Alles snel en correct geleverd, zoals is afgesproken.

Zie hierboven.

Makkelijk bestellen en snelle levering

Makkelijk om bestellingen te plaatsen, snelle verzending tegen lage verzendkosten.

Zeer vlotte afhandeling bestelling!

Correcte opvolging van mijn bestelling. Bestelling was geleverd na een paar dagen, geen opmerking! Dank jullie!

Betrouwbaar,snel en goedkoper dan andere website,toppie service

Nog niks ontvangen

Zou binnen twee dagen geleverd worden. Zijn nu een week verder en het postbedrijf heeft het pakket nog niet eens ontvangen

Goedemorgen Rob, Onze excuses dat je je pakket nog niet hebt ontvangen. Helaas is er vanwege de feestdagen iets fout gegaan met onze verzendmaatschappij. Hierdoor zijn de pakketten niet bij ons opgehaald. Wij zijn hier vanochtend direct achter aan gegaan en het zou nu opgelost moeten zijn. Als het goed is wordt je pakket dus vandaag verzonden! Als er nog iets anders is waar wij je mee kunnen helpen doen wij dat uiteraard graag. Je kunt ons bereiken op tel. nr. 0522 - 252847 of per email: [email protected]. Met vriendelijke groet, Sarah Lakke Team Schroef.nl

Goed en snelle levering

Hele snelle levering , goed produkt

Nette prijzen en snelle levering

Zeer snelle levering en zeer competitive prijzen! Een aanrader!

Levering duurde lang

Omdat wij in het buitengebied wonen heb ik 5 dagen moeten wachten , dat was vervelend omdat ik er haast bij had.

vlug en goed en zeer goede prijs. Absoluut aanrader.

Geweldige service

Fantastische site, waar je alles kan vinden

Snelle levering, goede prijs en vriendelijke klantenservice

Mijn bestelling was snel geleverd. Helaas was 1 onderdeel technisch defect. Na melding bij de klantenservice werd er kostenloos en nieuwe naar mij toe gezonden.

een aangename verrassing

Wat een keurig bedrijf en eindelijk een bedrijf met aangepaste verzendkosten. En zo hoort het; hier kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen. (als ze slim zijn) De twee draadeinden die ik besteld had waren keurig bevestigd op een eind hout (plank van ruim 1 meter!) zodat er niets mis mee kon gaan!! Dat noem ik meedenken met de klant. En dat met slechts € 2,94 verzendkosten (DHL) Ik kan er niet over uit! En dat in de huidige tijd in het woud van webshops die nog nooit van het woord customer service hebben gehoord. Hulde! U hebt er een klant bij!

helemaal prima.

Bestelling was beschadigd door transport. Perfect opgelost.

goed product voor nette prijs

netjes op tijd geleverd

snelle reactie/goed artiekel/prima prys/snelle bezorging

na 17 jaar aan vervanging toe,mag ook wel okk weer opgelost.gr

Netjes en op tijd geleverd

Prima hoor

Schroef een dikke 5 en de post een dikke o

Heel vlug verstuurd, waarvoor bedankt. alleen heb ik mijn bestelling door de schuld van de post bestelling 2.5 km verder moeten gaan afhalen. Terwijl het thuis zou geleverd worden.. Ik geef jullie een dikke 5 en de post hoe ze mij in de waan gelaten heb een dikke 0.

Goede en snelle leverantie.

Goed product voor goede prijs

Mooi materiaal en een vlotte levering

Prima afhandeling

Prima winkel. Snelle afhandeling.

Snel en niet duur

Fijn dat je hier losse bouten en moeren kunt kopen zonder dat het duurder is dan een doos van 200st. Snel en goed verpakt geleverd. (draadeinden m5 netjes op een plankje ingepakt, kwamen kaars recht binnen. Top

De slotbouten zijn prima, en hoe ze verpakt waren is top, gewoon simpel in een papieren zakje, geen plastic verpakkingen of dergelijks.

Jammer dat levering langer duurde dan was aangegeven

Gebeld na 4 werkdagen waar onze bestelling bleef. Medewerker was zeer vriendelijk en gaf aan dat als het niet de volgende dag binnen was dat ik meteen moest bellen dan zou het nogmaals opgestuurd worden. Houd liever een langere levertijd aan als je het niet zeker. Voor de rest wel tevreden.

Over Schroef

Schroef.nl is onderdeel van Van Dijk Ijzerwaren Vakhandel in Meppel. Het grootste assortiment kwalitatieve en professionele materialen. De juiste schroeven, pluggen, bouten, moeren, lijm en meer voor al je klussen. Voordelig thuisbezorgd.