Prima. Snelle verzending @

Snel ontvangen. Prima webshop !

Producten ok, alles zoals verwacht!

Levering is kortstondig na het bestellen al bezorgd en de delen zagen er goed uit!

Onberispelijk

Snel, correct en keurig verpakt (een voorbeeld voor veel weshops)

Was nergens te koop, gevonden, besteld en snel geleverd gekregen

Opluchting Goede prijs Snelle levering Kon het bijna niet geloven!!!!

Duidelijk en goed

Voldoet aan verwachtingen en je krijgt op tijd wat je wilt

Het bestelde de volgende netjes ontvangen

geweldig

ook een kleine proef bestelling word groots behandeld.PERFEKT

goede artikel, maar late bezorging

Ik had slechts een kleine bestelling, maar het duurde lang voordat ik mijn bestelling kreeg. In plaats van de beloofde 1-2 werkdagen, zat er meer dan 1 week tussen bestelling en bezorging.

snelle levering en prima verpakt

Hoewel mijn bestelling klein was is er goede aandacht aan besteed en binnen de beloofde tijd verzonden, top!

precies wat ik nodig had

juiste artikel

Snelle levering!

Bestelling kwam op tijd binnen en was gebruiksklaar. Reden waarom ik inmiddels een tweede bestelling geplaatst heb!

Top bedrijf met een super service !

Top bedrijf met een super service

Uitmuntend !!!!

Prima geleverd: Vlot, kundig, correct en voor een aantrekkelijke prijs.

Prima product en snel geleverd tegen een zeer schappelijke prijs.

Perfecte weerbestendige en sterke Ivana schroef voor schutting. Boorde zichzelf makkelijk in hardhouten palen. Voorboren werd geadviseerd, maar bleek niet nodig. Zou wel prettig zijn als leveren bij afhaalpunt mogelijk wordt gemaakt, want dat later aanpassen bij DHL werkte niet. Pakje lag voor de deur.

Snel en goed voor een prima prijs

Schroeven besteld en correct geleverd

Snel geleverd, goed verpakt

Voor mijn poort zocht ik RVS slotbouten en dopmoeren. Bij de schroef vond ik deze in RVS A2 (A2=zeewaterbestendig) dus een mooie kwaliteit voor mijn Zeeuwse poort.

Goed en correct

Super snel en goed product

Goede service! Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Goed spul (heb ik zelf uitgezocht uiteraard;-)), scherpe prijs en snel in huis.

Mijn ervaring sluit precies aan bij de titel.

Duidelijk, breed assortiment en snel geleverd

Ik heb al meerdere keren een bestelling geplaatst en het is altijd correct en snel geleverd! Koop nergens anders meer mijn schroeven!

Levering was zoals gezegd

Mijn favoriete leverancier van schroeven.

de winkel welke alle soorten bij voorkeur dynaplus schroeven in het programma heeft.

Doen wat je belooft

Volgens de website vandaag voor 16:00 uur bestellen, morgenin huis. En dat was ook zo. En een prima prijs/kwaliteit verhouding.

perfect

mijn bestelling werd snel bezorgd en ik werd via de mail goed geïnformeerd

Blankenstein 210

7943PG Meppel

Over Schroef

Schroef.nl is onderdeel van Van Dijk Ijzerwaren Vakhandel in Meppel. Het grootste assortiment kwalitatieve en professionele materialen. De juiste schroeven, pluggen, bouten, moeren, lijm en meer voor al je klussen. Voordelig thuisbezorgd.