteren contact heeft gehad met mijn collega Mathijs en hij heeft uw bestelling opnieuw verstuurd met DHL. Als het goed is wordt het vanmiddag bij u bezorgd. Als er nog iets anders is waar wij u mee kunnen helpen doen wij dat uiteraard graag. U kunt ons bereiken op tel. nr. 0522 - 252847 of per email: verkoop@vandijk.com Met vriendelijke groet, Sarah Lakke Team Schroef.nl

Duidelijk en snel

Duidelijke website en snel geleverd

Helemaal top

Prijs/kwaliteit ++ Levering ++ Kortom een webshop om vaker iets te bestellen

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd

Voldaan

Mijn bestelling bij het schroefje is volledig uitgevoerd daarom ben ik voldaan en hoeft er Niet meer over te worden gerumoerd

Prima snel en goed geleverd

De verpakking was deugdelijk en de materialen prima voor elkaar.

Prima levering

Alleen jammer dat het mailcontact zo traag verloopt en dus moet wachten op antwoord.

Prima. Snelle verzending @

Snel ontvangen. Prima webshop !

Producten ok, alles zoals verwacht!

Levering is kortstondig na het bestellen al bezorgd en de delen zagen er goed uit!

Onberispelijk

Snel, correct en keurig verpakt (een voorbeeld voor veel weshops)

Was nergens te koop, gevonden, besteld en snel geleverd gekregen

Opluchting Goede prijs Snelle levering Kon het bijna niet geloven!!!!

Duidelijk en goed

Voldoet aan verwachtingen en je krijgt op tijd wat je wilt

Het bestelde de volgende netjes ontvangen

geweldig

ook een kleine proef bestelling word groots behandeld.PERFEKT

goede artikel, maar late bezorging

Ik had slechts een kleine bestelling, maar het duurde lang voordat ik mijn bestelling kreeg. In plaats van de beloofde 1-2 werkdagen, zat er meer dan 1 week tussen bestelling en bezorging.

snelle levering en prima verpakt

Hoewel mijn bestelling klein was is er goede aandacht aan besteed en binnen de beloofde tijd verzonden, top!

precies wat ik nodig had

juiste artikel

Snelle levering!

Bestelling kwam op tijd binnen en was gebruiksklaar. Reden waarom ik inmiddels een tweede bestelling geplaatst heb!

Top bedrijf met een super service !

Top bedrijf met een super service

Uitmuntend !!!!

Prima geleverd: Vlot, kundig, correct en voor een aantrekkelijke prijs.

Prima product en snel geleverd tegen een zeer schappelijke prijs.

Perfecte weerbestendige en sterke Ivana schroef voor schutting. Boorde zichzelf makkelijk in hardhouten palen. Voorboren werd geadviseerd, maar bleek niet nodig. Zou wel prettig zijn als leveren bij afhaalpunt mogelijk wordt gemaakt, want dat later aanpassen bij DHL werkte niet. Pakje lag voor de deur.

Over Schroef

Schroef.nl is onderdeel van Van Dijk Ijzerwaren Vakhandel in Meppel. Het grootste assortiment kwalitatieve en professionele materialen. De juiste schroeven, pluggen, bouten, moeren, lijm en meer voor al je klussen. Voordelig thuisbezorgd.