Goede verkopers

Goede ervaring en snelle levering. Bedankt!

Ok volgens mijn verwachting

Snel en zonder problemen geleverd

De bestelde lashandschoenen voldoen prima, snel geleverd.

Binnen 1 werkdag geleverd volgens opgave. Top.

Bestelling Blackline carrosseriering din9021 m8 zwart 10 stuks

Heel snelle verzending - items zoals beschreven - 5 sterren verkoper

Prima site met prima levering

goed bereikbare website, en snelle levering Zal he5 zeker aanbevelen bij anderen. Ga zo door Marcel Sterkenburg

Gewoon prima inbus sleuteltje

Goedkoop prima sleuteltje

Lekker makkelijk

Goede afhandeling

Bestelling is al 10 dagen onderweg... Nog steeds niets ontvangen

Bestelling pas 4 dagen na bestelling verstuurd en na 10 dagen nog niets ontvangen...

Beste meneer van de Klok, Onze excuses dat het zo lang duurt. Uw pakket is met de post verzonden en is hier kwijtgeraakt. Ik zie dat u gisteren contact heeft gehad met mijn collega Mathijs en hij heeft uw bestelling opnieuw verstuurd met DHL. Als het goed is wordt het vanmiddag bij u bezorgd. Als er nog iets anders is waar wij u mee kunnen helpen doen wij dat uiteraard graag. U kunt ons bereiken op tel. nr. 0522 - 252847 of per email: [email protected] Met vriendelijke groet, Sarah Lakke Team Schroef.nl

Duidelijk en snel

Duidelijke website en snel geleverd

Helemaal top

Prijs/kwaliteit ++ Levering ++ Kortom een webshop om vaker iets te bestellen

Zeer goede servers en kwaliteit

Het is een aanrader

————

Goed en snel

snelle levering en een nette prijzen..

Snel, eerlijk en prima service!

Klantvriendelijkheid staat bij dit bedrijf voorop, wat men belooft komt men ook na. Zelden zo'n service meegemaakt, dikke pluim.

Meer dan tevreden

Snelle service, eerlijk, goedkoop en vooral klantgericht, wat wil een mens nog meer? Ik zal in de toekomst veel vaker van Schroef.nl gebruik maken.

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd

Voldaan

Mijn bestelling bij het schroefje is volledig uitgevoerd daarom ben ik voldaan en hoeft er Niet meer over te worden gerumoerd

Prima snel en goed geleverd

De verpakking was deugdelijk en de materialen prima voor elkaar.

Prima levering

Alleen jammer dat het mailcontact zo traag verloopt en dus moet wachten op antwoord.

Over Schroef

Schroef.nl is onderdeel van Van Dijk Ijzerwaren Vakhandel in Meppel. Het grootste assortiment kwalitatieve en professionele materialen. De juiste schroeven, pluggen, bouten, moeren, lijm en meer voor al je klussen. Voordelig thuisbezorgd.