Levering was zoals gezegd

Mijn favoriete leverancier van schroeven.

de winkel welke alle soorten bij voorkeur dynaplus schroeven in het programma heeft.

Doen wat je belooft

Volgens de website vandaag voor 16:00 uur bestellen, morgenin huis. En dat was ook zo. En een prima prijs/kwaliteit verhouding.

perfect

mijn bestelling werd snel bezorgd en ik werd via de mail goed geïnformeerd

Niet de product die ik besteld heeft

Keurig op tijd geleverd en goed verpakt Alleen jammer dat de schroeven die ik gekregen heb staal/verzinkt waren i.p.v RVS die ik besteld had Later contact gehad met het bedrijf en ze hebben alsnog kosteloos de goede schroeven opgestuurd Prima service

Beste meneer van Ooijen, Ik begrijp van mijn collega dat hij telefonisch contact met u heeft gehad. De nieuwe schroeven worden naar u toegestuurd. Veel klusplezier! Met vriendelijke groet, Lisa Lakke namens team Schroef.nl

Groot assortiment en voorraad

Ze hebben groot assortiment en voorraad.. niet de scherpste in prijs, maar wel goed en snel geleverd. Duidelijke communicatie. Overzichtelijke factuur.

Gedaan wat er gedaan moest worden

Schroef.nl heeft vlot een goed product geleverd. Zoals het hoort

Het was niet goed gegaan met de bezorging maar perfect opgelost naar een belletje

Goed behandeld

zeer tevreden

Alles was goed, het product, de prijs en de levering. Keurig verpakt

snel geleverd

goede prijs . snel geleverd

Snel geleverd tegen een mooie prijs!

Bij Schroef.nl vond ik het product wat ik wilde aanschaffen het voordeligst! De spullen werden snel geleverd.

Snel besteld prima verzorgt en op tijd geleverd

En dat alles voor een hele fraaie prijs

Goeie schroeven . Snel geleverd

Gewoon goed

Tevreden , alles op tijd geleverd ..

Eerste levering verkeerd. Perfect opgelost!

Uiteindelijk perfect geregeld.

Goede information. Levering zoals besteld. Zeer snelle levering.

Makkelijk besteld, snel geleverd

Op tijd geleverd volgens verwachting

Snel en betaalbaar

Prima service.

kleine bestelling, groots geleverd!!

Ik had 10 plus 10 slotbouten nodig; M6x100mm en M6x120mm. Schroef heeft dit in een breed assortiment aan bevestigingsmaterialen zag ik. Een kleine bestelling denk ik maar voor een nette prijs aangeboden en zeer correct geleverd. Dank hiervoor.

Tevreden klant.

Mesjes besteld voor een David schaafje. Scherp geprijsd en snel in huis. Een tevreden klant dus.

Goedkoop en snelle levering

Hele goede prijs voor een enkel artikel.

Prima kwaliteit en snel geleverd

Was de goedkoopste online. De zending was helaas niet compleet. Dit werd wel erg snel en netjes zonder zeuren opgelost. Mijn complimenten!

Geweldige ervaring

Ik heb een geweldige ervaring met dit bedrijf. Mijn aankoop was door de bezorgdienst niet bezorgd en er was maar 1 mailtje nodig om dit direct op te lossen want mijn bestelling werd opnieuw opgestuurd en deze had ik binnen twee dagen door een andere bezorgdienst (DHL) keurig verpakt in huis. Dus een dikke pluim voor deze oplossing Chapeau. Ik raad dit bedrijf gezien hun service dan ook zeker aan.

Makkelijke site, besteld en snel geleverd!

Veel keuze en eindelijk een site waar je kleine hoeveelheden kan bestellen in plaats van dozen per 100. Het type schroef wat ik nodig had kon ik per 20 bestellen (minimale afname). Volgende dag bezorgd als brievenbuspost dus lage bezorgkosten. Top!

Over Schroef

Schroef.nl is onderdeel van Van Dijk Ijzerwaren Vakhandel in Meppel. Het grootste assortiment kwalitatieve en professionele materialen. De juiste schroeven, pluggen, bouten, moeren, lijm en meer voor al je klussen. Voordelig thuisbezorgd.