Snel en accuraat

Mijn bestelling werd snel bezorgd Precies volgens beschrijving

Heel snel geleverd. Zoals beloofd.

Eenvoudig besteld, snel geleverd

Uitmunted

Bestelling wordt snel en correct afgehandeld. Dit zowel de bevestiging, de aflevering en alle stappen daartussen in. Het geleverde is van zeer goede kwaliteit en geld dubbel en dwars waard.

Super en goede informatie !

Alles ok en goed product.

Prima service, prima product

Mijn bestelling werd snel geleverd zoals voorzien. Het product (Schimmelvreter) werkte prima en oversteeg de verwachting. Helemaal tevreden, ik ga nog bestellen

Snel met zorg geleverd.

Mijn eerste ervaring is zeer positief. De snelle levering met zorg verpakt.

Correct, snel en goed

Mijn bestelling Dynaplus extreme vlonderschroeven zijn snel geleverd tegen een goede prijs.

Goede en snelle levering

Supersnel geleverd. Goed verpakt en voordelig

Supersnel geleverd. Goed verpakt en voordelig

stipte levering

Super snel

Mooie website en snel geleverd

Prima service die niet meer is dan dat het standaard zou moeten zijn

Het ging in twee bestellingen om hang- en sluitwerk voor raamluiken. Prima kwaliteit en een redelijke prijsstelling. Zeker een reden om weer aan Van Dijk te denken bij een volgende aankoop > succes verder!

Gemakkelijk bestellen goede prijzen

Bestel hier vaker

Top snel goede prijs

Flexibel

Niet alles staat op de webwinkel, maar ze hebben het wel.....!!

De mogelijkheid om per stuk te bestellen vind ik zeer goed.

Goede en snelle verzending prima

Netjes

Netjes geleverd, zoals het hoort. De levertijd vond ik te lang...niet dat ik er om zat te springen maar meerdere dagen is niet meer van deze tijd. Positief is dat de schroeven per stuk worden geleverd en niet een doos van minimaal x stuks. Mooi vond ik dat ze in een papieren zakje zaten...zoals wij dat vroeger bij van Dijk al deden. (van Dijk was mijn eerste werkgever...heeel lang geleden)

Niets gekregen

4 juli een imbus 3,5 mm besteld, deze zou in 1 à 2 dagen bezorgd worden. Wij waren met de boot een het Leukermeer en de havenmeester zei, laat hem hier bezorgen dat doen veel mensen. Echter 8 juli was hij er nog niet. Met de havenmeester mijn adres gegeven echter nog niets op mijn thuisadres gekregen. Schroef.nl gemaild maar krijg berichten terug.

Goedemorgen Rob, Helaas heb ik geen mails van je gezien bij onze klantenservice [email protected], anders hadden we je graag eerder te woord gestaan. Ik heb je bestelling nagekeken en zie dat er bij bezorging iets mis is gegaan, waardoor het pakket is kwijtgeraakt. We hebben de imbussleutel op dit moment niet meer op voorraad maar hij is besteld en we ontvangen hem tweede week augustus. Kan jij ons een mailtje sturen met het juiste adres waar wij deze naartoe mogen sturen? Mailen mag op [email protected], bellen mag ook 0522-252847. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Lisa Lakke

Eerste keer beton schroeven besteld. Goede prijs en snelle levering.

efficiënt en snel

Perfect de stukkken gevonden die ik nodig had en in de juiste hoeveelheden. Geen dure kleine verpakkingen of grote verpakkingen met overschot.

Grote moeren in kleine aantallen

Ik zocht een paar grote moeren (M18), die zouden gaan dienen als afstandbus. Mijn tuinpoort was verzakt, of het tuinpad omhoog gekomen. De poort ging daardoor lastig open en dicht. Door 3 moeren op de scharnierpunten (op de paal) te plaatsen had mijn poort weer wat grondspeling. Zijn er eigenlijk niet voor bedoeld, maar in mijn geval werkte het perfect! De moeren wel iets uitgevijld.. Het grote voordeel bij "Schroef" is, dat je deze grote moeren, normaal van toepassing in de automotive, ook in kleine aantallen kunt kopen. Ik was er heel blij mee!

Goede kwaliteit, snelle levering. Nette prijs. Overzichtelijke, duidelijke site.

Snelle levering, prima materiaal.

Schroeven en vlonderpads. De vlonder inmiddels gelegd. Goed verwerkbare schroeven, mits juist voorgeboord.

Over Schroef

Schroef.nl is onderdeel van Van Dijk Ijzerwaren Vakhandel in Meppel. Het grootste assortiment kwalitatieve en professionele materialen. De juiste schroeven, pluggen, bouten, moeren, lijm en meer voor al je klussen. Voordelig thuisbezorgd.