kleine bestelling, groots geleverd!!

Ik had 10 plus 10 slotbouten nodig; M6x100mm en M6x120mm. Schroef heeft dit in een breed assortiment aan bevestigingsmaterialen zag ik. Een kleine bestelling denk ik maar voor een nette prijs aangeboden en zeer correct geleverd. Dank hiervoor.

Tevreden klant.

Mesjes besteld voor een David schaafje. Scherp geprijsd en snel in huis. Een tevreden klant dus.

Goedkoop en snelle levering

Hele goede prijs voor een enkel artikel.

Prima kwaliteit en snel geleverd

Was de goedkoopste online. De zending was helaas niet compleet. Dit werd wel erg snel en netjes zonder zeuren opgelost. Mijn complimenten!

Geweldige ervaring

Ik heb een geweldige ervaring met dit bedrijf. Mijn aankoop was door de bezorgdienst niet bezorgd en er was maar 1 mailtje nodig om dit direct op te lossen want mijn bestelling werd opnieuw opgestuurd en deze had ik binnen twee dagen door een andere bezorgdienst (DHL) keurig verpakt in huis. Dus een dikke pluim voor deze oplossing Chapeau. Ik raad dit bedrijf gezien hun service dan ook zeker aan.

Makkelijke site, besteld en snel geleverd!

Veel keuze en eindelijk een site waar je kleine hoeveelheden kan bestellen in plaats van dozen per 100. Het type schroef wat ik nodig had kon ik per 20 bestellen (minimale afname). Volgende dag bezorgd als brievenbuspost dus lage bezorgkosten. Top!

in 1 woord perfect!!!

Goede levering en service

Snelle en goede afhandeling

Snelle en goede afhandeling

Snelle levering en voldoet aan de verwachting

Snelle levering en voldoet aan de verwachting

Prima service aanbeveling waard

Prima, producten en geweldige service

Snelle levering en product is goed

Nog geen oordeel

Helaas heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen dus kan ik niet oordelen over het gewenste artikel.

Goedemorgen Henny, Naar aanleiding van uw beoordeling heb ik direct een onderzoek gestart. Hieruit begrijp ik dat u vorige week contact heeft gehad met mijn collega Mathijs. Hij zag dat er iets was misgegaan met de bezorging van uw bestelling en hij heeft toen de bestelde artikelen opnieuw naar u toegestuurd. Afgelopen zondag heeft hij van u het bericht ontvangen dat u uw bestelling ontvangen heeft. Als er nog iets anders is waar wij u mee kunnen helpen, dan doen wij dat uiteraard graag. U kunt ons bereiken op tel. nr.: 0522 - 252 847 of per email: verkoop@vandijk.com. Met vriendelijke groet, Lisa Lakke Schroef.nl

Makkelijke website en snel verzonden.

Website is makkelijk en overzichtelijk en prijs kwaliteit verhouding ook wel goed. Ook werd mijn bestelling binnen 2 werkdagen geleverd. Al met al prima service!

Voordelig en snelle levering.

Super handig dat je p/st kunt bestellen en goede kwaliteit en vooral niet duur. Keurig verpakt. Maar één dag levertijd. Zeker een aanrader.

Goedspul en voordelig

Top producten

Geen woorden voor klasse

Eenvoudig bestellen Prijs kwaliteit zeer goed

Goedkoop, correct, netjes.

Ik had maar 30 spenglerschroeven nodig. Bij een bedrijf in de buurt moest ik een doos van 200 stuks kopen. Bij schroef.nl kun je ze per stuk kopen tegen een scherpe prijs en lage verzendkosten. Netjes verpakt ontvangen binnen enkele dagen. Gewoon top.

Snel geleverd. Top service! Aanrader

Snelle levering, mail met trackandtrace. Geweldig.

uitstekende service

producten (draadstang en moertjes) niet anders dan bij een andere leverancier, maar wel een stuk goedkoper en keurig verpakt en tijdig geleverd

Goedkoop en betrouwbaar

Had een paar moeren nodig voor het vast zetten van mijn bank leuning en kon hier heel goedkoop bestellen wat ik nodig had!

Goed materiaal voor een prima prijs

Prima snelle levering goed verpakt

Gewoon prima webshop

Gemakkelijk

Snel een paar boutjes voor weinig geld

Over Schroef

Schroef.nl is onderdeel van Van Dijk Ijzerwaren Vakhandel in Meppel. Het grootste assortiment kwalitatieve en professionele materialen. De juiste schroeven, pluggen, bouten, moeren, lijm en meer voor al je klussen. Voordelig thuisbezorgd.